فال روز ولنتاین روز عشق | فال عاشقانه مخصوص روز ولنتاین

فال روز ولنتاین روز عشق | فال عاشقانه مخصوص روز ولنتاین

فال روز ولنتاین روز عشق

روز عشق است و بد نیست طالع خود در روز عشق را بخوانید. طالع بینی و فال عاشقانه تان را می توانید در ادامه بخوانید که اتفاقات عاشقانه و احساسی تان را در هفت روز آینده خواهد گفت. این هفته نیز همراه با طالع بینی عشق در سایت تالاب از اتفاقاتیکه ستارگان در زندگی عاشقانه شما رقم زده اند بخوانید.

 

طالع بینی دونفره عاشقانه ولنتاین :

 

طالع بینی ولنتاین – فروردین
اگر مجرد هستید و آمادگی از تنهایی در آمدن را دارید خبر خوبی برایتان دارم. خورشید گرفتگی جرقه ای در خانه یازدهم بخش روابط اجتماعی طالع شما ایجاد کرده و انرژی جدیدی را به زندگی شما دعوت کرده است. این یعنی از چندین مسیر عشق به زندگی شما وارد می شود. ممکن است به گروه و یا یک سازمان جدید ملحق شوید و با فرد جدیدی آشنا شوید. البته امکان اینکه یک دوست به یک معشوق تبدیل شود زیاد است.

 

طالع بینی ولنتاین – اردیبهشت
این هفته یا هفته تکامل است و یا هفته شکست. و این به موقعیت شخصی و پذیرش شما از وضعیت فعلی تان دارد. احتمال دیگری ک هدر طالع شما وجود دارد مخالفت شما و محبوب با علایق یکدیگر است و این شما را کاملا ناامید میکند. اگر چنین اتفاقی افتاد سعی کنید تفاوت ها را بپذیرید و از رابطه ای که در آن هستید لذت ببرید.

 

طالع بینی ولنتاین – خرداد
این هفته در زندگی عاشقانه شما مسیر رمانتیکی وجود ندارد و با شکست و نومیدی مواجه میشوید. به خصوص اگر در رابطه ای متعهد باشید. زمانی که میخواهید به یکی از اهداف شغلی تان برسید محبوب شما را به تنش می اندازد زیرا کاری که شما می کنید را قبول ندارد. اگر باورتان نداشته باشد پس عشق جایگاهی در رابطه شما ندارد.

 

طالع بینی ولنتاین – تیر
اگر مجرد هستید و تصمیم دارید با فرد جدیدی آشنا شوید این فرد بیشتر از آن چیزی که انتظارش را داشتید به شما امید می‌دهد. در ذهنتان از این فرد یک بت ساخته اید اما با ملاقات های بیشتر از او ناامید می شوید. خودتان را جمع و جور کنید و با فرد دیگری آشنا شوید. فراموش نکنید که تمام آشنایی ها این مشکلات را دارد.

 

طالع بینی ولنتاین – مرداد
این هفته خورشید گرفتگی در بخش روابط نشانه شما دیده میشود. و لحظات برجسته ای برای شما و فردی که ملاقات میکنید بوجود آورده است. شما زوج رمانتیکی خواهید شد که با تعهد به یکدیگر زندگی مشترک موفقی برای هم خواهید ساخت. اگر مجرد هستید دائم احساس ناامیدی می کنید و تصورتان این است که نمی‌توانید فرد دلخواهتان را پیدا کنید. به جای ناامیدی به جمع بروید و فرد مناسب تان را بیابید.

فال روز ولنتاین روز عشق | فال عاشقانه مخصوص روز ولنتاین

طالع بینی ولنتاین – شهریور
این هفته در رابطه کمی احساس سردرگمی میکنید به خصوص در رابطه با مسائل خانوادگی. کمی تنش در طالعتان دیده میشود که بیشتر از همه ی ي رابطه بین شما و محبوب را درگیر خود کرده است. و این در حالی است که هر دو سعی دارید یک مسئله خانوادگی را رفع کنید. اگر مجرد هستید یا با فردی در حال آشنایی هستید خبرهای بهتری در طالعتان هست. یک تصمیم واقعی در طالعتان دیده میشود این تصمیم میتواند تصمیم ازدواج یا جدی شدن رابطه تان باشد.

 

طالع بینی ولنتاین – مهر
عشق در زندگی شما جریان دارد و خورشید گرفتگی در نشانه شما بخش روابطه عاشقانه طالعتان را روشن می کند. شخصی که انتظارش را نداشتید و هیچ شباهتی به شما ندارد وارد زندگی تان میشود و شما را عاشق خودش می کند. رابطه بین شما کاملا هوشمندانه است و تفاوت ها هیچ اهمیتی برایتان ندارند. یکسری ابهامات در رابطه با تقسیم کار بین شما وجود دارد.

 

طالع بینی ولنتاین – آبان
با فردی در حال آشنایی هستید و مسائل مالی و مسائل رمانتیک را کاملا از هم جدا کرده اید. محبوب هرگز نمی خواهد شما را فریب دهد اما شما برای اینکه بیشتر روی ا و تاثیر بگذارید پول بیشتری خرج میکنید. اگر تصمیم دارید به شخصی کادو بدهید به اندازه بودجه ای که دارید خرج کنید که بعدا پشیمان نشوید.

 

طالع بینی ولنتاین – آذر
شما و محبوب به مسائل خانوادگی تمرکز کرده اید اما از دو دیدگاه متفاوت به مشکل نگاه می کنید. به عنوان مثال شما دوست دارید دکور و رنگ خانه را عوض کنید اما محبوب سلیقه متفاوتی دارد و این شما را ناامید میکند. حتی اگر همیشه هم سلیقه بودید این هفته همه ی ي چیز تغییر میکند و در مسائل مربوط به خانه سلیقه ها متفاوت می شود.

 

طالع بینی ولنتاین – دی
از رابطه ای که در آن هستید رضایت دارید و با تکیه به او احساس ناامنی نمی کنید. مدتی احساس می‌کردید محبوب تهدیدی است که هرج و مرج را به زندگی شما آورده است. اما خیلی زود این طر فکر منفی را با خودتان حل و فصل میکنید. در کل در تمام قسمت های زندگی شما دوام و پایداری وجود دارد.

 

طالع بینی ولنتاین – بهمن
احساس آزادی میکنید و از اینکه ویژگی ها و رفتارهای عجیب تان را نشان دهید نمی ترسید. شاید همین ویژگی شماست که باعث شده محبوب مجذوب شما شود. به همین دلیل او همیشه در هر تصمیمی حمایت تان میکند. همیشه او را غافلگیر میکنید و هیچوقت نمی تواند کاری که قرار است انجام دهید را پیش بینی کند.

 

طالع بینی ولنتاین – اسفند
این هفته ساز مخالف میزنید و این موضوع هم در مسائل کاری و هم در مسائل عاشقانه اطرافیانتان را از شما نا امید کرده است. هیچ کس این رفتار شما را طبیعی نمی داند و ممکن است دائم از شما این سوال پرسیده شود که آیا به کاری که می‌کنی اطمینان داری؟ رسیدن به دنیای مطلوب زمان و مکان خودش را دارد اما مطکئنا این هفته وقتش نیست.

جدیدترین مطالب سایت