طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماه

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماه

طالع بینی احساسی و عاشقانه

 

با طالع بینی این هفته در خدمت تان هستیم در ادامه می‌توانید با طالع بینی با موضوع عاشقانه در هرماه تالاب را دنبال نمایید.

 

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای شما که میخواهید بدانید در هفت روز آینده چه رویدادها عاشقانه ای در انتظارتان خواهد بود. کهکشان تاثیر و قدرت زیادی در احساسات, الگوها و روابط شما دارند. در طالع بینی هفتگی امروز از دیدگاه کهکشانی به زندگی ورویدادها موثر و بدی که به همراه دارد نگاهی گذرا داشته باشیم.

 

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهفروردین
مریخ دربخش رابطه نشانه شما در حال گردش هست و باعث شده هست نسبت به قضایا رابطه ای کمی بلندپرواز باشید. این یعنی وقت تان رابه خاطر قضایا بیهوده و بی ارزش هدر نمیدهید و سراغ قضایا مهمتر می‌روید. بهمین علت هم صبر و حلم به خرج میدهید و هم میخواهید

 

به برترین نتیجه برسید. یکی از مسائلی که در زندگی بشما فشار می آورد این هستکه بعلت موقعیت کاری از همسرتان انتظار بیشتری دارید. رئیستان به اندازه کافی بشما گیر میدهد. بنابر این انتظار چنین رفتاری را از همسرتان در خانه ندارید

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهاردیبهشت
آماده لذت بردن از برترین لحظاتی که ستارگان برایتان رقم زده اند باشید. خورشید سیاره مشتری را در برگرفته هست و این اتفاق به ندرت و شاید سالی یک بار در کهکشان میوفتد. شما فرد خوش شانسی هستید که این اتفاق دربخش روابط عاشقانه طالعتان افتاده هست. این یعنی نور شانس در قضایا رابطه ای که بشما کمک می کند رابطه عمقدار تر و بهتری باهم داشته باشید. عشق در طالع این هفته شما تضمینی هست.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهخرداد
مریخ برای نخستین بار در طول دو سال قبل وارد بخش رمانتیک نشانه شما شده و شما را تشویق می کند از احساستان پیروی کنید. میخواهید به هر قیمتی که شده وی را از دست ندهید.صرف نظر از این‌که می‌دانید نمی‌توانید آینده را تحت بازرسی خودتان در بیاورید.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهتیر
اگر مجرد هستید و یا مدتی هست که با فردی آشنا می شوید این هفته برترین اتفاقات در زندگی عاشقانه شما رقم خورده هست. خورشید و مشتری دربخش رمانتیک نشانه شما به هم ملحق می‌شوند و خبر های خوبی در رابطه با قضایا قلبی و احساسی برای شما می آورند.

 

با فردی آشنا می شوید که با شما مثل یک شاهدخت رفتار میکند. اگرهم متاهل هستید هدیه ارزشمندی از او دریافت میکنید. پس همه چیز در تماس با قضایا احساسی روبراه هست.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهمرداد
سعی میکنید همسرتان را توجیه کنید که از رابطه چه انتظاراتی دارید. در رابطه با قضایا احساسی دقیقا احساس ناامنی میکنید. ترجیح می‌دهید بدون این‌که نیازهای عاطفی تان رابه او توضیح دهید از علاقه و دقت چندان او بهره مند شوید. اگرچه این را هم میدانید که هیچکس قدرت ذهن خوانی ندارد و تا زمانی که به او نگویید از نیازهای شما مطلع نمیشود.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهشهریور
بنظر می‌رسد همسرتان می‌خواهد قدرت را در رابطه در دست بگیرد و به نوعی از شما برای پیشرفت خودش بهرهگیری کند. درسی که باید از این حالات بگیرید این هست که همه وقت روی حرف خودتان بایستید.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهمهر
مریخ سیاره انگیزه و عمل وارد نشانه شما شده و شما را تبدیل به یک منبع نیروی قوی کرده هست. به قدری که اشتیاق بالا رفتن از کوه ها بشما دست می‌دهد. به علاوه تشویق می شوید به آن چیزی که در قضایا می‌خواهید برسید. مقدور هست همسرتان از این دیدگاه و انرژی اخیر شما غافلگیر شود چون خواسته هاي شما چندان هم طبیعی بنظر نمی‌رسند.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهآبان
پشت این گوشه گیری ها یک عشق رمانتیک نهفته هست و ترجیح می‌دهید آن یک راز باقی بماند. اگر مجرد هستید عشقی پنهانی که به صورت راز در دلتان داشتید به سمتتان می‌آید و اگر متاهل هستید رابطه شما روز به روز بهتر و بهتر میشود.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهآذر
در دنیای اجتماعی شما یک زندگی اخیر در راه هست و این به زندگی رمانتیک شما هم کمک می کند. اگر مجرد هستید و آمادگی وارد رابطه شدن را دارید به جمع هایي که باب سلیقه تان هست بروید. وقتش رسیده که از لاک خود بیرون بیایید.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهدی
دوست دارید با کسی آشنا شوید که در بنگاه قدرت خودش آرامش و امنیت داشته باشد. در واقع اکنون مهلت ربایش چنین فردی رابه زندگی تان پیدا کرده اید. فردی که به تنهایی توانایی بازرسی دنیای خودش را دارد. مقدور هست با این فرد توسط معرفی یکی از دوستانتان آشنا شوید.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهبهمن
اخیرا تشنه تجارب اخیر هستید. حتی مقدور هست افق دیدتان را گسترش دهید. اما همسرتان شما را حمایت نمیکند و بیرون آمدن شما از منطقه امن برای او کمی تهدید آمیز و ناامن هست. این مشکل شما را دقیقا مایوس می کند.

طالع بینی با موضوع عاشقانه در هر ماهاسفند
ونوس وارد منطقه عاشقانه طالعتان شده و باعث می‌شود به تراز بیشتر و عمیق تری در زندگی برسید. مریخ هم درست وارد همین منطقه شده و عشق و علاقه بین شما را شعله ور می کند. همه چیز بنظر فوق العاده می‌رسد بجز یک چیز; ناامنی در رابطه. سوالی که در ذهنت ان چندان از خودتان می پرسید این هست که آیا می‌توانم به او اطمینان کنم؟ اگر دقیقا خودتان را تسلیم کنید به نتایج خوبی میرسید.

 

جدیدترین مطالب سایت