فال مخصوص درخت

فال مخصوص درخت

فال مخصوص درخت

 

فال جالب با نوع درخت شما

فال مخصوص درخت

 

(24 خرداد تا 4 تیر) درخت سیب (عشق)

فردی آرام، گاهی اوقات خجالتی، بسیار جذاب و دلربا با رفتاری مناسب و سنجیده، ماجراجو و بی باك، حساس و … دوست دارید كه دیگران را دوست داشته باشید و  سایرین هم شما را دوست داشته باشند. باوفا، حساس و بسیار بخشنده و با استعداد، شما عاشق بچه ها هستید.

فال مخصوص درخت

 

(25 اردیبهشت تا 3 خرداد) (22 آبان تا 1 آذر)  درخت ون (بلند پروازی)

فوق العاده جذاب، پرانرژی، خود جوش و پر مسئولیت هستید. انتقاد را دوست ندارید. جاه طلب، بلند پرواز، باهوش، مستعد و قابل اطمینان هستید. به پول اهمیت می دهید. خواستار توجه از سوی دیگران هستید و به پشتوانه و حمایت اساسی نیاز دارید.

فال مخصوص درخت

 

(22 آذر تا 1 دی)  درخت راش (خلاقیت)

فردی با سلیقه، كسی كه به ظاهر خودش اهمیت زیادی می دهد. یك برنامه ریز خوب برای زندگی و كار و مسائل اقتصادی، فردی كه بدون لزوم بی گدار به آب نمیزند. منطقی و مونس و یاری بی نظیر در زندگی به شمار می روید.

 

فال مخصوص درخت

 

(26 تیر تا 4 مرداد) (25 دی تا 3 بهمن)  درخت سرو (اعتماد به نفس)

فردی با توان و قدرت فوق العاده، كسی كه میداند چطور خود را با شرایط مختلف  در زندگی وفق بدهد. هدایای غیرمنتظره را دوست دارد و از سلامتی بدنی برخوردار است.خجالتی نیست و اعتماد به نفس دارد. سخنرانی برجسته، فردی مصمم و با اراده، كمی عجول و بی طاقت و دوست دارد كه دیگران را تحت تاثیر قرار بدهد. با استعداد، سخت كوش و اغلب خوش بین است و قادر است سریع تصمیم بگیرد.

 

فال مخصوص درخت

(15 تا 24 اردیبهشت) (12 تا 21 آبان)  درخت شاه بلوط  (درستكاری)

هیكل و اندامی خارق العاده، پر ابهت، حس عدالت خواهی بالا، یك طراح و سیاستمدار است. به راحتی آزرده خاطر میشود. بسیار حساس، كوشا، گاهی اوقات برتر از دیگران عمل می كند و گاهی در ارتباط خود با سایرین سوءتفاهم برایش به وجود می آید. خانواده مدار و از لحاظ فیزیكی روی فرم است.

 

فال مخصوص درخت 

 

(14 تا 23 مرداد) (9 تا 18 بهمن)  درخت سدر  (وفاداری)

فردی قوی، عضلانی، انعطاف پذیر، كسی كه آنچه زندگی به اجبار به او میدهد می پذیرد و اما لزوماً آن را دوست ندارد. سعی می كند ساده و خوش بین باشد. دوست دارد از نظر مالی مستقل عمل كند. مهربان و عاطفی، از تنهایی متنفر، با وفا و گاهی اوقات هم به زودی عصبانی میشود. با احتیاط، تحصیل علم و دانش و كمك به دیگران را دوست دارد.

 

فال مخصوص درخت

 

(16 تا 25 تیر) (12 تا 24 دی)  درخت نارون  (بزرگواری)

قیافه و ظاهری خوب دارد و در پوشیدن لباس خوش سلیقه است. تقاضا و خواسته های او در حد اعتدال است. كم ادعا است و اشتباهات را فراموش نمیكند. با نشاط و سرزنده است و دوست دارد راهنمایی بشود اما نه اینكه از دیگران اطاعت كند. شریكی درستكار و با وفا و دوست دارد برای سایرین تصمیم بگیرد. بزرگوار و نجیب، سخاوتمند و شوخ طبع و فردی كارآمد است.

 

فال مخصوص درخت

 

(14 تا 23 خرداد) (12 تا 21 آذر)  درخت انجیر (حساسیت)

فردی مستقل، درستكار، با وفا كه از ضد و نقیض گویی و بحث متنفر است. زندگی و دوستانش را دوست دارد. از بچه ها وحیوانات لذت میبرد . اجتماعی و شوخ طبع است و دوست دارد كه بعد از ساعت های طولانی كار سخت استراحت كند و از استعداد هنری و هوش بالایی برخوردار است.

فال مخصوص درخت

 

(5 تیر تا 15 تیر) (2 تا 11 دی)  درخت صنوبر (رمز و راز)

فوق العاده با سلیقه است و نمیتواند تنش و فشار عصبی را تحمل كند. زیبایی را دوست دارد. گاهی افسرده میشود. سرسخت و لجباز است و به همان نسبت كه دوست دارد نزدیكان خود را حمایت و مراقبت كند با افراد غریبه هم به همان شكل رفتار میكند. نسبتاً كم ادعا،سخت كوش، با استعداد، فداكار ، دور از خودپسندی و فردی كه دوستان زیادی دارد و بسیار قابل اعتماد است.

 

(24 شهریور تا 3 مهر) (22 تا 30 اسفند)  درخت فندق (خارق العادگی)

جذاب و گیرا، شوخ طبع، بسیار فهمیده و فردی كه میداند چطور روی دیگران تاثیر ماندگار داشته باشد. در امور اجتماعی، فعال، مردمی و اغلب اوقات دمدمی مزاج، درستكار، كمال گرا و در رعایت عدل و انصاف قاضی خوبی است.

