فال روز عشق

فال روز عشق

فال روز عشق ؛ ولنتاین ؛ سپندارمذگان

فال جالب روز عشق را این جا بخوانید. در زندگی هیچ چیز به اندازه عشق و محبت به هم دیگر نمی‌تواند خوب باشد. ساده‌ترین و کمترین چیز در زندگی عشق و محبت است ودر عشق و محبت صرفه جویی اصلا نکنید.

روز ولنتاین به همه ی کسانی که عاشقانه زندگی میکنند تبریک عرض می کنیم

فال روز عشق – فروردین

آقایان و خانم هاي برج حمل خودتان را شجاع، عاشق و جذاب نگاه کنید. شما عاشق روابط افسانه اي باکیفیت هستید. خوشحال هستید زیرا یک هدیه اي دریافت میکنید. شریک عاطفی تان شما را دراین روز خاص سوپرایز می‌کند. افراد خوشبین به زودیاک، همیشه به دنبال یک زندگی روشن بودند که اکنون درکنار شماست. وقتی به قید و شرط عشق می ورزید زندگی تان درخشان تر می‌شود. سعی کنید روز ولنتاین رابا سبدی پر از گل و یا هر چیزی که در روز عروسی مناسب است شروع کنید، و اینچنین مراسمی شایسته یک فروردینی عزیز می باشد.

فال روز عشق – اردیبهشت

بسیار از افرادی که دراین نشانه بدنیا می‌آیند، چشم اندازهای بزرگ، اندام نیرومند و چشمان ظریفی دارند. به سختی کار میکنند تا آن چیزی که می‌خواهند به دست آورند. انرژی فراوانی دارند و با علاقه اي که به جهان و اطرافیان شان دارند دوستان زیادی را جذب می‌کنند و دوست داران زیادی خواهند داشت. اردیبهشتی هاي عزیز هدایای کاربردی، شاید لوازم کاری جالب برای دفتر خود دوست داشته باشند. با عشقی که به زیبایی، جذابیت و کشش شخصی دارند، از رقص، موسیقی، ورزش و هنر لذت می‌برند. بازدید از یک موزه، یا سفر به اکواریوم محلی، فعالیت هاي کم خطر برای برج ثور است.

فال روز عشق – خرداد

خردادی هاي عزیز زمانی که در حرکت هستند بسیار خوشحال تر از زمان هاي دیگر می باشند. آنها عاشق تحقیق، آزمایش، کشفیات چیزهای هیجان انگیز در زندگی هستند. عشق و عاطفه برای متولدین این ماه بسیار اهمیت دارد اما طبق معمول اولویت اول شان نمی باشد. زندگی با هرج و مرج هایي که دارد برای خردادماهی ها هرگز خسته کننده نخواهد بود. آنها نیاز عمیقی به درک شدن دارند و وقتی دیگران برنامه هاي خودرا اجرا میکنند به خوبی در اجرا اینگونه برنامه ها عمل می‌کنند. همسر خرداد ماهی خودرا برای روز ولنتاین دعوت کنید. در ارتباط با یک ماجراجویی صحبت کنید و وی را به یک مکان محلی، در نقطه اي شگفت انگیز از شهر ببرید. ولنتاین را تحت تاثیر این ماجراجویی هاي جذاب قرار دهید.

فال روز عشق – تیر

تیرماهی هاي عزیز دوست دارند که به راه خودشان بروند. آنها به صورت طبیعی تهاجمی و متقاعد کننده هستند. انها جذب چیزهای عجیب‌وغریب و غیرمعمول میشوند. در وقت هاي آزاد، بخود اجازه می‌دهند که کمی گیج باشند و از آزادی خود بیشتر استفاده کنند. آنها در خواندن نشانه هاي زمان عالی هستند و می‌دانند که چه موقع باید عمل کنند. آنها عاشق سوپرایز شدن هستند. اگر برنامه ي یک شب شگفت انگیز را برای روز ولنتاین با یک تیر ماهی دارید، با ایده هاي محبوب خود با او صحبت کنید، و به او اجازه دهید تا با فکر انتخاب کند.

فال روز عشق – مرداد

اعتماد به نفس مرداد ماهی ها بالا می‌رود. اثبات کردن خودشان و جدی بودن شان چیزی است که می‌خواهند. زمانی که انتظارات بالای مرداد ماهی ها برآورده نشود، می‌توانند نامید و تلخ شوند. سرسخت هستند و مشکلات رابه اسانی حل می‌کنند. اگر روز ولنتاین رابا یک مرداد ماهی هستید، باید خوشبین و با اراده باشید. آنها چیزهای پوچ و بی ارزش را دوست ندارند، بنابر این برای روز ولنتاین باید برنامه هاي هیجان انگیزی داشته باشید که شامل، غذای خوب، آهنگ عالی، و یک رابطه صادقانه باشد

فال روز عشق – شهریور

شهریور ماهی ها دوست دارند بنشینند و مشاهده کنند. ترجیح می‌دهند به دقت نگاه کنند قبل از این‌که نظری بدهند یا کاری انجام دهند. بنا یک موضوع مهم در زندگی شهریور ماهی ها است. بنابر این اگر می‌خواهید برای روز ولنتاین برنامه ریزی کنید، فقط با چیزهایی که بر سر راه می‌آید این روز را پیش ببرید، بدون این‌که به برنامه ریزی هاي قبل اعتماد کنید. آنها ترجیح می‌دهند که فقط اجازه رفتن داشته باشند و زمان خوبی را سپری کنند. یک هدیه کوچک همیشه شروع کننده یک ایده ي عالی است. خانم هاي شهریور ماهی از یک نامه عاشقانه بسیار لذت می‌برند. حتی میتوانید فیلمی راکه دوست دارید انتخاب کنید با شریک عاطفی تان تماشا کنید، یک شام حاضر کنید ودر منزل بمانید.

