فال مخصوص نیمه ماه

فال مخصوص نیمه ماه
فال مخصوص نیمه ماه
 
انواع فال و طالع بینی سرگرم کننده را در مجله تالاب بخوانید.
 
 
فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه
فروردین
برای بسیاری از متولدین این ماه استراحت و در صورت امكان سفرهای كوتاه توصیه می‌شود، چرا كه روحیه آنها با یكنواختی سازگار نیست و باعث كاهش فعالیت‌ها می‌شود. ورزش را فراموش نكنید، در حد معقول برای مسن‌ترها و در حد حرفه‌ای و پرتحرك برای جوان‌ترها.ذهن‌تان در این روزهای زیبا به شدت مشغول است، ممكن است با مسائل جدی زندگی درگیر باشید. برخی از افراد به موقع تصمیمی را اتخاذ می‌كنند، شما نیز یكی از آنها هستید. غرور و خودپسندی برازنده شما نیست. نفوذ شما در دل‌های مردم یك سرمایه خدادادی است، به وقایع مهم بپردازید و از ماجراهای جزیی كناره‌گیری كنید و وارد آنها نشوید و در قبال تندخویی دیگران بیهوده انرژی مصرف نكنید، چون خودشان متوجه خواهند شد. عشق در روزهای نامساعد زندگی به دادتان خواهد رسید، پس امید‌تان را هیچ‌وقت از دست ندهید و از توكل به خدا غافل نمانید.تولدتان مبارك.

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

اردیبهشت
اجازه ندهید احساس كینه نسبت به بعضی افراد در وجودتان ریشه بگیرد یا اصولا دلخوری‌ها و ناراحتی‌های‌تان در رفتار و كردار اجتماعی نمایان شود. چرا كه این‌گونه مسائل چنان عمیق می‌شود كه برروی زندگی و كار و روابط اجتماعی تاثیر منفی می‌گذارد، حق‌شناسی و سپاسگزاری از ویژگی‌های شخصیتی متولدین این ماه است و نباید این ویژگی‌ها كمرنگ شود. عنایت به خواسته‌های دیگران امری بسیار پسندیده است. دوستان شما طالب روی خوش شما هستند، پس لبخندبه روی كسانی كه دوست‌شان دارید و دوست‌تان دارند را فراموش نكنید.
با تردید نمی‌توانید پاسخ تپش قلبی را بدهید كه فقط برای شما می‌زند، آیا قلب شما هم برای او مصمم می‌تپد.

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

خرداد
بسیاری از خانم‌های متولد این ماه به‌خاطر ضربه‌های عاطفی و احساسی، بسیار وسواسی و سخت‌گیر هستند. البته در حد معقول درست است، ولی وقتی از مرز منطق گذشت، دردسرساز خواهد شد. دریافت خبرها و پیام‌های تازه‌ای زندگی شما را دچار تحول و تغییر می‌كند. پیشنهادهایی به شما می‌شود كه البته لازم است نهایت دقت را در مورد رد یا قبولكردن آنها به كار ببرید. توانمندی‌های شما در سال جاری بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و مسئولیت‌های زیادی به عهده شما گذاشته می‌شود كه انصافا شما هم از عهده آنها درست برمی‌آیید.
به جای دلسرد كردن خودتان به ندای قلب‌تان گوش دهید كه از هر گرمایی بالاتر است. او درباره شما این چنین فكر می‌كند.

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

تیر
سخت‌كوشی و تلاش از ویژگی‌های بارز شماست. اغلب متولدین این ماه از موانع و شكست‌ها نمی‌هراسند و به همین جهت با وجود مشكلات به پیروزی كامل دست می‌یابند. گاهی پیش می‌آید كه دیگران در كار شما سنگ می‌اندازند، ولی صبر و حوصله و در عین حال تلاش به موقع شما، سبب از بین رفتن همه‌ ‌كارشكنی‌ها می‌شود. سعی كنید همیشه جانب اعتدال را پیشه كنید، شما كاملا توانمند و قابل اعتماد هستید و غرور و خودپسندی شایسته شما نیست. كوشش كنید دوستی‌ها تجدید شود.خود و خانواده‌تان را فدای رفع مشكلات دیگران یا حتی مشكلات خودتان نكنید، همه‌چیز قابل حل است. اول خدا را به یاد داشته باشید و سپس صدایی را كه مدام شما را می‌خواند و قلبی كه مدام در قلب شما می‌تپد. فكر كنید كه قلب برای كه، محكم‌تر از دیگران می‌تپید.