 

(13 تا 22 شهریور) (11 تا 21 اسفند)  درخت لیمو ترش (شك و تردید)

باهوش و سخت كوش است و آنچه را زندگی به او میدهد می پذیرد. البته بعد از آنكه سعی میكند شرایط بد را به خوب تغییر بدهد. از فشارهای عصبی نفرت دارد. از مسافرت و تعطیلات كوتاه لذت میبرد. ممكن است خشن به نظر بیاید اما واقعا روح لطیفی دارد. همیشه آماده جانفشانی برای افراد خانواده و دوستان است. بسیار با استعداد است اما برای استفاده و بهره بردن از آنها باید زمان پیدا كند. خصلت رهبری بالایی دارد و فوق العاده وفادار است.

 

(4 تا 13 خرداد) (2 تا 11 آذر)  درخت موز (خوش سلیقگی)

زیباست و به اوضاع و احوال ظاهر خود توجه دارد. خوش سلیقه و فداكار است و زندگی را تا جایی كه ممكن باشد راحت میگیرد. زندگی را به سوی منطق و انضباط سوق میدهد .به دنبال مهربانی و تقدیر از دوستان است. تصمیم گیری برای او سخت است و فردی بسیار قابل اعتماد به شمار می رود.

 

(11 تا 20 فروردین) (14 تا 23 مهر)  درخت افرا (استقلال فكری)

فردی معمولی نیست و سرشار از تصور و خلاقیت و ابتكار، خجالتی و تودار، بلندپرواز و مغرور است. متكی به نفس، به دنبال تجارب جدید و گاهی عصبی است اما حافظه و ذهنی قوی دارد و به آسانی یاد میگیرد. همیشه میخواهد اثری خوب روی دیگران داشته باشد.

 

فال مخصوص درخت

(23 شهریور) درخت زیتون (عقل)

عاشق مهربانی و رافت، منطقی و متعادل است و از خشونت دوری میكند. بردبار و شكیبا، با نشاط و سرزنده ، آرام و عادل است و قلبی رئوف و مهربان دارد. از هرگونه بخل و حسادت دوری می كند. عاشق مطالعه است و از معاشرت با افراد آگاه و فرهیخته لذت می برد.

 

فال مخصوص درخت

(24 مرداد تا 2 شهریور) (19 تا 30 بهمن)  درخت كاج (صلح و آشتی)

عاشق مصاحبت و شركت در گفتگوهایی است كه به توافق منجر بشود. باید در زندگی آرامش داشته باشد. عاشق كمك كردن به دیگران است و تخیلی پویا دارد. دوست دارد شعر بسازد و به مد علاقه ندارد. همیشه ملاحظه دیگران را می كند. با همه خیلی دوستانه رفتار میكند. احساسات لطیفی دارد و به عاطفه و اطمینان خاطر نیاز دارد.

فال مخصوص درخت

 

(1 تا 14 اردیبهشت) (5 تا 13 مرداد) (4 تا 8بهمن)  درخت سپیدار (تردید و عدم ثبات)

جذاب به نظر می آید. با استعداد است. اما اعتماد به نفس بالایی ندارد. در مواقع لزوم بسیار شجاع است و به مهربانی و جوی خوشایند نیاز دارد. بسیار مشكل پسند  و غالبا تنها است وطبعی هنرمندانه دارد. هماهنگ كننده خوبی است و به فلسفه علاقه مند است. در هر موقعیتی قابل اعتماد است و به طور جدی درامور مشاركت دارد.

 

فال مخصوص درخت

(1 تا 10 فروردین) (4 تا 13 مهر) درخت زبان گنجشك (حساسیت)

سرشار از جذابیت، با نشاط و سرزنده است و دوست دارد توجه دیگران را به خود جلب كند. عاشق زندگی، فعالیت و حتی پیچیدگی ها است. مستقل، خوش سلیقه، پر احساس، یار و هم صحبتی خوب است. كسی كه تمایل به عفو و گذشت ندارد.

 

فال مخصوص درخت

(21 تا 31 فروردین) (24 مهر تا 11 آبان) درخت گردو (اشتیاق وشور)

نجیب و با دید وسیع نسبت به جهان ، خودجوش و بلند پروازی او نامحدود است. فردی غیر قابل انعطاف، شریك استثنایی اما بد قلق است. همیشه مورد علاقه نیست اما اغلب تمجید و تحسین میشود. مدیر و باهوش، بسیار پر حرارت اما گاهی اوقات مغرور است.

 

فال مخصوص درخت

(3 تا 12 شهریور) (1 تا 10 اسفند)درخت بید مجنون (اندوه)

فردی كه دوست دارد از فشارهای روحی دور باشد. زندگی خانوادگی را دوست دارد و سرشار از امید و رویا است. جذاب، بسیار مهربان، عاشق زیبایی، با استعداد زیاد در موسیقی ، عاشق سفر به نقاط غیر معمول، خستگی ناپذیر ، غیر قابل پیش بینی، درستكار و فردی كه میتواند تحت تاثیر قرار بگیرد اما نه هنگامی كه در تنگنا باشد. حس ششم خوبی دارد و عاشق خنداندن دیگران است.

 

مطالب مرتبط:

کارهایی که نباید در مقابل متولدین ماه ها انجام دهیم

فال سال 2016 (نیمه دوم)

فال سال 2016 (نیمه اول)

طالع بینی سال 2016 خود را ببینید

جدیدترین مطالب سایت