فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

 

سال 95 را تبریک عرض میکنیم…بهترین طالع بینی این سال را در اینجا بخوانید.

 

همه ما دوست داریم بدانیم سالی که پیش رو داریم برای ما چگونه سالی خواهد بود و با هزاران بیم و امید به آینده می اندیشیم. حالا که زمان زیادی به آغاز سال ۱۳۹۵ هجری شمسی باقی نمانده است بد نیست نگاهی به طالع بینی خودتان بر اساس سال تولدتان بیندازید و ببینید در سالی که می آید چه چیزهایی در انتظار شما هستند. البته فراموش نکنید که تمام این ها تنها جنبه سرگرمی دارند و تقدیر و سرنوشت هرکسی در ابتدا به تقدیر الهی و سپس به تلاش و کوششی که خودش می کند بستگی دارد. خواندن این مطالب تنها می تواند به عنوان راهنمایی برای شما عمل کند که به شما بگوید به چه چیزهایی توجه بیشتری داشته باشید.

 

نکته : متولدین اسفند هر سالی نشانه سال تولدشان با سال بعدی برابر خواهد بود. به عنوان مثال اگر متولد اسفند ۱۳۶۳ هستید جزء متولدین سال موش محسوب نمی شوید، بلکه نشانه سال تولد شما گاو است.
 
 

سال موش (متولدین سال های ۱۳۲۷، ۱۳۳۹، ۱۳۵۱، ۱۳۶۳، ۱۳۷۵، ۱۳۸۷)

 

تغییرات اساسی ممکن است در این سال برای شما صورت بگیرند. در ابتدا ممکن است به نظر بیاید که موانع زیادی در سر راهتان وجود دارند، اما نگران نباشید، در آخر از پس همه آنها برخواهید آمد. با افراد مهمی آشنا خواهید شد که در زمان سختی ها به شما کمک می کنند، در تماس گرفتن با آنها درنگ نکنید. با وجود این که محیط اطرافتان به طور دائم در حال تغییر است، تا زمانی که آرامش خود را حفظ کرده و به حرکت ادامه دهید، طوفان را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. به نفعتان است که زیاد جلب توجه نکنید ، چرا که ممکن است انرژی های منفی ناخواسته را نیز به زندگی خود دعوت کنید.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

الهه عشق امسال زیاد با شما یار نیست، به ویژه آنهایی که هنوز مجرد هستند. احتمال اینکه امسال عشق زندگیتان را ببینید خیلی کم است و حتی اگر به کسی ابراز عشق کنید احتمال اینکه جواب نه بشنوید زیاد خواهد بود. بهتر است با اطمینان و سر حوصله فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید و با دقت در رابطه پیش بروید. برای متاهل ها اوضاع تقریبا ثبات خود را حفظ خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید که از کاه کوه نسازید و سر مسائل کوچک با همسرتان بحث نکنید. تا جای ممکن سعی کنید خودتان را به همسرتان نزدیک کنید و صمیمیتتان را افزایش دهید.

 

 

سال گاو (متولدین سال های ۱۳۲۸، ۱۳۴۰، ۱۳۵۲، ۱۳۶۴، ۱۳۷۶، ۱۳۸۸)

 

امسال برای متولدین سال گاو سال بینظیری نخواهد بود و در خیلی از زمینه ها ممکن است با مشکل مواجه شوید. اما روحیه خود را حفظ کرده و با دقت تصمیم گیری کنید. امسال را باید با قدم های کوچک ولی با ثبات و پشتکار به راهتان ادامه دهید. در رابطه با پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارید دقت داشته باشید، زیرا ممکن است برای شما درگیری به همراه داشته باشد. به شرط این که پایتان را به اندازه گلیمتان بلند کنید و دید مثبتی داشته باشید می توانید این سال را بدون مشکل پشت سر بگذارید.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

از لحاظ عشقی ولی بخت با شما یار است و مجردها ممکن است با موردهای مناسبی برای ازدواج آشنا شوند. ولی خوب از آنجا که ممکن است با چند نفر متفاوت آشنا شوید بهتر است با دقت و مسئولیت در این زمینه تصمیم گیریرو انتخاب کنید تا هم به خودتان و هم به آنها لطمه ای وارد نشود. متاهل ها ولی باید دقت بیشتری به خرج دهند و با تمام توان از زندگی مشترک خود نگهداری کنند. با همسرتان در ارتباط باشید و به او اعتماد داشته باشید. ممکن است شخص سومی بخواهد وارد رابطه شما شود، ولی با ذکاوت و حفظ اعتماد به همسرتان از پس آن نیز بر می آیید.

