فال مخصوص هفته ها

فال مخصوص هفته ها

فال مخصوص هفته ها

 
فروردین ماه : بعد از مدتهای طولانی متوجه خواهید شد که کسی که مورد اعتماد شما بوده است نسبت به شما احساسی عاشقانه دارد . عجولانه قضاوت نکنید و برای قبول این احساس بزرگ سعی کنید تلاش مثبتی بکنید .
 
موقعیت مالی ممکن است تغییر بخصوصی نداشته باشد ولی نگرانی نیز ایجاد نخواهد نمود . موقعیت سفری چند روزه و تفریحی را از دست ندهید . از طرف بچه ها فوق العاده خوشحال خواهید شد و متاهلین نیز با تمام تلاششان نخواهند توانست بر سوءتفاهمات غلبه نمایند .

 

اردیبهشت ماه : مجبور خواهید شد که با افراد مهمی به بحث بنشینید تا در رشته فعالیتتان موفقیتی را که شایسته تان است بدست بیاورید . ممکن است این موضوع آنچنان که باید ساده نباشد .

 

بهر صورت اگر احتیاج بکمک دارید نگران شکستن غرورتان نباشید زیرا که هستند افرادی که علارغم توقعتان با جان و دل حاضر بکمک و همکاری با شما میباشند . در روابط عشقی و زناشوئی بهبودی بیشتری احساس خواهید نمود . متاهلین بهتر است همفکری بیشتر با همسرشان داشته باشند .

 

خرداد ماه : اکنون که احساس میکنید آرامش بیشتری در زندگی پیدا نموده و اغلب نگرانیهای مربوط به خانواده و سلامتی بپایان رسیده است ، بهتر است همه انرژیتان را صرف بهبودی بیشتر موقعیت اجتماعی و رشته فعالیتتان صرف نمائید . عشق همچنان بهترین پشتیبان شما خواهد بود و در زندگی زناشوئی آرامشی بینظیر تجربه خواهید نمود . به جشنهای متعددی دعوت شده و دوستان دوران کودکی و یا تحصیلی را ملاقات خواهید نمود .

 

فال مخصوص هفته ها

 

تیر ماه : بعد از چند سال تلاش مداوم ، اکنون وقت استراحت و لذت بردن از برآوردها را خواهید داشت . وقت کافی برای مشغول شدن در انواع فعالیتهایی که از مدتها قبل در فکرتان بوده اند ، خواهید داشت و خواهید توانست وقت بیشتری را با دوستان به شب زنده داری بگذرانید .

 

شاید میخواهید برای مدتی با خود بوده و به تفریح بپردازید و برای همین نیز اگر مجرد هستید ، آخرین نگرانیتان در رابطه با عشق خواهد بود . متاهلین نیز سعی کنید در مقابل ناملایمات روابط زناشوئی صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید . در رابطه با پول تغییرات بسیار مثبتی و رضایت بخشی را تجربه خواهید نمود .

 

مرداد ماه : موضوع مهم مالی که از مدتها قبل فکرتان را نگران ساخته بود ، در این دوره کاملا روشن و حل خواهد شد . از طرف دیگر ، دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا نموده و سعی خواهد نمود که شما را نیز آلوده سازد .

 

در این مورد با اعتماد ننمودن بدیگران میتوانید خودتان را گرفتار نسازید . به مهمانی ها و جشن های متعددی دعوت شده و دوستان جدیدی پیدا خواهید نمود .

 

مجردین همچنان در جستجو خواهند بود و عشاق به توافقهای رضایت بخشی خواهند رسید و متاهلین در به انجام رساندن مسئولیتهایشان با همدیگر شراکت و همکاری آغاز خواهند نمود . گمشده ای را بعد از سالیان طولانی پیدا خواهید نمود .

 

شهریور ماه : باید از سیاره زهره تشکر نمود که با بازی جدی خود در قسمت احساسی نقشه تولدتان ، این دوره را برای روابط عشقی و زناشوئی فوق العاده خواهد ساخت .

 

اگر مجرد هستید ، مطمئنا” گرفتار روابط احساسی چندگانه گشته و ممکن است در ابتدا از این موضوع احساس غرور نیز بکنید ولی اگر نتوانید در انتخاب جدی یکی از آنها مصمم باشید ، نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز ناراحتی ایجاد خواهید نمود .

