طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی 98

این مطلب را از دست ندید که کلی فال و طالع بینی داره ودر آخر هم فال سال 98 هست حتماً بخونید. بهترین طالع بینی سال 1398 « آینده خودرا پیش بینی کنید » در این جا بخوانید ؛ البته اول باید طالع بینی عاشقانه نوروز را بخوانید.

امسال سال خوک است : سال پر برکت و خوبی را انشاالله در پیش خواهید داشت.

 

– طالع بینی عید نوروز 1398

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق پارس ناز بخوانید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز – فروردین

زمانی که محبوب شدت و اوج اشتیاق خودرا نشان می دهد باعث میشود کمی احساس ترس کنید و بخواهید به این رابطه پایان بدهید. اما خوشبختانه این هفته واکنش بهتری نسبت به این موضوع نشان می دهید و برای او ارزش قائل می شوید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز – اردیبهشت

در طالع این هفته شما رضایت در عشق دیده می شود و با دید باز به جایگاه خود و فرد خاصی که در زندگی شما هست نگاه می کنید. اگر مجرد هستید با فرد جدیدی آشنا میشوید. به موفقیت در این رابطه تمرکز کنید و آماده تعهد باشید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز – خرداد

محبوب به شکوفایی خلاقیت های شما کمک میکند و این فرصت خوبی میشود برای پیشرفت شغلی. ممکن است به دلیل مشغله شغلی زیاد نتوانید به همسرتان توجه زیادی نشان دهید اما خوشبختانه او این موقعیت را درک میکند و به شما کمک میکند تصمیم مهمی در زمینه کاری بگیرید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز – تیر

این هفته ارتباطی عمیق و روحانی با محبوب خواهید داشت و این باعث محکم تر شدن رابطه شما میشود به خصوص زمانی که مسیر سختی را طی میکنید. اگر مجرد هستید فرصتی برای آشنایی پیش می آید و با فردی آشنا می شوید که ساعت ها با او به گفتگو می نشینید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز- مرداد

کلید شادی رمانتیک شما در روابط خانوادگی است. تصمیم گرفته اید زندگی مشترک خودرا با محبوب شروع کنید و به دنبال سقفی برای شروع زندگی مشترک می گردید. هر دو زمان زیادی را با خانواده های همدیگر می گذرانید و این نشانه مثبت و خوبی است.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز- شهریور

احساس میکنید زندگی عاشقانه شما قرار نیست شیرین شود. اما این هفته محبوب با گفتن یک موضوع یا انجام دادن کاری حس بهتری به شما میدهد و احساس امنیت و عمیق تر شدن رابطه را خواهید داشت. این هفته در رابطه با یک موضوع یا یک تصمیم مهم با محبوب گفت‌وگو میکنید. اگر قرار است یک قردادی را با او ببندید این هفته بهترین زمان است.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز- مهر

مدتی است با فردی آشنا شده اید و بیشتر روی او شناخت پیدا کرده اید. موضوعی که شما را خوشحال میکند این است که برنامه ریزی های او در زندگی درست مشابه خود شماست. مثلا او هم مثل شما سحرخیز است یا قبل از کار ورزش میکند و… به همین احساس نزدیکی و آرامش بیشتری نسبت به او پیدا می کنید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز – آبان

این هفته ونوس وارد زندگی رمانتیک شما شده است و همینطور وارد خانه عشق و سرگرمی جدول نشانه شما میشود. این یعنی از تعادل در مسائل قلبی و عاطفی رضایت خواهید داشت. گفتگویی در رابطه با موضوعی مهم با محبوب خواهید داشت.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز- آذر

مشغول یک تعمیر یا نوسازی هستید. مبلمان جدید یا تغییر دکوراسیون قسمتی از منزل و همین تغییر کوچک باعث شده هر دو از زندگی لذت بیشتری ببرید. این تغییرات باعث شده پول بیشتری نسبت به همیشه خرج کنید و البته با هم در رابطه با این مخارج به توافق رسیده اید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز – دی