فال روز عشق – مهر

مهر ماهی هایي که زیر نشانه زودیاک متولد شده اند شخصیت بسیار جذابی دارند. انها بیش از حد اجتماعی نیستند و این موضوع برای آنها مشکلاتی ایجاد می‌کند. مهر ماهی ها اغلب از دوستی هایشان برای تعادل نیاز هایشان استفاده میکنند. انها مهارت هاي اجتماعی شان را توسعه میدهند اما بطور طبیعی تنها هستند و تنهایی را دوست دارند. همیشه مطمئن نیستند که خواسته هاي واقعی آنها چیست، بنابر این با یک فیلم در شب، بازی، کنسرت و … میتوانید آنها را سوپرایز کنید. برنامه ریزی کردن برای آنها بدین معنی است که تمایل دارید که برای انها تلاش کنید.

فال روز عشق – آبان

آبان ماهی ها شخصیت هایي دارند که بسیار دلربا و فریبنده هستند که میتوانند دل هاي سخترین افراد را ذوب کنند. انها بسیار شوخ طبع و اطرافیان آنها همیشه شاد هستند. آنها ستیزه گر هستند، یک لحظه بسیار جدی می‌شوند و لحظه اي بعد از خنده منفجر میشوند. هدیه هاي سنتی در روز ولنتاین همیشه ایده ي عالی برای آبان ماهی ها است، و اگر زمان برای انجام اینکار را ندارید، حتی اگر یک شاخه گل باشد، نشان دهنده این است که به انها فکر می‌کنید و برای انها در تلاش هستید

فال روز عشق – آذر

آذر ماهی ها افراد بسیار عالی در سازش و هماهنگی هستند، و می‌دانند که چه زمانی باید چه کاری را انجام دهند. حس ذاتی آنها به شدت توسعه یافته است و زمانی که نیاز به کمک دارند بطور کامل می‌توانند به این حس شان خاطرجمعی کنند. آنها بیشتر نیاز دارند که ببخشند تا این‌که دریافت کنند، و تجربه هاي خاطره انگیزی دارند. در دوستی وفادار و قدر شناس هستند. سعی کنید برای روز ولنتاین برنامه یک پیک نیک را بریزید. غذا هاي متفاوت، نان ایتالیایی، میوه هاي تازه، یک سالاد خوب و دسر، توت فرنگی هاي شکلاتی، برای شما یک تجربه ي خوب ولنتاین به ارمغان می آورد.

فال روز عشق -دی

دی ماهی ها، استاد سکوت کردن هستند، نیازی ندارند که سخنرانی کنند تا نقطه نظرات شان درک شود. انتظار نداشته باشید که توسط افراد دیگر دوست داشته شوند، اگرچه اغلب این اتفاق برای آنها میوفتد. اتومبیل حساب هاي زیرکی هستند که قدرت پول را میدانند، آنها میدانند که چگونه سود به دست آورند. بسیار قابل اعتماد هستند و مسئولیت هاي زیادی را بدون شکایت می پذیرند. مردم را بدون هیچ چون و چرایی می پذیرند. برای روز ولنتاین بهتر است در خانه بمانید و با سفارش یک پیتزا و گذاشتن فیلم مورد علاقه آنها شب را سپری کنید.

فال روز عشق – بهمن

بهمن ماهی هایي که در زیر نشانه زودیاک متولد شده اند دوست دارند که بازی کنند و سرگرم باشند. یک لحظه بطور جدی با مشکلات روزمره برخورد میکنند و لحظه اي بعد همه ی چیز را کنار می گذارند و بطور شگفت آوری می‌خندند. جوانمردی یکی از خصوصیت بارز آنها است. آنها دیگران رابه اسانی و به سرعت جذب میکنند. انها ارزش شادی هاي بلند مدت و کوتاه مدت رابه خوبی می‌دانند. بجای این‌که پولی برای شام صرف کنید می‌توانید چند بطری شراب بگیرید و این روز رابا هم سپری کنید.

فال روز عشق – اسفند

قلب اسفند ماهی ها بر روی دستانشان قرار دارد و احساسات شفافی دارند. اسفندی هایي که در زیر نشانه ي زودیاک متولد شده اند این را میدانند. انها یک روح قوی دارند، که عشق شان در موسیقی ظاهر می‌شود. انها تحسین کننده زیبایی هاي معنوی هستند، مخصوصادر ارتباط با مردم و نقاشی ها. اغلب اوقات سرگرم کننده و پر جنب و جوش هستند. هر چیزی راکه از جهان می‌خواهند باید به دست آورند. برای اسفندماهی هاي منحصربفرد، بازی هاي تخته،«نوشیدنی هاي جالب»، و بازی هاي شبانه را انتخاب کنید. و روز ولنتاین رابا استراحت کردن در منزل سپری کنید.

 

حتما بخوانید:

فال عشق با پاسور

فال عاشقانه و لاو این ماه

طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آینده

فال و طالع خود از لحاظ عشق و عاشقی

 

جدیدترین مطالب سایت