 

متاهلین نگرانی نداشته و بیشتر تمرکزشان روی کار و فعالیت و مسائل مالی خواهد گشت . امکان جدائی با همسر بخاطر یک سفر شغلی وجود دارد . خانمها کادو دریافت خواهند کرد . بیشتر به ورزشهای سبک بپردازید .

 

مهر ماه : برای درصدی بالا از متولدین این ماه ، عشق دردسرآفرین بوده است البته شاید برای بعضی این دردسرها شیرین و پرهیجان باشد ولی برای برخی مشکل ساز و مانع زندگی راحت .

 

بهر حال با توجه به همین مسئله دختر خانمها و خانم های متولد این ماه اکثریت زندگی خود را بر مبنای عشق بنا میکنند ، آنها معتقدند هیچ پیمانی بدون عشق دوام ندارد ، گرچه برخی بهمین دلیل سالیانی از عمر خود را باخته اند ولی حداقل دل به روحانیت و پاکی عشق بسته اند .

 

آبان ماه : خوش قلبی و مهربانی و فداکاری اکثر متولدین این ماه سبب شده ، خیلی راهها برویشان باز و بعضی ها نیز از آنها سوءاستفاده کنند که خوشبختانه گروه دوم خیلی زود شناخته میشوند ، به آن دسته از این افراد که ندانسته به مسیر بدگویی و غیبت و دشمن تراشی کشیده میشوند توصیه میگردد زودتر مسیر خود را تغییر بدهند وگرنه به دردسرهایی دچار خواهند شد . آخر این هفته نامه ایی خوشحال کننده بدستان خواهد رسید .

 

آذر ماه : زوجهای این ماه نباید اجازه بدهند بعضی از آدمهای ناصالح در زندگیشان دخالت کنند و یا بعنوان مشاور سبب بهم ریختن شیرازه زندگی شان شوند .

 

اصولا دخالت در زندگی آدم ها اگر توسط نزدیکترین و دلسوزترین وابسته ها صورت گیرد شاید بتواند در حل مسائل یاری رساند ولی وقتی قضیه بدست آدمهای غیر مسئول می افتد همه چیز بهم میریزد در حالیکه ثروت در زندگی چهل درصد از متولدین این ماه نقش مهمی دارد و در مجموع مسائل مادی گاه نقش حیاتی ایفا میکند ، این گروه پیوندهای خود را با مسائلی عاطفی و احساسی و معنوی قطع میکنند .

 

دی ماه : زحمت شما زیاد میشود، و این مقدمه ای برای حرکتتان در یک مسیر دلخواه است . فعالیتهای فرهنگی میتواند اصل وجودی شما را به اطرافیان بشناساند، ضمن آنکه خودتان را نیز خوشحال میکند .

 

اگر تصمیم گیری راجع به فعالیتهای اقتصادی خود را کمی به تعویق بیندازید، به نفع شما خواهد بود . به طور کلی طالع شما در زمینه امور عاطفی و فرهنگی روشن است . یک نفر خیال دارد شما را متوجه خودش کند، با چشمانی باز اطراف خود را بنگرید .

 

بهمن ماه : وقتی نمیتوانید راه حلهای دائمی برای مشکلات خود پیدا کنید از حل موقت آنها خودداری کنید .

 

تعهدهای خود را به صورت کتبی درآورید . برای انجام کارهایتان از سرعتی فوق العاده میتوانید استفاده کنید که هم به نفع شما ست و هم اشخاص مهمی را متوجه حضور شما خواهد کرد . در یک مهمانی ملاقات مهمی خواهید داشت که برای آینده شما موثر واقع خواهد شد .

 

اسفند ماه : از افراد خودخواه فاصله بگیرید . برخی از صفات خوب شما در محیط کار باعث میشود وظایف مهمی به شما ارجاع شود . دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری در مورد زندگی آینده تان .

 

به یک سفر کوتاه ولی جالب خواهید رفت . یکی از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پی خواهد برد و از شما دلجویی خواهد کرد .

 
 
جدیدترین مطالب سایت