طالع بینی هندی مخصوص مردان متولد بهمن ماه

طالع بینی هندی مخصوص مردان متولد بهمن ماه

طالع بینی مرد متولد بهمن ماه

این طالع بینی مخصوص مردان متولد بهمن میباشد. مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است .هم مرد و هم زن متولد بهمن برج مثل آهن ربا مرد مرا بخود جذب می كنند. آن ها اغلب از سن چهل سالگی چاق میشوند. مرد متولد این برج از ویژگی های آسمانی و هیكل خوبی برخوردار است و باعث می‌شود كه خیلی ها دچار تپش قلب شوند.

وقتی بفهمد او همان كسی است كه شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود.  وی را در هر گروه یا انجمنی می‌توانید پیدا كنید مطمئن باشید كه عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته اي عمل می كند درضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می كند. به طور كلی او كسی است كه می‌توانید در حالیكه در گفتگوی مهمی شركت كرده، خوب گوش دهد و بفهمد كه در آن سر سالن چه اتفاقی میوفتد.

مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه میرسد مثل خفاش كور می‌شود. اما در مورد معجزه‏ات عقلانی صحبت كنید، او بهترین است.

طالع بینی هندی مخصوص مردان متولد بهمن ماه

طالع بینی هندی مخصوص مردان متولد بهمن ماه

پسرهای متولد بهمن در سنین پایین خانه را ترك می كنند تا بالهایشان را باز كنند ودر آسمان پرواز كنند. انها میخواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. این مردان عاشقورزش هستند، انها از شطرنج لذت میبرند و از آنجا كه می‌خواهند از مغزشان استفاده كنند حتی ممكن است تمبر گرد آوری كنند . انها دوست دارند كه دیدشان را وسیع تر كنند و برای شر و ور گفتن در مورد دیگران وقت ندارند .

مرد متولد بهمن فوق العاده رك است. وقتی بدخلق است ، به طعنه رك میشود. در چنین مواقعی در مقابل اظهار نظرهای او باید پوست كلفت باشید. گاهی آن قدر سرد و یك دنده میشود كه بدجوری از دستش ناراحت می‌شوید.

تعداد زیادی از مردم با مردان متولد برج بهمن مشكل عاطفی پیدا كرده اند و پس از این تجربه غمگینتر و عاقلتر شده اند . و قبول كرده اند كه  شكست خورده اند.

 

جدیدترین مطالب سایت