ونوس با پلوتو در نشانه شما همگام شده و باعث میشود رضایت بیشتری در مسائل عاطفی داشته باشید. به علاوه راحت تر میتوانید خواسته های خود رابه زبان بیاورید. در بحث و گفتگویی که با یکی از دوستانتان دارید یاد میگیرید که واقعا از عشق و یک رابطه چه می خواهید و او به شما کمک میکند عشق واقعی خودرا در زندگی پیدا کنید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز – بهمن

مسائل مالی نه تنها برای شما بلکه برای محبوب نیز مهم است و به دلیل منبع درآمدی که او از دست داده است کمی وارد تنش و استرس میشوید. پس انداز مشترکی که دارید انتظارات تان را برآورده نمیکند و مشکلات مالی کابوس شبهایتان شده است. استرس و نگرانی را کنار بگذارید و با یک مشاور مالی مشورت کنید.

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی عاشقانه نوروز – اسفند

در یک مهمانی یا مناسبت خاص شخصی نظرش به شما جلب می شود و البته این جلب توجه کاملا دوطرفه است. اگر در رابطه هستید ماه کامل در بخش روابط شما نقطه عطفی را بوجود می آورد. دردسر کوچکی که در طالع این هفته شما دیده می شود عیب جویی های محبوب است و همین باعث میشود بیش از حد از کارهای هم انتقاد کنید.

 


 

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

طالع بینی 98

برای شما در این سال جدید آرزوی موفقیت و سالی پر برکت را آرزومندیم..در این جا طالع بینی کامل سال 1398 را بخوانید.

 

طالع بینی سال 1398 برای ماههای مختلف

طالع بینی سال 98 هجری شمسی که سال خوک نیز میباشد در این مطلب برای متولدین 12 ماه سال آماده است متولدین سال‌های‌: ۱۲۹۰؛ ۱۳۰۲؛ ۱۳۱۴؛ ۱۳۲۶؛ ۱۳۳۸؛ ۱۳۵۰؛ ۱۳۶۲؛ ۱۳۷۴؛ ۱۳۸۶؛ ۱۳۹۸ و … متولد سال خوک هستند اھل رقابتی هست و انقدر ھم شجاعت دارد که به دل ھر موضوعی یورش می کند .

 

خیلی جذاب هست و این را بسیار خوب می‌داند . اگرچه از تنھا به شکار رفتن لذت می برد ولی پیوسته گمان می کند رھبر هست زیاد اھل انجام کارھای خیر نیست. خوک خیلی دوست دارد که به وی دقت کنند ودر ھر موقعیتی خودرا از برتر از دیگران می داند و چنان چه در ارتش خدمت نماید به چیزی جز فرماندھی رضایت نمیدھد و پیوسته گمان می کند بی تردید او را به ریاست گزینش می‌کنند مسکن برای متولد سـال ببر بسیار مھم می‌باشد.

 

خوک ھمه جا احساس می کند در تهدید هست ؛ برای ھمین می بایست دستکم در مسکن خود احساس امنیت نماید چنان چه شرایطی فراھم گـردد که بتواند استعدادھای فرائان و بی مثل رابه کار دریافت کند ؛ به نتایج خیلی درخشانی دست پیدا می کند ببر به ھیچ عنوان پایین بار اطاعت از فردی نمی‌رود و عاشق رھبری و فرمانده اي می‌باشد.

 

متولدین سـال خوک ھیچ علاقه اي ندارد که به راھنمایی و نصیحت دیگران گوش نماید و از این‌که به وی دستور بدھند بیزار هست و صراحتا اعلام می کند به دیگران اعتماد نمی‌کند و از زندگـی بی حادثه بیزار می‌باشد.

