فال عشق و ازدواج همه ماه های سال

فال عشق و ازدواج همه ماه های سال

فال عاشقانه ؛ فال ازدواج جدید سال ؛ فال و طالع بینی عشق همه ی ماه هاي‌ سال که بسیار جدید می باشند افرادی که دوست دارند فال عشقی خودرا درسال بدانند می‌توانند در اینبخش از فال و طالع خود خبر دار شوند در ادامه جزئیات بیشتر فال و طالع بینی عشقی همه ی ماه هاي‌ سال را در سایت تالاب خواهید دید با ما همراه باشید.

 

فال و طالع بینی عشق و ازدواج همه ماه های سال 

 

فال عشق و ازدواج :

فال ازدواج متولدین فروردین با فروردین

پیوند شما با دوام و پایدار خواهد بود. همواره با هم سازگار و مهربان خواهید بود. روزی فراوان و اولاد زیاد خواهید داشت. به ندرت بین شما اختلا پیش می‎آید. آن هم اغلب بر اثر تحریك و حسادت دیگران خواهد بود. در چنین وقتی كافی است كمی صبور باشید تا مشكل و اختلاف رفع شود. روزهای سه‎شنبه برای شما خوش یمن است.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با اردیبهشت

سازگاری بین شما بعنوان شریك یا همسر، ابتدا متوسط و میان است، اما با گذشت زمان این سازگاری بهتر و بیشتر می‎شود. در واقع در ابتدا، گاه سازگار و گاه ناسازگار خواهید بود. اما حتی اگر جدایی هم بین شما پیش بیاید، دوباره به هم می‎پیوندید. روزهای سه ‎شنبه برای شما خوش یمن است.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با خرداد

اگر با هم پیوند كنید، گاه سازگار و خوش، گاه ناسازگار خواهید بود. بیشتر اوقات بین شما رنجش و تلخی پیش خواهد آمد. صلح بین شما هم به خاطر یك ملك موروثی خواهد بود. عامل ناسازگاری، بیشتر متولد خرداد خواهد بود. در واقع پیوند شما ابتدا خوب اما به ترتیب با اختلاف همراه خواهد بود. در عین حال فرزند كم و مال زیاد نصیب شما خواهد شد. روزهای سه‎شنبه و چهارشنبه برای شما خوش یمن است.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با تیر

سازش بین شما دو نفر مشكل است. مدتی جنگ و ستیز خواهید داشت و حتی ممكن است کارتان به جدایی بكشد. درآمدتان كم و اكثر اوقات در سختی و ناراحتی به سر خواهید برد. به ندرت ممكن است صاحب ملك و زمین شوید. درضمن فرزند خوبی ممكن است نصیب شما نشود. عمر متولد تیرماه بیشتر خواهد بود. روزهای دوشنبه برای شما خوش یمن است.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با مرداد

پیوند شما توأم با شادی و خرمی است و زندگی اسانی با هم خواهید داشت. از لحاظ درآمد و ثروت، موقعیت خوبی خواهید داشت. اگر دارای فرزند پسر شوید، ممكن است باقی نماندو متولد مرداد عمر طولانی‎تری خواهد داشت. روزهای شنبه و سه‎ شنبه برای شما خوش یمن است.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با شهریور

پیوند یا شراكت خوبی خواهید داشت. در اغلب امور با هم سازگار و موافق خواهید بود. اگرهم اختلافی پیش بیاید، از جانب متولد فروردین خواهد بود. متولد شهریور عمر بیشتری خواهد داشت. اما از ناحیه شكم، دچار یك بیماری سخت می‎شود. در زندگی صاحب چند فرزند می‎شوین. درآمد حرام با شما سازگار نیست. روزهای پنجشنبه برای شما خوش یمن است.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با مهر

در ابتدای ازدواج یا شراکت، زندگی و شرایط خوبی خواهید داشت. اما به ترتیب شرایط بهتر شده ودر آخر عمر زندگی خوبی خواهید داشت. باید از دروغ گفتن پرهیز كنید، چون آسيب خواهید دید. با این حال درآمد خوبی خواهید داشت و یكی از شما دو نفر، به زیارت مكه خواهید رفت. متولد مهر عمر بیشتری خواهد داشت. روزهای جمعه و شنبه برای شما خوش یمن است.

