فال عاشقانه و لاو این ماه

فال عاشقانه و لاو این ماه

طالع بینی ماه ها در مورد عاشقانه

 

فال و طالع بینی عاشقانه امروز آماده هست در ادامه میتوانید تالاب را دنبال نمایید .

 

طالع بینی عاشقانه و عاطفی شما را در هفت روز آینده در زیر پیش بینی میکنیم، میتوانید بخوانید و از رویدادهای احساسی خودتان آگاه شوید.

 

این هفته کهکشان چه اتفاقاتی را در زندگی شما رقم زده هست؟ طالع بینی عشق سایت تالاب شما را از اتفاقاتیکه در نتیجه حرکات ستارگان در طول هفته در پیش رو دارید مطلع میکند.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

فروردین
به این هفته به چشم یک مهلت طلایی نگاه کنید. ماه نو وارد بخش تماس ها در علامت شما می شود و تکلیف تماس ای که در آن هستید را روشن می کند. بنابر این تصمیم میگیرید به یک دیگر متعهد شوید و زندگی مشترک خوبی را با هم آغاز کنید. از طرفی اورانوس سیاره آزادی در برابر ماه نو قرار می گیرد

 

و این احساس را در شما ایجاد میکند که تعهد مقدور هست بشما احساس امنیت ندهد. بنابر این به این فکر می افتید که باید فضای کافی برای تنها بودن هم در زندگی ایجاد کنید. کوشش کنید در این دوراهی تراز ایجاد کنید.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

اردیبهشت
زندگی عاشقانه شما به سوی و سوی فکری معنوی پیش می رود. عطارد وارد بخش تماس در علامت شما شده و تا اواسط ماه آینده در جای خود باقی میماند. برخورد عطارد با مشتری بشما این مهلت را می‌دهد که به ذهنیت مشابهی برسید و این بهترین مهلت برای گرفتن تصمیم های مهم هست.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

خرداد
اخیرا با کسی آشنا شده اید یا در چند هفته آینده قرار هست با کسی آشنا شوید. این شخص ذهن و قلب شما رابه خودش مشغول کرده هست. علیرغم علاقه زیادی که به هم دارید در طالع این هفته شما درگیری دیده می شود. درگیری بر سر این که باید همه ی ی وقتتان را با هم بگذرانید.

 

شما زندگی اجتماعی خوبی دارید و از تجربیاتی که با دوستان متنوع خود دارید لذت می‌برید. اما این موضوع برای پرطرفدار قابل درک نیست که تا چه اندازه این تجارب برایتان مهم هست. این موضوع را باید برای او توضیح بدهید.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

تیر
مسائلی که این هفته شما را درگیر خود کرده سخن گفتن، فکر کردن و تصمیم گیری درباره عشق هست. و این عمده عجیب نیست چون عطارد وارد بخش عشق واقعی علامت شما شده هست. ارتباطی که بین مشتری و عطارد ایجاد میشود شما را ترغیب میکند که احساستان رابه شخصی که علاقه زیادی به او دارید بیان کنید. اگر هم تنها هستید اکنون بهترین زمان برای آشنایی هست. اگر هم متاهل هستید همین روزهاست که تصمیم به بچه دار شدن بگیرید.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

مرداد
صحبتی گسترده و خوش بینانه با همسرتان در تماس با خانواده خواهید داشت. در تماس ای که هستید کمی جدی‌تر می‌شوید و اکثر درباره اصل و نصب و درباره خاطرات و بحران های زمان کودکی تان گفت‌وگو می کنید. این گفتگوها تماس شما را قویتر و آمادگی شما برای آغاز یک زندگی مشترک را اکثر میکند.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

شهریور
همسرتان اکثر از درآمدی که دارید ولخرجی میکند و این اصلا خوشایند شما نیست. بنابر این مقدور هست بحث جدی درباره قضایا مالی و عادت های هزینه کردن با هم داشته باشید و این اختلاف مالی همسرتان عشق و علاقه بین شما را کم رنگ تر میکند. دشوار اینجاست که شما تلاش زیادی برای پول درآوردن می‌کنید اما همسرتان با ولخرجی ها احترامی برای تلاش های شما قائل نیست. فقط با گفت‌وگو کردن میتوانید این دشوار را برطرف کنید.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

مهر
اکنون زمان ماه گرفتگی سالانه در علامت شما رسیده هست و مسیر زندگی شما در طول سال آینده را تعیین میکند. این موضوع به زندگی عاشقانه شما هم مربوط میشود. ماه نو در برابر اورانوس سیاره آزادی که اکنون در بخش تماس علامت شماست قرار میگیرد. بنابر این بیش از هر زمان دیگری تحت محافظت های پرطرفدار قرار میگیرید.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

آبان
سیاره مشتری هفته گذشته وارد علامت شما شده هست و بنظر میرسد قرار هست به تحقق آرزوهای شما کمک کند. با حضور عطارد هم می توانید خواسته هایتان از کهکشان را تعیین کنید چون می دانید کهکشان آن ها را محقق می سازد. پس اگر مجرد هستید خصوصیت های فردی که میخواهید را بنویسید اگر هم متاهل هستید ترقی هایی که میخواهید در تماس داشته باشید را بنویسید و درباره آنها با همسرتان گفت و گو کنید.

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

آذر
شرایط زندگی اجتماعی شما کمی پرطرفدار را مایوس و نگران کرده هست. درست هست که او دلش می خواهد در جامعه باشید اما احساس می کند این شرایط کمی شما را ازخودش دور کرده هست. او را تشویق کنید که در کنار زندگی مشترک سرگرمی های دیگری هم داشته باشد. تغییراتی که در زندگی عاشقانه

 

شما رخ داده باعث شده وقت بیشتری با دوستانتان بگذرانید. احتمالا همسرتان خواسته هست که کمی او را به حال خودش بگذارید. این خواسته او را توهین به حساب نیاورید بلکه فرصتی بشمارید برای کارهایی که تا کنون وقتی برای انجام دادنشان نداشتید.

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

دی
اکنون بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن رویاها و آرزوهایتان با یک دوست خودمانی هست. وقتی آن ها را با یک دوست درمیان می گذارید نیازهایتان برای خودتان هم واضح و روشن میشود. از طرفی او مقدور هست فردی رابه شما معرفی کند که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. او تنها رفاقت هست که بهترین ها را برای شما میخواهد.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

بهمن
قدرت دانش و اطلاعات شغلی همسرتان را دست کم نگیرید. در واقع او میتواند بشما در زمینه شغلی که همین اکنون دارید کمک زیادی بکند و اگر قرار هست تصمیم جدیدی در زمینه کاری بگیرید او میتواند کمک زیادی بشما بکند. همسر شما بهترین مشاور شغلی شماست.

 

فال عاشقانه و لاو این ماه

 

اسفند
اینروزها موضوع بحث های شما در تماس تماس معنوی هست که با هم دارید و این بحث ها دلیل علاقه شما و با هم بودنتان رابه شما تذکر میکند. شما نمی‌توانید با کسی باشید که مشوقتان نباشد و شما را تشویق به ترک منطقه امن و تجارب جدید نکند. پس باید بگویم که خیلی خوش شانس هستید چون همسرتان همان شخصی هست که ناامیدتان نمی کند و انگیزه و خودباوری شما را تقویت می کند.

 

جدیدترین مطالب سایت