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

مرداد
عده‌ای از متولدین این ماه به تشكیل و اساس خانواده اهمیت زیادی می‌دهند و تعداد معدودی به دلیل خاطرات ناخوش گذشته از هرگونه وصلت پرهیز می‌كنند و به اساس خانواده اعتقادی ندارند، كه باید افكار خود را اصلاح كنند. مسافرت و در نهایت آرامش فكری برای شما بسیار توصیه می‌شود، هر چند كوتاه باشد. دگرگونی‌هایی در خودتان به وجود آورید تا غرور از بین برود، به هنگام نیاز كمك بطلبید و با خود مهربان‌تر باشید و دیگران را هم دوست بدارید. شك و تردید را به زندگی خود راه ندهید كه با تردید در تله می‌افتید. به شراكت اخیر خود فكر كنید و آن را به بهترین نحو به ثمر برسانید، چرا كه ناراحتی‌ها باعث بر هم خوردن دوستی‌ها و در نهایت شراكت‌ می‌شود. پس مهربان رفتار كنید. به گفته‌های او توجه كنید، او در كمال منطق راز دلش را برای شما بازگو كرد.

 

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

شهریور
برای مسائل كاری و شغلی همیشه در انتظار رویدادهای تازه و هیجان‌انگیزی باشید و البته اگر از مرحله رویا خارج شود كارساز و مثبت است. شكست و ناكامی در زمینه مسائل عاطفی گریبانگیر است و اگر همت كنید این ناكامی را خیلی زود می‌توانید به مرحله خوش و امیدبخشی برسانید. كسی می‌خواهد به شما نزدیك شود، به او فرصت دهید شاید به نفع‌تان باشد. در هنگام بروز مشكلات در ابتدای كار، دستپاچگی به سراغ انسان می‌آید، در را به روی تمام مزاحمان و عوامل سدكننده ببندید و تامل كنید.
خانواده را مدنظرقرار دهید و به یاد داشته باشید كه همیشه خودخواهی كار دست انسان می‌دهد. روابطی را كه رو به سردی نهاده دریابید و بافرستادن گرمای عشق خود به قلب او این رابطه را شعله‌ور كنید.

 

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

مهر
شاید به دست آمدن آرامش و خوشبختی برای شما آسان نبوده، چرا كه فراز و نشیب‌های بسیار گذشته و سختی‌های فراوان باعث شده كه به‌ زحمت آرامش را به دست آورید و به زحمت حفظ كنید و برای پایداری‌اش اندیشه‌های تازه به كار گیرید. اگر بسیاری از شما زندگی ایده‌آلی دارید، باید بدانید كه با همت خودتان به دست آمده، ولی در عین حال با ظرافت باید این موفقیت را نگه داشت. در بین دوستان‌تان كسی از شما دلخور است، سعی كنید این سوء تفاهم را بر طرف كنید. این را بدانید كه سرمایه و ثروت، فقط پول نیست. سرمایه حقیقی آدمی تندرسی، دقت، فكر خوب، كوشش و در نهایت فعالیت مثبت است. خشم را در دل‌تان بكشید تا دوستی‌ها زنده بمانند. پاسخ انتظار منتظری را بدهید كه فقط چشم به راه شماست؛ درنگ نكنید. او چشم به راه واقعی است…

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

آبان
یك‌دندگی و لجاجت در شما به چشم می‌خورد و گاه شانس یا موفقیت‌های خود را به پای همین لج‌بازی‌ها می‌بینید، درحالی‌كه باید به خود بیایید و عاقلانه درباره مسائل تصمیم بگیرید و با دوراندیشی به آینده نگاه كنید.چرا كه آشتی از هر سویی سبب می‌شود زندگی و آینده خیلی‌ها نجات یابد. ما همه مسافران قطار زندگی هستیم و هر كدام در ایستگاهی زندگی می‌كنیم و خوب یا بد بودن هر چیزی را به پروردگار مهربان می‌سپاریم، به نظر می‌آید از نظر عاطفی وضعیت مناسبی ندارید، این مسئله گذراست. در فكر به دست آوردن شغلی هستید و بی‌‌وقفه تلاش می‌كنید. به‌طور حتم به آن دست خواهید یافت. بگذارید آتش عشق همواره روشن باشد. فقط گاه گاهی به آن سری بزنید تا مبادا خاموش شود. پس توكل‌ به خدا را فراموش نكنید، تا زندگی و عشق‌تان خدایی باشد.

