طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه

در اینبخش از میزان علاقه و عشق هرماه و رابطه عاشقانه متولدین 12 ماه خواهید خواند. شما متولد کدام ماه هستی و میزان عشق و علاقه شما در زندگی عاشقانه و …چقدر است.

 

در آخر هم یک مطلب بسیار جالب برای انتخاب حلقه نامزدی با استفاده از ماه های‌ فلکی را خواهید خواند. همراه ما باشید با این قسمت سرگرم کننده و جذاب در سایت تالاب

 

همراه ما باشید با طالع بینی عاشقانه میزان عشق

میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین فروردین ماه

استقلال و اراده مصمم از ویژگی های منحصر به فرد متولد فروردین ماه است. بنابراین شما فردی نیستید که بعد از آشنا شدن با شریک عاطفی تان دوستان و سرگرمی های خود را کنار بگذارید. هیچوقت درباره اینکه چگونه میخواهید زندگی کنید با کسی توافق نمی کنید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

بسیار رک هستید بنابراین اگر مشکلی در رابطه داشته باشید آن را بازگو میکنید به همین دلیل مشکلات روی هم تلمبار نمی شوند. میتوانید به سرعت مشکلات را حل میکنید و اگر شریک عاطفی تان طرز تفکر مشابهی با شما داشته باشد رابطه متعادلی خواهید داشت که در ان احساس آرامش و آزادی میکنید.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین اردیبهشت ماه

متولدین ماه اردیبهشت بسیار مهربان و خونگرم هستند بنابراین بسیار مراقب هستید که شریک عاطفی تان احساس دوست داشته شدن بکند. کسانی که در ماه اردیبهشت به دنیا آمده اند بسیار احساساتی هستند و همین ویژگی جذابیت انها را بالا برده است. وقتی متولد ماه اردیبهشت فرد مناسب خودش را پیدا می کند هیچ ترسی از تعهد ندارد و اشتیاق زیادی در رابطه نشان میدهد.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

این اشتیاق زیاد شما به ایجاد رابطه باعث میشود دیگران در شروع رابطه احساس کنند شما فرد بیش از حد وابسته ای هستید. پس باید در شروع رابطه بیشتر مراقب رفتارتان باشید و با زیاد پیام دادن یا نشان دادن علاقه بیش از حد او را به شک نیندازید. نکته دیگری که باید بخاطر بسپارید این است که هر کسی دوست ندارد رابطه فیزیکی در شروع رابطه داشته باشد.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین خرداد ماه

اگر متولد ماه خرداد هستید شخصیتی اجتماعی دارید که علاقه زیادی به جمع های شلوغ دارد. به خوبی می توانید به کسانی که نظرشان به شما جلب شده است نزدیک شوید و خیلی زود آن ها را جذب خود میکنید. درک بسیار بالایی از مسائل روانشناسی دارید به همین دلیل رفتارها و انگیزه های شریک عاطفی تان را به خوبی درک میکنید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

اگر شخصی را واقعا دوست داشته باشید رفتارهایی که فکر میکنید درست نیستند را کنار می‌گذارید. سعی کنید مسائلی که انرژی و تمرکزتان را از شما می‌گیرند را پیدا کنید. با این کار در یک چشم به هم زدن به ان چیزی که از عشق و رابطه عاشقانه میخواهید میرسید.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین تیر ماه

به عنوان متولد ماه تیر شما فردی عاطفی و مهربان هستید به همین دلیل میتوانید یک شریک عاطفی و یا پدر یا مادر خوبی باشید. وقتی در رابطه هستید سعی میکنید محیط آرامی برای شریک عاطفی تان فراهم کنید و تعادل در زندگی خانوادگی شما برقرار خواهد بود.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

دیگران برای شما مهم هستند و به همین دلیل ممکن است خیلی ها قصد سو استفاده از مهربانی شما داشته باشند و کسانی که از نظر عاطفی مشکل دارند جذب تان شوند. بیش از حد به دیگران اهمیت میدهید، متولدین ماه تیر حساس و زودرنج هستند به همین دلیل وقتی شریک عاطفی تان چیزی را به زبان می آورد قبل از اینکه ان را به منظور بد بگیرید کمی به ان فکر کنید.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین مرداد ماه