 

سال ببر (متولدین سال های ۱۳۲۹، ۱۳۴۱، ۱۳۵۳، ۱۳۶۵، ۱۳۷۷، ۱۳۸۹)

امسال یک رویکرد محافظه کارانه برای شما ثبات به همراه خواهد داشت. زیاد جاه طلب نباشید. قدم به قدم جلو بروید و محصول تلاشتان را جمع آوری کنید. اگر کارها آن طور که می خواهید پیش نرفتند به دید مثبت به آنها نگاه کرده و به عنوان درس و تجربه از آنها یاد کنید. از غیبت کردن شدیدا دوری کنید، چرا که دعواهای ناخوشایندی برای شما به همراه خواهد داشت. اگر کسی رازی را با شما در میان گذاشت، سعی کنید رازدار باشید و ذهن خودتان را زیاد درگیر آن نکنید.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

برای ببرها امسال زندگی عشقی چندان خوشایندی پیش بینی نمی شود. مجردها برای پیدا کردن شریک زندگی خود با مشکل مواجه خواهند بود. متاهل ها باید توجه داشته باشند که در خوشی و در سختی همراه با همسرشان به عنوان یک زوج حرکت کنند. مشکلات اقتصادی ریشه بسیاری از ناآرامی های موجود در رابطه زناشویی شما خواهند بود. اجازه ندهید قسط ها و صورت حساب ها آرامش زندگی شما را به هم بزنند.

 

سال خرگوش (متولدین سال های ۱۳۳۰، ۱۳۴۲، ۱۳۶۶، ۱۳۷۸، ۱۳۹۰)

تمام چیزهای خوب در راه هستند! ستاره اقبال شما خواهد درخشید! احساس قدرت و اعتماد به نفس خواهید کرد و این احساس منجر به نظم و اراده شما برای رسیدن به هرچیزی که بخواهید خواهد شد. با این حال به خاطر داشته باشید که تحت هر شرایطی با منطق و آرامش رفتار کنید. تنها با یک ذهن آرام می توانید نقشه ها و برنامه هایتان را بدون هیچ مشکلی به مرحله اجرا در آورید. سعی کنید در هر دعوایی بی طرف باقی بمانید و درگیر هیچ بحثی نشوید.

 

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

 

مجرد ها موقعیت های فراوانی خواهند داشت. اگر به کسی علاقه دارید وقتش فرا رسیده است که عشقتان را اعلام کنید. اگر رفتاری مناسب داشته باشید توجه خیلی ها را به خود جلب خواهید کرد. متاهل ها اگر به رابطه خود رسیدگی کنند و هیچ مناسبتی از جمله تولد و سالگرد ازدواج را فراموش نکنند، سالی شیرین و آرام پیش رو خواهند داشت.

 

سال اژدها (۱۳۳۱، ۱۳۴۳، ۱۳۵۵، ۱۳۶۷، ۱۳۷۹، ۱۳۹۱)

سالی نسبتا خوشایند و با ثبات را پیش رو دارید. بهتر است در هر زمینه ای محتاطانه قدم بردارید تا مبادا از لحاظ قانونی در مخمصه بیفتید. فرصت ها به آسانی به دست نمی آیند اما فرشته های نگهبان شما هنگام بروز هر مشکلی آن را به فرصت تبدیل خواهند کرد. کلید موفقیت شما در امسال حفظ اعتماد به نفس بالا و اراده، و به تعویق نینداختن کارها و دوری از تنبلی خواهد بود. با حفظ موقعیت فعلی خود به جایی نخواهید رسید، باید تلاشتان را بیشتر کنید.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

اژدهای عزیز، زندگی عاطفی خیلی خوبی در سال آینده در انتظار شما نخواهد بود. شانس آشنایی شما با عشق آیندهتان خیلی زیاد نیست و در ابراز عشق به کسی که دوستش دارید نیز چندان موفق نخواهید بود. بهتر است وضعیت فعلی خود را حفظ کنید و شانس آینده خود را به خطر نیندازید. به خودتان وقت بدهید. اژدهای متاهل زندگی زناشویی خود را بسیار یکنواخت و کسل کننده خواهد یافت. برای مبارزه با این مشکل وقت بیشتری با خانواده و دوستان بگذرانید. مواظب باشید مبادا برای فرار از این رکود راهی را انتخاب کنید که به ترکستان ختم شود!

