طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آینده

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آینده

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آینده

با طالع بینی و اتفاقات عاشقانه در خدمتتان هستیم ، بعضی ها هستن که به طالع بینی باور ندارند و فقط برای سرگرمی میخوانند اما واقعا بعضی ها هستند که از روی زندگی میخوانند و متاسفانه تصمیم هایی را میگیرند ، بیایید سعی کنیم برای تفریح این مطالب را بخوانیم در ادامه تالاب را دنبال کنید.

 

اتفاقات عاشقانه و طالع بینی احساسی شما را برای 7 روز آینده بر طبق متولدین ماه های مختلف آماده کرده ایم که می توانید بخوانید. ستاره های آسمان هر روز در حال تغییر و جا به جایی هستند. مکان سیارات را کشف کنید تا تاثیرشان را در طالع و دنیای اطراف خود ببینید.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهفروردین

در موقعیتی قرار می گیرید که هر چه از زندگی عاشقانه می خواستید به دست می آورید. در واقع شاهزاده یا پرنسس رویاهای تان به شما نشان می دهد که تا چه اندازه برایش مهم هستید. یکی از دلایلی که باعث می شود بهترین هفته را داشته باشید این است که محبوب تان یکی از رویاهای تان را به واقعیت مبدل می کند.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهاردیبهشت

زندگی عاشقانه شما آرام تر از همیشه است. اما محبوب هنوز هم نقش حامی را در زندگی تان ایفا می کند. او ممکن است راهنمای شما باشد و به شما کمک کند بتوانید خودتان را بالا بکشید و به یک موقعیت شغلی بی نظیر برسید. پیشرفت های شما برای او تهدید به حساب نمی آید بلکه همچنان مشوق و حامی شما می ماند.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهخرداد

درست است که سیاره مشتری در بخش عشق واقعی طالع شما قرار دارد اما نمی تواند تاثیر زیادی روی روابط عاشقانه شما بگذارد. سیاره مشتری ظرفیت شما را برای لذت بردن از تمام اتفاقات زندگی عاشقانه بالا می برد. روی توانایی های محبوب متمرکز می شوید و او را به عنوان یک فیلسوف، پروفسور یا حتی یک مربی معنوی می بینید.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهتیر

شما و محبوب در مسائل رابطه ای به پیشرفت چشمگیری می رسید. اگر تا کنون ابراز احساسات نمی کردید این هفته گفتگوهای صمیمانه ای با هم خواهید داشت. دیگر در بازگو کردن مسائل زناشویی به خودتان تردید راه نمی دهید. دیگر چیزی را از دست نمی دهید فقط به دست می آورید و در نهایت از محکم بودن روابط تان اطمینان حاصل می کنید.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهمرداد

این جمعه ماه گرفتگی در نشانه شما باعث می شود که در مقابل محبوب خود واقعی خودتان باشید. شاید تا کنون فکر می کردید برای دوست داشته شدن باید شخصیت بزرگ و متفاوتی داشته باشید اما دیگر متوجه شده اید که همسرتان شما را برای آن چیزی که در واقع هستید دوست دارد نه برای آنچه که وانمود می کنید.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهشهریور

مدتی است احساس می کنید کسی شما را دوست ندارد و این شما را درگیر خود کرده است. اما این هفته پیشرفت غیر منتظره ای را تجربه خواهید کرد. بعد از ماه گرفتگی در روز جمعه تمام چیزهایی که شما را از عشق دور کرده بود را رها می کنید. یکی دیگر از اتفاقات این هفته این است که دیگر تشخیص می دهید نباید دنبال آن فردی که دوستش دارید ولی در دسترس تان نیست بیفتید. زیرا قلب شما مستحق عشقی متقابل است.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهمهر

زندگی عاشقانه تان سیر مثبتی را این روزها طی خواهد کرد. روابط بین شما و محبوب بسیار خاص و گرم می شود و هیچ کدام از بیان کردن مسائل به خودتان تردید و خجالت راه نمی دهید. یکی از آرزوهای قلبی تان به حقیقت می پیوندد و این را مدیون محبوب تان هستید.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهآبان

این هفته برای خانواده یک سورپرایز دارید. این سورپرایز بی نظیر برای اعضای خانواده غیر قابل پیش بینی است. از این که می توانید برای کسانی که دوستشان دارید کاری انجام دهید لذت می برید. این هفته تصمیم می گیرید که خانه ای فراهم کرده و زندگی مشترک تان را آغاز کنید.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهآذر

گفتگوی بین شما و دوستان تان بیشتر در رابطه با مسائل عاشقانه و رابطه ای است. در نتیجه راه حل های مبتکرانه ای برای حل مشکلات رابطه ای به همدیگر ارائه می دهید. این هفته بهترین زمان برای برنامه ریزی تفریح دوستانه با دوستان خودتان و همسرتان است.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهدی

شما و همسرتان به پیشرفتی عالی در زمینه مسائل مالی می رسید. قرض ها و بدهی ها را می پردازید و دیگر می توانید روی مسائل مالی آینده برنامه ریزی کنید. مسئله ای که مدت هاست از آن ترس دارید و به همسرتان بازگو نکرده بودید را بیان می کنید و به این نتیجه می رسید که ترس تان بی دلیل بوده است.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهبهمن

این هفته ماه گرفتگی در بخش مشارکت طالع تان منجر به نقطه عطفی در زندگی عاشقانه تان می شود. این ماه گرفتگی تعیین می کند که هر تغییری که بین شما و محبوب اتفاق بیفتد شما را به هم نزدیک تر می کند. به قدری که احساس تکامل می کنید. اگر مدت هاست بنابر دلایلی از هم جدا شده اید هم اکنون به هم می پیوندید.

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آیندهاسفند

این هفته بحث ها و مکالمات محرمانه ای بین شما و محبوب پیش خواهد آمد و تا هفته آینده ادامه خواهد داشت. ممکن است به فکر یک تغییر نوآورانه و جدید در زندگی بیفتید و در حالیکه مشغول برنامه ریزی هستید آن را به کسی اعلام نمی کنید.

 

 

جدیدترین مطالب سایت