 

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

علایق متولدین ماههای مختلف سال 1398

رنگ: ارغوانی

حیوان: گربه

گُل: سوسن سفید

درخت: اقاقیا

رایحه: عنبر گیاه: پونه

طعم: شیرین و ترش ادویه: میخک

جواهر تولد: حجرالاقمر فلز: نقره خالص

شماره شانس: ۵ آلت موسیقی: چنگ

شعار خوک: من حفظ می کنم

بهترین جفت: بُز، خرگوش

بدترین جفت: مار، خوک، میمون

 

روچیلد اول، راکفلر اول و فورد اول، سن ایگناتیوس لویولا، فدریکوگارسیالورکا، فرانسواویون و آلبرت شوایترز، پاسگال، لوکوبوزیه، فیلد مارشال مونتگمری، مارشال فوخ و ژرژ پمپیدو، هنری هشتم، بیسمارک، الیورکرامول، مادام دومانتنون و فرانسواز ساگان از جمله مهم ترین مشاهیر متولد ماههای مختلف سال خوک هستند.

 

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

فال سالانه 98

فال سال 98 برای شما که می خواهید طالع خودرا در این سال بدانید در این مطلب آورده شده است هیچ تضمینی برای فال و طالع بینی هایی که درج شده است وجود ندارد و تنها براساس حدس و گمان است.

 

طالع بینی متولدین فروردین در سال 98

شما اغلب اجازه میدهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی اینکار می تواند درسال 98 شما رابه دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان میتواند مفید و سازنده باشد اما در این سال 98 ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ؛ تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید ودر پی این نباشید که خودرا همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌اي روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌اي میشود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث میشود که شما خودرا باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت در سال 98

کسی ممکن است در اول سال 98 از متولدین اردیبهشت تقاضای اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبه‌رو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که ان کار واقعی بوده و برای کمک باشد. روابط با یک نفر به سرعت التیام پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز می خواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به ان را انتخاب کرده بودید. خودرا در آرامش نگه دارید و چیزها را راحت تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های‌ بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دوهفته گذشته عده اي از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می‌روند. تعجب نکنید اگر یکسری رویداد های تصادفی در نیمه دوم سال 98 برای شما خوش شانسی بی شمار به همراه آورد.

 

طالع بینی متولدین خرداد در سال 98

اینروزها، روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. انچه راکه می خواهید، در محیط اطراف تان درمی یابید. ممکن است اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواستان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن انها را دریابید. تلاش های‌ خودرا صرف کارهایی کنید که مفید باشد و بتوانید از حاصل آن ها بهره مند شوید. این‌که زندگی برای شما تکراری شده، جمله اي بیهوده است؛ چرا که عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند. ممکن است یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، البته همین روزها که نزدیک است.

 

طالع بینی متولدین تیر در سال 98

دوست عزیز تیر ماهی بزودی خبر های بسیار شگفت انگیزی درسال 1398 خواهید داشت. مراقب اولین گام های‌ خود باشید. به کسانی خاطرجمعی کنید که شایستگی اعتماد و مشورت را داشته باشند اما در مورد اطرافیان خود ریزبین و بدبین نباشید. امسال دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری درمورد زندگی آینده تان. کسی از شما دلخور بوده، اما پس از روشن شدن واقعیت از کرده خود پشیمان شد. او را بپذیرید. به او دروغ نگویید. او می‌خواهد اشتباهاتش را جبران کند. به او فرصت بدهید تا جبران کند… ممکن است یک کار خوب به شما پیشنهاد شود.

 

طالع بینی متولدین مرداد در سال 98

ممکن است از طرف دوست یا برخی افراد نزدیک، مشکلاتی درسال 1398 برای تان ایجاد شود. درسال خوک 98 روابط خانوادگی شما گسترش خواهد یافت. چنان سرگرم شوید که حتی فرصت پیدا نکنید که به ناامیدی فکر کنید. امروز سخت ترین چیزی راکه میتوان در زندگی یاد گرفت این است که از روی کدام پل باید رد شد و کدام را باید خراب کرد. در زمینه کاری با یک رقابت سخت روبه‌رو خواهید شد. شما از رقیبان خود هیچ چیز کمتر ندارید و با تصمیماتی عقلانی موفق خواهید شد. او دوست دارد که مشکلات خودرا با شما در بین بگذارد، به حرف او گوش دهید. او می تواند در شرایط بحرانی به دادتان برسد. اگرچه او بودو شما قدر او را ندانستید.