فال عشق و ازدواج همه ماه های سال 1402

فال ازدواج متولدین فروردین با آبان

دراین پیوند دائم در حال نزاع خواهید بود. مردم از دست و زبان شما اغلب ناراضی خواهند بود. عامل ناسازكاری بیشتر متولد آبان ماه است. در زندگی درآمد خوبی خواهید داشت، اما فرزندان خوی تربیت نخواهید كرد. روزهای پنجشنبه برای شما خوش یمن خواهد بود.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با آذر

پیوند یا شراكت خوبی خواهید داشت. هرگز با هم نزاع و اختلافی نخواهید داشت. اولاد كمی نصیب شما می‎شود. شاید یكی یا دو تا. رابطه حسنه بین شما، گاه موجب حسادت برخی می‎شوند. باید مراقب افراد حسود باشید. روزهای پنجشنبه برای شما خوش یمن است.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با دی

پیوند یا شراكت خوبی خواهید داشت. اما گاه افراد حسود و بدخواه، بین شما كدورت به وجود می ‎آورند. متولدین دی ماه بایستی بیشتر مراقب باشد. و تحت تأثیر قرار نگیرد. زیرا اگر كدورت دوام پیدا كند، آسيب خواهید دید. روزهای جمعه برای شما خوش یمن خواهد بود.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با بهمن

پیوند یا شراكت خوبی نخواهند داشت. اغلب به خاطر بدگماني، در مشاوره خواهید بود. گاه با هم لجالت می‎كنید. تقصیر بیشتر با متولد بهمن است. اگر صاحب فرزند شوید، فرزند شما نافرمان خواهد بود. متولد بهمن عمر بیشتری خواهد كرد. روزهای سه‎شنبه و چهارشنبه برای شما خوب است.

 

فال ازدواج متولدین فروردین با اسفند

ازدواج یا شراكت خوبی خواهید داشت. با هم صادق نبوده به دشمنی با هم رفتار خواهید كرد. بیشتر اوقات بجای محبت و سازگاری، با خشم و عصبانیت با هم برخورد می‎كنید. مقصر اصلی متولد فروردین است. این پیوند اگر صورت نگیرد، بهتر است. روزهای یكشنبه و پنجشنبه برای شما خوب است.

 


حتما بخوانید: طالع بینی عاشقانه برای یک هفته آینده


 

فال عشق و ازدواج همه ماه های سال 1402

فال عشق جدید :

 

این فال فقط جنبه سرگرمی دارد

 

فال عشق متولد فروردین: ۴۶ بار به خواستگاری میری و جواب رد می شنوي اما در ۴۷ امین بار در حالی که در اوج ناامیدی هستی جواب بله رو می گیری ودر کنار همسرت سال ها به خوبی و خوشی زندگی می کني.

 

 

فال عشق متولد اردیبهشت: تا یک سال دیگه با دختر مورد علاقه ات ازدواج میکنی اما هنوز به شش ماه نکشیده بینتون اختلاف می افته و کار به طلاق می رسه. دختره مهریه اش که ۳۰۰۰ سکه طلا هستش رو اجرا می زاره و تو به زندان می افتی تو زندان معتاد میشی و هرویین مصرف میکنی و بعد از چندسال تحمل سختی و رنج در گوشه زندان میمیری.

 

فال عشق متولد خرداد: تا دو سال دیگه ازدواج می‌کنی و با یک دختر بسیار زیبا که خیلی هم دوستش داری اما شب عروسی موقعی که می خوای بری رو تخت پات به لبه تخت گیر می کنه و می افتی سرت می خوره به گوشه تختو میمیری.

 

فال عشق متولد تیر: ازدواج موفقی خواهی داشت ودر تمام دوران زناشویی بمعنای واقعی کلمه زن ذلیلی.مشارکت در کا ها یعنی تفاهم مثلاً بعضی کارهای خانه از قبیل شستن ظرفها با تو هستش. خانومت دختر خیلی خوشگلی که با این که برات میمیره ولی اعتقاد داره نباید روتو زیاد باز کنه واسه همین بهت نمی گه دوست دارم ولی وقتی میری خونه اگه زودتر از ت اومده باشه و حوصله داشته باشه سعی می کنه بهترین فضا رو واسه همسرش فراهم کنه و بالاخره یه جورایی رفتار میکنه بفهمی که دوست داره و گاهی که تو خیلی ایده آل میشی بهت میگه دوست دارمو!!!