متولد ماه مرداد شخصیت جسور و پر شور و اشتیاقی دارد که توجه دیگران را به خود جلب میکند. ان قدر اعتماد به نفس دارید که به شخصی که خوشتان آمده نزدیک شوید به همین دلیل هیچوقت یک فرصت آشنایی خوب را از دست نمیدهید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

برعکس متولدین ماه های دیگر متولد ماه مرداد باید بیشتر روی رفتار خود در رابطه فکر کند تا نحوه شروع رابطه. باید این را بدانید که هر مخالفتی به معنای شکست و پایان دادن به رابطه نیست. وقتی بیش از حد احساساتی شدید یک نفس عمیق بکشید و به چیزی که می خواهید به زبان بیاورید فکر کنید.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین شهریور ماه

متولد ماه شهریور دارای ویژگی هایی است که او را به یک شریک عاطفی بدون نقص تبدیل کرده است. شما به عشق تکیه میکنید و درخواست های غیرمعقول از شریک عاطفی خود نمیکنید. منطقی هستید و به همین دلیل هر مشکلی را بدون جنگ و درگیری حل میکنید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

به نیازهای شریک عاطفی تان اهمیت میدهید و نیازهایش را قبل از اینکه به زبان بیاورد پاسخ میدهید. کمی خجالتی هستید و به همین دلیل کمتر کسی می تواند ویژگی های منحصر به فرد شما را شناسایی کند. برای جذب چیزهایی که می خواهید و برای بهتر شدن در رابطه ابراز احساسات تان را تمرین کنید و با اعتماد به نفس خود واقعی تان را نشان دهید.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین مهر ماه

متولدین ماه مهر دوستان زیاد و فرصت های رمانتیک زیادی دارند. به دیگران این فرصت را میدهید که شما را بشناسند. متاسفانه متولد ماه مهر خیلی زود عاشق میشود و به همین دلیل عجولانه تصمیم تعهد می گیرد. بهترین کار این است که کمی هم در رابطه منطقی باشید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

به حرف دوستان تان که مراقب آدم های جدیدی که وارد زندگی تان میشوند هستند گوش دهید. قبل از هر تصمیم‌گیری ابتدا به خودتان فکر کنید. زمانی که میخواهید به هر قیمتی یک رابطه را نجات دهید به گرایش های خودتان فکر کنید شاید لازم باشد تنها باشید یا فرد دیگری را برای رابطه انتخاب کنید.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین آبان ماه

به عنوان متولد ماه آبان دوست ندارید در رابطه مورد سوءاستفاده قرار بگیرید. کسانی که صداقت ندارند را خیلی خوب تشخیص می دهید و به انها اجازه نزدیک شدن به قلب تان را نمیدهید. در گفت‌وگو کردن مهارت بالایی دارید و به همین دلیل خیلی زود آدم ها را می شناسید و به راحتی مشکلات رابطه را حل میکنید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

مشکلات شریک عاطفی تان را به خوبی درک میکنید و تا زمانی که به ریشه مشکل پی نبرید دست از تحلیل ان برنمی دارید. بخاطر شکی که به انگیزه و هدف دیگران دارید به هیچ کس فرصت آشنایی نمیدهید. حواستان به این واقعیت باشد که همه ی ي آدم ها یک جور نیستند. خیلی ها از نزدیک شدن به شما می ترسند بنابراین بهتر است کمی در این دیدگاه و رفتارتان تجدید نظر کنید.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین آذر ماه

متولد ماه آذر رابطه ای که خوب پیش نمیرود را ترک میکند و وقتش را برای چیزی که خوشحالش نمی کند هدر نمی‌دهد. در نوع رفتاری که شریک عاطفی تان با شما می کند حد و مرز مشخصی دارید. از آزادی لذت می‌برید و هیچوقت بخاطر ترس از تنهایی وارد رابطه نمی‌شوید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

از طرف دیگر این ویژگی شما که همیشه آمادگی ترک یک رابطه را دارید می تواند به این معنا باشد که بلافاصله بعد از یک بحث کوچک عجولانه تصمیم می گیرید. پس سعی کنید بین ترک رابطه و ماندن در رابطه به هر قیمتی تعادل ایجاد کنید. متولد ماه آذر با کسی خوشحال است که آزادی و ماجراجویی را دوست داشته باشد و در رابطه با او احساس محدودیت نکند.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین دی ماه

