فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن ماه

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: سیاره حاكم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یك قهرمان می‌كند چون كه باعث می شود شما امروز بتوانید مسئله مشكلی را در محل كار خود حل كنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است كه شما دارید و اكنون برایتان مفید واقع خواهد شد. این ویژگی شما باعث می شود یك مرتبه جواب مسئله را پیدا كنید‌ و بطور خستگی ناپذیری روی این مسئله كار خواهید كرد. اما باید از اهداف‌تان آگاه باشید. شاید مایل باشید مسئولیت‌هایتان را رها كنید و كمی تفریح كنید. سعی نكنید كه برای داشتن كمی تفریح كارهای مهم‌تان را رها كنید چرا كه این معامله‌اي نیست كه برایتان سودمند باشد.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز سیاره حاكم شما ونوس به اورانوس می‌پیوندد تا كمی باهم تفریح كنند و درضمن شما را هم وسوسه می‌كنند تا به انها بپیوندید. این را بدانید حتی یك روز كاملا خسته كننده و كسل كننده هم می تواند به طرز شگفت آوری تغییر كند و این بشما فرصتی میدهد كه از زندگی خود لذت ببرید و دیدتان را نسبت به زندگی عوض كنید. اگر دوستان‌تان از شما دعوت كردند تا در یك جمع دوستانه به آن ها بپیوندید، قبول كنید و كمی هم خوش بگذرانید. مطمئن باشید لطمه‌اي به انجام وظایف‌تان نخواهد زد،‌ انها همان جا كه هستند میمانند تا شما از تفریح بازگردید.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: شما میتوانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری كه داشته‌اید با خودتان فكر كنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا كه شیوه‌هاي قدیمی را رها كرده و به شیوه خودتان رفتار می‌كنید. ممكن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است كمی راجع به كارهایی كه كرده‌اید فكر كنید.احساس می‌كنید كه رضایت‌تان از زندگی بسیار كم شده و مایلید كه اقدامی فوری انجام دهید. خوشبختانه، تصمیماتی كه از روی غریزه میگیرید ممكن است امروز سرانجام خوبی داشته باشد. پس سعی نكنید كه عقب نشینی كنید.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: ممكن است امروز كسی در محل كارتان شما رابه كاری وادار كند كه میدانید فراتر از حد و مرزهای شما است و به قول مشهور پایتان را از گلیم‌تان دراز تر می‌كنید. حتی اگر این نقشه عصبی كننده به نظرتان خوب و خوشایند باشد،‌ اگر بخواهید كاری خارج از عرف انجام دهید نگران هستید كه دیگران راجع بشما چه فكر می‌كنند. خوشبختانه، شما از طرف افرادی حمایت میشوید كه حتی فكرش را هم نمی‌كردید. به جلو پیش بروید و كمی بیرون از دنیای خودتان را هم تماشا كنید. مطمئن باشید از اینكه از دنیای بسته خود خارج شده‌اید احساس خوشبختی خواهید كرد.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: امروز می خواهید كاری را انجام دهید كه میدانید بعد ها ممكن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینكه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود كاری را شروع كنید، خوب همه ی جوانب آنرا بررسی كنید. خوشبختانه، بدون اینكه بخواهید از قانون همه ی یا هیچ استفاده كنید آن قدر فرصت انتخاب خواهید داشت كه مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت كردن بشما این توانایی را میدهد كه به حد كافی از زندگی خود لذت ببرید. وادار نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسك كنید.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهریور: امروز ممكن است همه ی شما را بسیار جدی و خشن ببینند. واقعیت این است كه شما از هم اكنون منتظر رسیدن تعطیلات آخر هفته خود هستید و فكر می‌كنید كه باید تا رسیدن آن بی صبرانه منتظر بمانید. باوجود این، هم اکنون احساس بی قراری می‌كنید و اگر كسی را ببینید كه تنها است، فورا به او پیشنهاد دوستی میدهید تا از این تنهایی و بی قراری نجات یابید. باید قادر باشید كه كمی از تفریحات خودرا كم كنید، حتی قبل از اینكه تعطیلات‌تان به پایان برسد.