 

طالع بینی متولدین شهریور در سال 98

درسال 98 برای متولدین شهریور شرایط تازه‌اي بوجود می آید و ناگهان تصمیم میگیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع بکار نمائید.

روش‌های‌ کناره گیری و دوری شما ممکن است تا همین حالا نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما وادار باشید که تمام تمرکز خودرا روی این تصمیم بگذارید که چگونه می‌توانم کاری راکه شروع کرده‌ام رابه خوبی به اتمام برسانم؟

در این سال 98 آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

 

طالع بینی متولدین مهر در سال 98

سال 98 را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات ان موفقیت هستید.

متولدین مهر درسال قبل کمی اندوهگین بوده اید و دل تان گرفته بود ؛ پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما به شما مژده داده می شود که درسال جدید «1398» زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است درسال 98 زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

 

طالع بینی متولدین آبان در سال 98

در این سال خوک عملی نیک و خداپسندانه انجام میدهید که در قبال این عمل ؛ خداوند صد چندان ان را ارزانی خواهد کرد و خودتان نیز خوشحال و مسرور خواهید شد ؛ نیتی دارید که بسیار نیکو و پسندیده است و مطمئن باشید که درصورت اجرای این نیت به هدف خود می رسید و موفقیت را در آغوش خواهید کشید اما در این راه نباید تعجیل کنید.

مدتی است که تصمیم به انجام کاری گرفته اید اما شک و دودلی مانع انجام ان شده است ؛ به دل‌تان بد راه ندهید و به خدا توکل کنید و مطمئن باشید خداوند شما را همراهی خواهد کرد.

 

طالع بینی متولدین آذر در سال 98

یکسال طبیعی در پیش دارید و بهتر است درسال 98 از دادن تعهدات شفاهی خودداری کنید. ممکن است اختلافاتی در زندگی شخصی و یا خانواده پیش آید و از برخوردهای قابل ملاحظه دوری کنید. پیشرفت در کارها با تلاش سخت حاصل می‌گردد. ممکن است متولدین آذر درسال 98 یک پیشنهاد ازدواج داشته باشند که از یک رابطه پرشور و انرژی حاص می‌گردد که سراسر عشق است. شریک زندگی تان بسیار پایبند و متعهد به رابطه است. شرکت در جلسات رقابتی و یا آزمون ها نتایج عالی برایتان خواهند داشت.

اعتماد به نفس ذاتی شما برا انجام تکالیف در زمان مقرر ستودنی است و این احساس رابه زیر دستان و اطرافیان خود انتقال می دهید. این سال کارها به‌صورت روان پیش میروند. پروژه های‌ بلند مدت با موفقیت دنبال میشوند ودر پایان سال به سود یک جای انها خواهید رسید. قراردادهای بزرگی باتوجه به شغلتان بدست می آورید. می توانید در امور مالی محتاطانه تر اقدام کنید و سعی کنید به سرمایه گذاری های‌ بهتری بپردازید.

 

طالع بینی متولدین دی در سال 98

نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌های‌‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. انها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت ان را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به اسانی می‌‌توانی با شرایط جدید، خودرا سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌های‌ او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌اي ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی به تو شده که ان را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان رابه راه‌های‌ باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از انها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است…

طالع بینی 98 | طالع بینی عاشقانه عید نوروز 1398

 

طالع بینی متولدین بهمن در سال 98

درسال 98 احساس میکنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می خواهید انرژی اضافی خودرا تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می شود ودر عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ؛ ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند.

درسال 98 بجای این‌که سعی کنید حق رابه جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند در سال 98

درسال 98 اگر در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر میتوانید کارکنید ؛ تا آنجایی که میبینید تمام کارهایتان را زودتر از انچه انتظار داشتید به اتمام رسانده‌اید.

قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید ؛ قبل از این‌که شروع بکار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه ی جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

 

نوروز 1398 را تبریک عرض می‌کنیم

جدیدترین مطالب سایت