 

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

آذر
افراد متولد این ماه به‌خصوص خانم‌ها خصوصیات ویژه‌ای دارند، اگر آدم‌های اطراف‌شان آنها را به درستی بشناسند، زندگی و دوستی با آنها آسان، ثمربخش و پرفایده است.البته این گونه افراد نسبت به رفتار و كردار اطرافیان حساس و نكته‌بین هستند. در حالی‌كه چند نفر می‌كوشند میان شما و دوستان تفرقه بیفكنند و ذهن شما را مسموم ‌كنند خوشبختانه هوشیاری شما آنها را شناسایی می‌كند و خط بطلان بر حرف‌ها و نظرات‌شان می‌كشد. برای هر مسئله‌ای به اندازه خودش وقت بگذارید. از مشورت با دوستی كه از سر صداقت راه درست را به شما می‌نمایاند، صرف‌نظر نكنید و ناامیدی را لجوجانه در خود پرورش ندهید. برای روزهای نیامده و نشناخته برنامه‌ریزی نكنید كه دنیا بی‌‌مهر و وفاست، پس به دنیا دل نبندید، به خدا توكل كنید و به عشقی كه خدا بین شما قرار داده، دل بدهید.

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

دی
نجابت، پاكدلی و ملاحظه‌كاری در روحیه شما موج می‌زند و باعث شده دو نوع زندگی را تجربه كنید. گروهی عمیق شما را می‌شناسند و با شما هماهنگ پیش می‌روند و گروهی دیگر از امتیازات انسانی شما سوء استفاده می‌كنند و مرتب از آنها بهره‌برداری به نفع خود دارند. در حالی‌كه روابط دوستانه و صمیمی در جمع متولدین این ماه دیده می‌شود، چند نفری با بدگویی و غیبت می‌كوشند تا صمیمیت‌ها را بهم بزنند. اندیشه‌هایی را در سرتان بپرورانید كه همواره خوشحال‌تان می‌كند و دست به كارهایی بزنید كه از انجام دادن آنها شادمان می‌شوید. با افرادی معاشرت كنید كه حضورشان به شما احساس شادی می‌بخشد. خودتان نوآور باشید و هیچ‌گاه تقلیدكننده دیگران نباشد. ماه‌ها پیش، دل او را شكستید، اما او حالا همه آنها را فراموش كرده است، شما هم فراموش كنید و به سراغش بروید.

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

بهمن
اگر شانس شما خوب است و از هر سو پیام‌های امیدبخش می‌رسد باید در روحیات، اخلاق و اصولا عملكرد اجتماعی شما جستجو كرد، چرا كه در وجودتان روحیه سیاست مابانه و حساب شده موج می‌زند. پیشنهادی دریافت می‌كنید كه البته قبل از هر تصمیمی به تمام زوایای قضیه فكر كنید و بعد پاسخ دهید. حتی در لحظاتی كه سخت غمگین و ناراحتید، لبخند شما ممكن است به دیگران حیاتی تازه ببخشد و به زندگی امیدوارشان كند، اگر به شما اعتماد كردند ارزش این محبت را بدانید و با درستی و نیكی آن را پاسخ دهید. با قناعت زندگی كنید، زیرا قناعت یك ارزش است، ولی هرگز خسیس نباشید.
روزهای خوش فرا خواهد رسید، روزهایی كه خاطرات خوش گذشته را بار دیگر برای شما زنده می‌كند.

 

 

فال مخصوص نیمه ماهفال مخصوص نیمه ماه

اسفند
دوستان خوبی دارید، در نگه داشتن آنها بیشتر سعی كنید. آنچه به دیگران می‌بخشید و دلی را شادمان می‌كنید خوشرویی است. نام نیك، پیراهنی است كه هیچ‌گاه كهنه نمی‌شود. با نام نیك می‌توان در بیكران عاطفه و احساس پرواز كرد. با كوچك‌ترین مشكل هیچ‌گاه از كوره در نروید.
از شما دعوتی به عمل خواهد آمد كه هیچ‌گونه تردیدی در قبول آن نباید به دل راه داده شود. فعالیت‌های‌تان را توسعه دهید، به هدف‌های بلندمدت بیندیشید و به دوستان اعتماد كنید، به‌خصوص اگر یك دل و یك زبان باشند. از تصمیم‌گیری‌های رویایی بپرهیزید. شما می‌توانید همان چیزی شوید كه می‌خواهید. با عشقی كه در قلب دارید نفس بكشید، تا هوای قلب‌تان به معشوق‌تان هم برسد، این‌ها مفهوم زندگی هستند.

 

مطالب مرتبط:

کامل ترین طالع بینی شخصیت متولدین تمام ماه ها

طالع بینی ماه های مختلف سال

طالع بینی سال ها و حیوانات

فال مخصوص چایی

 

جدیدترین مطالب سایت