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: شما براحتی میتوانید امروز رابه روزی پرهیجان تبدیل كنید چنانكه بتوانید تصوراتی كه همیشه داشتید رابه واقعیت تبدیل كنید. شما دوست ندارید كه همان كارهای و وظایف قدیمی رابه روال قدیمی انجام دهید. امروز روزی است كه شما می خواهید عادات و روش‌هاي قدیمی را دور ریخته و تجربه‌هاي جدید كسب كنید. كار كنید و عشق بورزید- مطمئن باشید هیچ چیزی در نگاه‌هاي معمولی وجود ندارد كه بخواهد شما را بفریبد. مراقب باشید،‌ فقط چون میتوانید چیزی را از قبل تصور كنید به معنی آن نیست كه باید جلو بروید و آن رابه واقعیت تبدیل كنید.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: ایده‌آل‌هاي رویایی شما آنچنان كه دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یك زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌كنید كه نیاز به آزادی بیشتری دارید. نكته جالب این است كه اگر شما احساسات و هیجانات خودرا بشناسید، از نتیجه آن متعجب و حيرت زده خواهید شد. قبل از اینكه كاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایي كه برایتان بوجود می آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسك نكنید.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: امروز ممكن است برای شما روزی پر هیجان و كاملا دیوانه كننده باشد‌ و آن قدر ازآن لذت ببرید كه وقتی كه روز تمام شد، غمگین و ناراحت شوید. ماه نشان شما را از ظرفیت خود برای اداره كردن موقعیت‌هاي پیچیده و دشوار متعجب می‌كند. احساسات شما همه ی محیط اطراف‌تان را گرفته است و هر كاری كه بكنید،‌ ممكن است احساس كنید كه كاش كار دیگری میكردید. اما، هر چه قدر شما از كاری خاطرجمعی كمتری داشته باشید بهمین میزان هیجان و اشتیاق شما برای انجام آن افزایش مییابد. از این اوضاع لذت ببرید، به خاطر اینكه ممكن است فردا همچنین شرایطی برایتان بوجودنیاید.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: ممكن است اینروزها از آشفتگی كه به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی كنید، و به نظرتان هم می رسد كه هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل كند. شاید بهتر است كه افكار خودرا آزاد كنید و بجای اینكه بخواهید مدام شرایط را كنترل كنید اجازه دهید امواج منفی خود بخود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی كه شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی‌هاي روحی‌تان ناپدید خواهد شد. سعی نكنید همه ی شرایط را تحت كنترل خود درآورید آن ها را رها كنید. رفتار معقول شما به قدر كافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می‌كنند.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: امروز برای شما به اسانی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینكه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری كه در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است كه در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید كه برای‌تان رخ میدهد. شما به اینكه از زندگی چه میخواهید و میخواهید به كجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید كه اكنون اهداف‌تان رابه اجرا درآورید. اجازه ندهید كه موانع و تاخیرات شما باعث شود كه ناامید شوید و كار نادرستی انجام دهید. اكنون بادقت حركت كنید. قبل از اینكه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فكر كنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فكركردن به آن صرف كنید.

فال روزانه سه شنبه 3 بهمن برای متولدین تمام ماه ها

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند:ممكن است اینروزها تصمیم داشته باشید كه كاری را انجام دهید كه خارج از عادات و ویژگی‌هاي شخصیتی‌تان باشد و به این وسیله دیگران را متعجب كنید. متاسفانه دیگران ممكن است درمقابل این رفتار غیر منتظره شما واكنش تندی نشان دهند. حتی ممكن است فكر كنند كه آدم بی تجربه‌اي هستید كه از زیر كار در می روید. اما علیرغم انتظار دیگران، این رفتار برای شما كار درستی است و همچنین نیاز دارید كه برای دیگران توضیح دهید كه واقعا كه هستید و از زندگی چه می خواهید.

 

جدیدترین مطالب سایت