متولد ماه دی استانداردهای زیادی در رابطه عاشقانه دارد. او تحت تاثیر رفتارهای متظاهرانه و هدایای بزرگ قرار نمیگیرد. اگر کسی بخواهد قلب متولد ماه دی را به دست بیاورد باید بتواند او را به ان چیزی که می خواهد برساند. و این ویژگی بسیار با ارزش است زیرا خیلی ها نمی دانند که چگونه نیازهای خودشان را مشخص کنند. در رابطه به خوبی تبادل نظر میکنید و از کوره در نمی‌روید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

استانداردهای زیاد شما نشان میدهد که آدم انعطاف پذیری نیستید پس کمی در این ویژگی خود تامل کنید. اگر در نگاه اول احساس کردید فردی که با او ملاقات کرده اید مناسب تان نیست بهتر است زود تصمیم نگیرید و بعد از یک یا دو بار ملاقات بیشتر تصمیم‌گیری کنید. شاید نظرتان نسبت به او تغییر کرد.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین بهمن ماه

متولد ماه بهمن در نشان دادان احساسات درونی اش کمی محتاط است و همین ویژگی او را به شخصیت مرموز و جذابی تبدیل کرده است. خیلی ها جذب شما میشوند تا بتوانند ان شخصیت واقعی که پشت چهره تان پنهان شده است را بشناسند. وقتی در یک رابطه پایدار هستید به خوبی مشکلات را حل می کنید و معمولاً برای برطرف شدن نیازها خود و شریک عاطفی تان سازش میکنید.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

منصف هستید و به مسائل به عنوان یک بی طرف نگاه می کنید. محتاط بودن شما باعث میشود دیگران شما را فرد خونسردی بشناسند و احساس کنند که هیچ اهمیتی به انها نمیدهید. اگر کسی را دوست دارید سعی کنید احساس تان را به او نشان دهید حتی اگر این کار به شما احساس نا امنی می دهد. کمی بیشتر ریسک کنید تا روابط بهتری با دیگران برقرار کنید.

 

– میزان رابطه عاشقانه متولدین ماه اسفند

به عنوان متولد اسفند ماه شما فردی مهربان، دلسوز و متواضع هستید. تمام تلاش تان خود را می کنید تا شریک عاطفی تان را خوشحال کنید. هیچوقت حق به جانب نیستید و تلاش می کنید کار درست را انجام دهید. مردم را بعد از درگیری ها و سوء تفاهم ها می بخشید. هیچوقت کینه به دل نمی‌گیرید که باعث سرد شدن رابطه میشود.

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

تواضع خوب است اما زیاده روی در ان باعث پایین آوردن ارزش خودتان می شود. در نتیجه دیگران به خودشان اجازه می دهند که با شما بد رفتار کنند. زمانی که احساس کردید کسی قصد بی احترامی به شما را دارد از خودتان دفاع کنید. به علاوه فراموش نکنید که نیازهای خودتان به اندازه نیازهای طرف مقابل تان اهمیت دارد. هیچوقت لذت ها و سرگرمی های خودتان را به خاطر دیگران قربانی نکنید.

 


 

انتخاب حلقه نامزدی با استفاده از « ماه های فلکی »

در ادامه نیز راهنمای انتخاب بهترین حلقه نامزدی با توجه به ماه فلکی را میبینیم. برای دانستن ماه فلکی تان، می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید و یا اینکه با یک سرچ ساده در گوگل از ماه فلکی و خصوصیات تان بر اساس ان با خبر شوید.

 

– حلقه برج فلکی Aries «حمل-قوچ»

شما فردی هستید با اعتماد به نفس بالا و بسیار فعال. در کارهای خودتان جسور و بی پروا هستید. بنابراین حلقه ای راحت با سایز کوچک برای شما مناسب است. شما به رنگ های تیره مثل قرمز علاقه دارید و هنگام انتخاب حلقه به سمت الماس می‌روید.

