طالع بینی مصری تیر ماه

طالع بینی مصری تیر ماه

طالع بینی مصری تیر ماه

متولدین دهه اول این ماه طالعی نیك دارند و در زندگی اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی موفق هستند.

 

اغلب شخصیت‎های دینی و اجتماعی، از متولدین این دهه می‎باشند، این افراد دارای هوش و ذكاوت – تحمل خوب – پرانرژی – درونگرا – دارای افكاری ثابت – عموماً دارای شهرت و موفقیت اجتماعی می‎باشند.

 

مشاغل موافق با اینان: فعالیت‎های دریایی – صیادی و قایق‎رانی – سدسازی – آب و آب‎یاری – عمرانی – امور عام المنفعه – مشاغل سیار و آزاد و … می‎باشد .

 

متولدین دهه دوم این ماه، افرادی حساس – ناپایدار – تأثیرپذیر – دو شخصیتی 0 دمدمی مزاج – متعصب و پایبند به تعهدات اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی – به علت عدم ثبات روانی، از برخورد صحیح با مشكلات ناتوان، اما در مشكلات دیگران توانا و مشاور و مددكار می‎باشند.

طالع بینی مصری تیر ماه

این افراد مریدانی صادق – دوستانی وفادار – طالب طبیعت و سیر و سفر – و اغلب دارای عمری طولانی خواهند بود .

 

متولدین دهه سوم این ماه، افرادی اجتماعی – فعال – شجاع – مغرور – سخت‎گیر – جدی – دارای نظم و انضباط – پایبند سنت‎ها – مخالف نوآوری – دارای شخصیت غریزی و تمایلات جسمانی – در برخورد خشن و تندخو- با محیط اطراف ناسازگار – ماجراجو – قدرت طلب – متكی به نیروی جسمانی – در امور خانوادگی سركش – بعضاً در زندگی زناشویی ناموفق و مواجه با شكست – اهل سیر و سفر و ….

 

مشاغل مورد علاقه متولدین این دهه از ماه سرطان اغلب گوناگون بوده و از ساختمان سازی تا تخصص‎های علمی و مهندسی و غیره است. گاه تنوع شغلی و زندگی این افراد تا حد خانه به دوشی پیش می‎رود

 

جدیدترین مطالب سایت