 

سال مار ( متولدین سال های ۱۳۳۲، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۸، ۱۳۸۰، ۱۳۹۲)

خودتان را برای یک سال پرکار آماده کنید. امسال سالی غیر قابل پیش بینی و پرمشغله برای شما خواهد بود. اگر زیاد در خانه بمانید و زیاد منزلتان را ترک نکنید به احتمال زیاد موقعیت های خوب فراوانی را ازدست خواهید داد. با این حال باید دقت داشته باشید مه همراه با فرصت ها ریسک نیز به سراغتان می آید، پس بهتر است با کسانی که آشنا می شوید محتاطانه و سنجیده رفتار کنید. چنانچه کارها آنطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرفتند احساس خستگی و دلسردی نکنید، ولی مواظب باشید که در این راه بیش از تواناییتان خودتان را خسته نکنید و استراحت کنید و به سلامتی خود آسیبی نرسانید. بهتر است امسال از ورزش های آبی دوری کنید.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

برای مجردها نه تنها شانس پیدا کردن زوج مناسب کم است، بلکه حتی اگر کسی را نیز پیدا کنند تنها به رابطه ای کوتاه مدت ختم خواهد شد. اما مطمئن باشید که امسال از مجردی خود لذت خواهید برد. متاهل ها نیز ممکن است به علت بی اعتمادی با مشکلاتی مواجه شوند. با این حال چنانچه با نگرش مثبت پیش بروید و احساسات یکدیگر را در نظر بگیرید همه چیز رو به راه خواهد بود. احساساتتان را کنترل کنید و حرف هایی نزنید که بعدا از گفتن آنها پشیمان شوید. بخشنده باشید.

 

سال اسب (متولدین سال های ۱۳۳۳، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۹، ۱۳۸۱،۱۳۹۳)

از این بهتر نمی شود! سالی پر بار و پر از نعمت! شانس خوب به شما رو آورده است و در زندگی کاری و عاطفی خود بسیار موفق خواهید بود. کوشا و شجاع باشید، با تلاش کافی هیچ چیز برای شما غیر ممکن نخواهد بود. هرچند از لحاظ مالی درآمدی هنگفت نخواهید داشت، ولی کارها همانطور که انتظارش را داشتید پیش خواهند رفت. به یاد داشته باشید که ورزش را برای حفظ سلامتیتان حتما در برنامه کاری خود قرار دهید.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

دوران تنهایی شما به پایان رسیده است. الهه عشق همراه با شماست و با فردی مناسب آشنا خواهید شد. از بیان احساسات خود واهمه ای نداشته باشید و پیش بروید. متاهل ها نیز همراه با شریک زندگی خود به سوی هدفی مشترک گام برخواهند داشت و رابطه خود را به سطح جدیدی خواهند رساند و در عشقی شیرین غرق خواهند شد. فقط یادتان باشد به جای غرغر کردن و رئیس بازی در آوردن، از دعواهای الکی دوری کنید.

 

سال بز (۱۳۳۴، ۱۳۴۶، ۱۳۵۸، ۱۳۷۰، ۱۳۸۲، ۱۳۹۴)

بر خلاف باور عمومی، یکی شدن سال تولدتان با سالی که در آن هستیم لزوما به این معنا نیست که اوضاع به کام شما خواهد بود. متولدین سال بز امسال با برخی مشکلات و موانع روبرو خواهند بود و ممکن است ناراحتی هایی داشته باشند. حتی با بیشتر کردن تلاشتان ممکن ست چیزها به آن خوبی که فکر می کردید پیش نروند. با این حال نباید تسلیم شوید. تمام این مشکلات موقتی هستند و با این فکر پیش بروید که در طول امسال خودتان را برای سالی سرشار از خوبی ها آماده می کنید.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

متاسفانه باید بگوییم در زندگی عاطفی نیز امسال چیز زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. مجردها شانس زیادی برای آشنایی با کسی که دوستش داشته باشند نخواهند داشت. حتی ممکن است کسی که در قلب خود دوستش دارید و از عشق شما بیخبر است با شخص دیگری ازدواج کند. متاهل ها هم بهتر است توجه داشته باشند که مبادا دوست هایشان رابطه زناشویی آنها را به خطر بیندازند. متاهلین سال بز ممکن است احساس کنند که رابطه شان یکنواخت شده است، برای این که با این مشکل مواجه نشوید کمی هیجان به رابطه تان بدهید.

 

سال میمون (متولدین سال های ۱۳۲۳، ۱۳۳۵، ۱۳۴۷، ۱۳۵۹، ۱۳۷۱، ۱۳۸۲، ۱۳۹۵)

امسال برای شما سالی پرمشغله اما ثمربخش خواهد بود. برنامه شلوغی خواهید داشت، اما این شلوغی از سرعت شما کم نخواهد کرد. برعکس، هرچه بیشتر کار می کنید انرژی بیشتری هم می گیرید. این فوران انرژی از لحاظ شغلی برای شما بسیار خوب خواهد بود، اما باید به یاد باشید که نسبت به کسانی که دوست دارید اهمال نکنید. باید زمان بیشتری را با خانواده ودوستانتان بگذرانید و به آنها اهمیت بدهید، چرا که آنها هستند که زمینه مساعد برای فعالیت شما را فراهم کرده و حمایتتان می کنند و در زمان سختی ها و مشکلات در کنارتان هستند. هرچقدر هم که سرتان شلوغ باشد برای زندگی خصوصیتان باید وقت بگذارید.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

مجردها زندگی اجتماعی پر از شور و هیجان خواهند داشت و افراد زیادی را در اطراف خودشان خواهند دید. ولی همین مسئله باعث سردرگمی و عدم توانایی در تصمیم گیری برای آنها خواهد شد. آنهایی که نامزد هستند به راحتی می توانند اقدام به ازدواج کنند. متاهل ها ممکن است احساس کنند که توسط همسرشان نادیده گرفته می شوند. برای زندگی مشترکتان وقت بگذارید و علاقه و توجه بیشتری نشان دهید.