 

– حلقه برج فلکی Taurus « ثور، گاو»

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

حلقه شما همه ی ي چیز شماست و آن چه را انتخاب میکنید که دل‌تان میـــخواهد. رنگ هایی را دوست دارید که حس رمانتیک به شما بدهد. مثل صورتی کم رنگ. در کل اجناس با کیفیت می پسندید و به دنبال خودنمایی نیستید.

 

– حلقه برج فلکی Gemini « جوزا، دوپیکر»

شما به هر مدلی راضی نمی‌شوید. در واقع بهترین نکته در شما این است که عاشق سورپرایز هستید و از تغییر واهمه ندارید. بسیار بازیگوش هستید بنابراین یک هدیه غیرمنتظره مثل طلا میتواند بهترین حلقه نامزدی برای شما باشد.

 

– حلقه برج فلکی Cancer « سرطان، خرچنگ»

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

ممکن است شما عاشق سبک کلاسیک باشید اما هیچ چیز نمیتواند جلوی گرد شدن چشم شما را در مقابل مروارید بگیرد. سفید براق و نقره ترکیب رنگ مطلوب شماست. حلقه نامزدی شما در عین ظرافت بسیار جلب توجه خواهدکرد.

 

– حلقه برج فلکی Leo «اسد، شیر»

برج اسد بسیار پرهیاهو و باهوش است و می داند که چگونه دیگران را مجذوب خود کند. حلق نامزدی شما هم باید همانند شخصیت شما باشد. پس یک رنگ گرم مثل طلایی و زرد انتخاب کنید تا دیگران براقیتی که به انگشتان شما افزوده شده را تحسین کنند.

 

– حلقه برج فلکی Virgo « سنبله، دوشیزه»

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

بسیار جزئی نگر هستید. این طبیعت شماست که تمام پیچ و خم و زوایای سننگ انگشتر را بررسی می کنید. بنابراین به دنبال انگشتر بسیار ظریف اما محکم خواهید بود.

 

– حلقه برج فلکی Libra « میزان، ترازو»

بی شک آبی رنگ شماست اما نه هر رنگ آبی. رنگ مطلوب شما بین آبی مایل به ارغوانی و آبی نفتی است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که رنگ مورد علاقه شما یاقوتی است. از آنجا که ظاهری متعادل را می پسندید سنگ حلقه نامزدی شما باید الماس باشد.

 

– حلقه برج فلکی Scorpio «عقرب، کژدم»

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

شما انسانی قوی هستید و بیشتر تمایل به رنگ های تیره مثل سیاه و قرمز دارید. بنابراین الماس معمولی روشن برای شما کافی نیست. برای حلقه نامزدی به دنبال یاقوت سرخ باشید.

 

– حلقه برج فلکی Aquarius « دلو»

آبی لاجوردی رنگ موردعلاقه شماست که هر روز آن را می‌پوشید. اگر حلقه نامزدی شما کمی با آن چه که می خواستید تفاوت داشته باشد برایتان اهمیت چندانی نخواهد داشت. شما برای خودتان تیپ می‌زنید حتی در مورد جواهرات هم همینطور هستید. بنابراین حلقه ای که هویت خاصی نداشته باشد نمی توانید حتی تصورش را بکنید.

 

– حلقه برج فلکی Pisces «حوت، ماهی»

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

شما نیاز به حلقه ای دارید که بتوانید غرق زیبایی ان شوید. رنگ مطلوب شما سبز دریایی است و سمبل ماه تولد شما ماهی. بنابراین الماس رنگ اقیانوسی رنگ مناسب شماست.

 

– حلقه برج فلکی Sagittarius «کمان»

برج کمان بسیار ماجراجو و تغییرپذیر است. رنگ بنفش او را شگفت زده خواهد کرد. او به سرعت شیفته حلقه منحصر به فرد خود خواهد شد. حلقه ای که بسیار ساده است. بنابراین انسان ایرادگیری نیست.

 

– حلقه برج فلکی Capricorn « جدی، بزغاله»

طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

کمال گرایی شما غیرقابل انکار است. زیبایی انگشتر و سنتی بودنش برای شما قابل تحسین است بنابراین شکی نیست که دوست دارید حلقه نامزدی شما الماس باشد. وقتی صاحب حلقه می شوید بسیار مراقب ان هستید و همیشه آن را جلا میدهید.

جدیدترین مطالب سایت