 

فال عشق مرداد : احتمالاً بختتو بستن به خواستگاری هر دختری که میری به هفته نکشیده یه خواستگار عالی واسش میاد و عروس میشه . کم کم مشهور میشی به بخت گشای دخترای ترشیده و میتونی کاسبی خوبی راه بندازی!

 

فال عشق شهریور : یه شب که داری با موتورت میری خیابون گردی تو یک خیابون تاریک می بینی یک خودرو با شدت به یک دختره می زنه و فرار میکنی . سریع مثل قهرمانای فیلمای هندی میپری دختره رو بغل میکنی و میبری بیمارستان و خلاصه نجاتش می دی اما دختره به کما رفته و پلیسا فکر می کنن تو باهاش تصادف کردی و میگیرن زندانیت می کنن و بعد ۳ ماه دختره بهوش میاد و میگه تو چه فداکاری کردی و پدر و مادرش میان تو رو آزاد می کنن . بابای دختره یه کارخونه داره و میلیاردره و میگه پسرم خیلی ازت خوشم میاد و دوست دارم دومادم بشی و خلاصه دوماد میشی و تا آخر عمر فقط می خوري و می‌خوابی و سفر خارج میری.

 

فال عشق مهر : عاشق دختری میشی که فکر می‌کنی اونم تورو خیلی دوست داره و بعد از یک دوران عاشقی سخت بالاخره به خودت جرات میدی و میری خواستگاری دختره اما دختره یک سیلی آبدار می زنه تو گوشت و میگه بی ناموس من تو رو مثل داداشم دوست داشتم اما تو سو استفاده کردی و تو تا آخر عمر دیگه ازدواج نمیکنی.

 

فال عشق آبان : چپ و راست واست دوست دختر ردیف میشه و همیشه ۳۰ – ۴۰ تا دوست دختره آن لاین داری و ۵۰ – ۶۰ تام آف لاین . همه ی عاشقتن و می خوان زنت بشن اما تو علاقه اي به ازدواج نداری و سرانجام در سن ۳۵ سالگی بعلت مصرف زیاد دوست دختر سکته می‌کنی و میمیری.

 

فال عشق آذر : ۳ بار ازدواج می‌کنی و از هر زنت صاحب ۹ فرزند می شوي . همه ی زنات تو رو از خودشون بیشتر دوست دارن. هر سه زنت تو یک خونه درکنار هم زندگی می کنن و اصلاً با هم مشکلی ندارن . کار بیرون از خانه هم انجام نمی دی فقط سرماه به سرماه میری پول یارانه ات رو می گیری «فکر کنم ۳۱ نفر هستین هر کدوم ۴۵ هزار تومان اوه چقدر میشه» کلاً آدم خوشبختی هستی.

 

فال عشق دی : میری خواستگاری دختر همسایه تون و با هم نامزد میشین بعد از شش ماه دختره مریض میشه و کم کم کور میشه اما تو بخاطر پیمانی که با او بستی باهاش ازدواج می‌کنی و سال ها با هم زندگی می کنین.

 

فال عشق بهمن : با دختره مورد علاقه ات نامزد میشین و بعد از ۳ سال دوران نامزدی شیرین موقع عروسی سر سفره عقد عاقد سه بار از دختره می پرسه آیا حاضره زن تو بشه و اون میگه نه!!!

 

فال عشق اسفند: یک روز اتفاقی چشمت به پیر زن همسایه می افته و ناخودآگاه عاشقش میشی و موضوع رو به مامانت میگی اما اونا مخالفت می کنن و میگن این سن مامان بزرگتو داره اما تو میگی مهم عشق و تفاهمه که ما داریم سن و سال که مهم نیست و با مخالفت شدید پدر و مادر با هم ازدواج می کنین اما شب عروسی عروس از شدت خوشحالی سکته می کنه و می میره!!

فال عشق و ازدواج همه ماه های سال 1402

فال و طالع بینی عاشقانه 

 

طالع بینی سال سگ 

 

گروه سرگرمی تالاب

جدیدترین مطالب سایت