 

سال خروس (متولدین سال های ۱۳۲۴، ۱۳۳۶، ۱۳۴۸، ۱۳۶۰، ۱۳۷۲، ۱۳۸۴)

سالی پر بار و همراه با آرامش در انتظار شماست. هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ عاطفی خیالتان راحت باشد، چرا که در ناحیه امن به سر خواهید برد. حتی وقتی تلاش زیادی نمی کنید و همان جایی که هستید می ایستید هم اوضاع به بهتر شدن ادامه خواهد داد. در این سال به دور دنیا سفر کنید. سفر همراه با خانواده تان رابطه شما با آنها را بهتر خواهد کرد.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

در جستجوی زوج خود بسیار خوش شانس خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است مانع شما بشود منفعل بودن شماست. تنها کافی است قدم پیش بگذارید! خروس های متاهل سال یک نواختی خواهند داشت. اما اگر همسرتان به یکی از دوست هایش زیاد وابسته شده است احتیاط کنید، چرا که ممکن است شخص سوم در رابطه شما دخالت کرده و مشکل ایجاد کند. سعی کنید به رابطه تان شور و هیجان بدهید. یک سفر رمانتیک انتخاب خیلی خوبی خواهد بود.

 

سال سگ ( متولدین سال های ۱۳۲۵، ۱۳۳۷، ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳، ۱۳۸۵)

سال نو ممکن است برای شما مشکلات غیر منتظره ای به همراه بیاورد، اما باید خونسردی خودتان را حفظ کنید و با آرامش از پس این مشکلات بربیایید. در واقع، تا زمانی که محتاط و صادق باشید، انرژی های منفی زیاد قادر به تحت تاثیر قرار دادن شما نخواهند بود. از لحاظ کاری، امسال نباید وارد کارهایی بشوید که در حوزه تخصص شما نیستند، در غیر این صورت ممکن است به سادگی گول بخورید. به شرط این که نگرش مثبت خود را حفظ کنید امسال برای شما بهتر از آنچه که فکرش را می کنید خواهد بود.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

آنهایی که هنوز مجرد هستند خسته از جست و جو به دنبال عشق حقیقی به نظر می رسند. خیالتان راحت باشد، چرا که عشق امسال درب خانه قلب شما را خواهد زد. متاهل ها ممکن است مجبور شوند مدتی دور از هم باشند، ولی با دید مثبت و تلاش دوجانبه همه چیز در پایان کار رو به راه خواهد بود.

 

سال خوک ( متولدین سال های ۱۳۲۶، ۱۳۳۸، ۱۳۵۰، ۱۳۶۲، ۱۳۷۴، ۱۳۸۶)

دنیا به کام شما است، تمامی رویاهایتان به حقیقت می پیوندند. با وجود اینکه امسال سال بز است، این خوک ها هستند که تمامی بخت و اقبال نصیبشان شده است. با کمترین تلاش، بیشترین نتیجه را به دست خواهید آورد. از لحاظ کاری اوضاع رو به راه خواهد بود و از برخی سرمایه گذاری های کوچکی که کرده اید سودهای کلان به دست خواهید آورد. با این حال توجه داشته باشید که این خوش شانسی در مورد آرزوهای غیرمنطقی کمکی به شما نخواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که از این اقبال خود برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید، و مطمئن باشید که نیکی شما به خودتان باز خواهد گشت.

فال و طالع بینی سال میمون سال ۱۳۹۵

از لحاظ عاطفی مجردان متولد سال خوک هرچند با موردهای فراوانی مواجه می شوند، ولی این فراوانی انتخاب ها ممکن است آنها را به انتخاب اشتباه بکشاند. همیشه در نظر داشته باشید که پیش از اقدام به هرکاری تمام جوانب را بسنجید تا مبادا درگیر چالش های غیر ضروری بشوید. متاهل ها حواسشان را جمع کنند که رابطه شان تحت تاثیر حسادت، سوءتفاهم و پیش داوری قرار نگیرد. زمان و توجه زیادی را صرف شریک زندگی خود بکنید و به او اطمینان بدهید که قلب شما تنها به او تعلق دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت