طالع شما در نیمه اول سال 2015

طالع شما در نیمه اول سال 2015

فال سال فروردین:

خلاصه:
فال سال 2015 برای متولدین فروردین پیش بینی سالی را خواهد کرد که در آن نیروی قوی به شما داده خوهد شد. در این سال شما پاداشها را از کار سخت خود بدست خواهید آورد.
در سال 2015 پاداشهای مالی برای کارهای سخت به شما اجازه تمرکز بر اهداف شغلی و زندگی شخصی خود خواهد داد. تعادل برقرار خواهد شد بین روابط شخصی و روابط شغلی. آماده برای درو کردن محصولات خود باشید. در سال 2015 شما باید آماده برای یادگیری و تنظیم نقش تازه خود باشید. سال 2015 با وجود چالشها به نظر می رسد یک سال فوق العاده پر از فرصت های جدید و ارتباطات باشد. در این سال فرصت دیدار با اشخاص جدید در زندگی شخصی و شغلی خود را خواهید داشت.

 

عاشقانه:
در سال 2015 برای متولدین فروردین ماه پیش بینی می کنم که چند ماه ابتدایی سال همراه با برخی مشکلات ارتباطی هست. روابط قوی نه تنها زنده خواهند ماند بلکه آنها را شکوفا تر خواهید دید. پیش بینی میکنم در که سال 2015 برای فال عشق متولدین فروردین برخی از چهره های گذشته دوباره به زندگی شما باز خواهند گشت و زندگی شما باز هم با چیزهای فراموش شده و قدیمی روبرو خواهد شد.

این نیز زمان خوبی برای ایجاد دوستی های تازه و تقویت دوستی های قدیمی یا حاضر است. و همچنین زمان بازگشت به ریشه های خود و تقویت کردن ارتباطات خود است. هرآنچه قصد انجام آن را دارید بهتر از قبل از هجوم بردن ، آن را درک کنید.

 

فرصت های شغلی:
سال 2015 زمان بسیاری خوبی برای مشارکتها جدید برای کسب و کار جدید است که حتی باعث آزمایش روابط شخصی خودتان خواهد شد. به همین دلیل امسال برای شما سودهای مختلفی به همراه خواهد داشت و یک سال خوب برای برقراری ارتباطات سود آور است.
برای سال 2015 با کار و تلاش سخت آماده شده که در نهایت برای شما آسایش و رفاه و احترام به ارمغان خواهد آورد.

 

امور مالی:
برای متولدین فروردین ماه در سال 2015 پیش بینی می کنم که این سال برای شما یک ثروت بزرگ آماده است. این ثروت فقط به واسطه کار سخت بدست شما خواهد رسید. پس اگر تمایلی به داشتن آن دارید به کار و تلاش سخت هم خواهید داشت.
سرمایه گذاری در این سال بسیار ایده ال خواهد بود و برایتان سود خوبی خواهد داشت.

 

سلامتی:
در سال 2015 متولدین فروردین ماه در سلامت کامل به سر خواهند برد و ممکن است کمی مشکلات مربوط به استرس داشته باشند. با مراقبت از خود در مورد عفونت های ویروسی و مصون نگه داشتن خود  از بیماریها توسط درمان های سنتی و طبیعی و پرداختن به مدیتیشن ، امسال را به سلامتی سپری خواهید کرد.

 

خانواده:
متولدین فروردین بدون استثناء همیشه به دنبال بلندپروازی خواهند بود. این جاه طلبی می تواند خانواده و مسائل شخصی را دچار ناراحتی و رنج کند.
تغییرات در خانه و یا یک حرکت و یا تغییر در ساختار خانواده نیز پیش بینی می شود. به هر صورت این اتفاق خواهد افتاد پس برای آن آماده باشید. این تغییرات بخصوص در نیمه اول سال 2015 برای تان اتفاق خواهند افتاد.

 

اصلاحات وضع خود:
یادگیری و آموزش خود و یا حتی آموزش به دیگران باعث خوشحالی و یادگیری مهارتهای جدید برای شما خواهد بود. به کلاسهای خلاقانه برای کودکان هم نگاهی داشته باشید.

 

مسافرت:
نیاز ذاتی شما به مسافرت و ملاقات با افراد جدید در دنیای اطراف شما در این سال قابل دیدن است

 

ماهانه:
یادگیری و آموزش خود و یا حتی آموزش به دیگران باعث خوشحالی و یادگیری مهارتهای جدید برای شما خواهد بود. به کلاسهای خلاقانه برای کودکان هم نگاهی داشته باشید.
نیاز ذاتی شما به مسافرت و ملاقات با افراد جدید در دنیای اطراف شما در این سال قابل دیدن است

 

• در ماه January همه چیز در مورد فرصتهای جدید و کسب و کار وجود دارد. عشق در این ماه بی ثبات و غیر قابل اعتماد خواهد بود

• در ماه February شاهد چالشهایی در روابط و همکاری هایی در مورد شغل خواهید بود. بطوریکه این زمان تمام تمرکز شما بر امور شغلی خواهد بود و ممکن است برخی اختلافات ناخواسته پیش آید.

• در ماه March روابط ، همکاری ها ، امور مالی کمی دچار وقفه خواهند شد. در واقع شما شاهد برخی از مشکلات در این مناطق هستید.

 

• در ماه April بدون عجله و شتاب تصمیم گیری کنید تا با دقت به آنچه که باید باعث بهبود شود را بدست آورید. خانواده و کودکان را در اولویت قرار دهید.

• در ماه May شاهد شروع بهبود خواهید بود به ویژه در مورد مسائل عاطفی. امور مالی پس از این ماه روند رو به رشدی خواهند داشت.

• در ماه June صحنه ها از عاشقانه تغییر به اقتصادی تغییر خواهند کرد و شما فرصتی برای بهبود وضعیت مالی خود بدست می آورید. در این ماه شاهد پیامدهایی از تصمیم گیریهای بد ماه گذشته خواهید بود.

 

• در ماه July این ماه برای شما یک ماه بی ثمر است و بهتر است در این ماه به آرامش سپری کنید و از هر گونه تصمیم گیری بزرگ در هر دو جنبه زندگی شخصی و شغلی خودداری کنید.

• در ماه August تعادل بین روابط عاطفی شما برقرار می شود. امور مالی بسیار عالی خواهند بود.

• در ماه September یک دوره ارزیابی مجدد و تغییر ارزش پول از تصمیم گیری های گذشته است. به همه چیز با دید آسان نگاه کنید و با برنامه و بدون عجله پیش بروید.

 

• در ماه October برخی تغییرات قابل توجه در زندگی و عواطف شخصی پیش خواهد آمد.

• و در ماه November چالشهایی به شکل تضاد با زندگی شخصی و شغلی خود خواهید یافت.

• در ماه December یک دوره معنوی و بیداری برای فرودین ماهی ها خواهد بود و شما می توانید با تمام چالشهای سپری شده ای که در این سال با آنها روبرو شدید به دیدار سال جدید بروید

============================================

طالع شما در نیمه اول سال 2015

 

فال سال اردیبهشت:

خلاصه:
در فال سال 2015 برای متولدین اردیبهشت ماه پیش بینی می کنم که به استقبال سالی متفاوت و با چشم اندازی تازه و تقویت روابط موجود ، خواهید رفت. در این سال خودشناسی زیادی تجربه خواهید کرد و غرایز طبیعی بیشتر دیده می شوند و یاد خواهید گرفت که ریسک پذیرتر باشید.
شما همیشه به درک خود اعتماد داشته اید و این نیز در سال 2015 وجود خواهد داشت. با نگرش مثبت و چشم اندازه تازه به زندگی در این سال شاهد به ارمغان آمدن پاداشهای بسیاری برای خود هستید. سال 2015 همه چیز است درباره گسترش جهان بینی و جمع آوری پاداشها از چیزهای مثبت و جدید و چشم انداز به زندگی

 

عاشقانه:
سال 2015 برای بسیاری از متولدین اردیبهشت ماه یک افزایش تمرکز برروی روابط به ارمغان می آورد. این سال روابط تازه ای ساخته نمی شود و بیشتر تمرکز برروی تقوریت روابط فعلی است. روابط گاه و بی گاه به روابط پایدار و جدی تر و عمیق تر و حتی به روابط عاشقانه تبدیل می شوند.
متولدین اردیبهشت بطور طبیعی وفادار به روابط عمیق خود هستند و این ویژگی باعث تصمیم گیری های عاشقانه در سال 2015 برای آنها می شود. اگر شما مجرد هستید ،امسال شاهد یک عشق آسمانی خواهید بود.

 

پیش بینی های عاشقانه این است که شما کسی را پیدا خواهید کرد که کاملا با شما هماهنگ است و ترجیح می دهید با او یک سال آرام برای کشف و خودشناسی داشته باشید.
اگر در حال حاضر در یک رابطه هستید به احتمال زیاد شاهد عمیق تر شدن آن در این سال و سالهای آینده هستید و درک جدیدی از از صمیمیت نیز تحقق می شود.

 

فرصت های شغلی:
بیشترین تمرکز شما در سال 2015 بر کارهای شغلی است. تمایل یا طبیعت متولد اردیبهشت بر عشق و پول و نیاز به امنیت مالی است و در سال جاری از جمله کارهای مهم او خواهند بود.
در سال 2015 برای متولدین اردیبهشت پیش بینی می شود که با افزایش لذت از انجام کارهای خود باعث دستیابی به فرصت های جدید می شوید. ممکن است احساس ناامنی در هدر رفتن این فرصتها داشته باشید که همه این ماجرا به ریسک پذیری شما بستگی دارد و باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده تمامی فرصتهای پیش آمده را بدست آورید.

 

امور مالی:
از نظر پولی خیلی بسیار حسابگر هستید و این سال نیز از این نظر هیچ تفاوتی با قبل از خود نخواهید داشت. برای دستیابی به منابع جدید مالی برنامه های خود را توسعه دهید اما یادگیری لذت بردن از زندگی هم نیاز به زمان دارد. و باید برای تفریح خود نیز وقتی درنظر بگیرید.

 

سلامتی:
فال سال 2015 برای متولدین اردیبهشت ماه پیش بینی می کند که این سال از نظر سلامتی در وضعیت عالی قرار دارید. اما نیاز به حفظ بهداشت مناسب دارید طوریکه به راحتی توسط بیماریها غافل گیر نشوید.

 

خانواده:
فال سال 2015 برای متولدین اردیبهشت ماه پیش بینی می کند که شما بیشتر علاقه مند به مسائل داخلی هستید. شما از نظر اجتماعی بسیار فعال با دوستان و خانواده هستید. شما حتی قصد مدیریت برخی از گروههای اجتماعی را به قصد تفریح خواهید داشت.

 

اصلاحات وضع خود:
سال 2015 برای متولدین اردیبهشت ماه سالی همراه با الهام گرفتن از همه چیزهای جدید و دنیای اطراف شماست.
ارتباطات شما در این سال می تواند برای شما شگفت آور باشند. داشتن یک نگرش مثبت به زندگی خود در این سال برای شما منافع زیادی هم زندگی شخص و هم زندگی شغلی به همراه خواهد آورد.

 

مسافرت:
مسافرت های خارجی بر روی کارتهای شما دیده می شود که این ممکن است بخاطر شغل شما یا فقط یک مسافرت تفریحی به منظور تفریح کردن با دوستان و خانواده باشد

 

ماهانه:
فداکاری شما در این سال به تقویت روابط فعلی و ایجاد برخی تنش ها و حسادتها منجر می شود. اگر کمی خسیس تر باشید می توانید ارتباط خود را قوی تر کرده و از اینگونه مسائل ناخواسته دوری کنید.

 

• سال جدید با شروعی بی سروصدا در ماه January آغاز می شود. بین کار و خانواده تعادل برقرار کنید. امور مالی بهبود یافته و سرمایه گذاری شما شروع به سوددهی خواهد کرد.

• برخی چالشهای عاشقانه در اویل February به وجود می آیند. بهداشت نیازمند توجه بیشتری از طرف شماست. سفر کاری در پیش دارید. از مشورت با اطرافیان استفاده کنید.

• ماه March یک ماه بسیار عالی از نظر شغلی و توسعه شخصی و حتی عشق خواهد شد. جاه طلبی های امسال خود را از این ماه شروع خواهید کرد.

 

• استرس های عاشقانه ای که از اول سال با شما همراه بودند در ماه April تبدیل به تنش مالی خواهند شد. زمان کمی را با خانواده سپری خواهید کرد. این ماه خوبی برای سرمایه گذاری نیست.

• در ماه May شما نیاز به حفظ تعادل بین کار و خانواده دارید. اگر از هر کدام غفلت کنید پس باید به استقبال خسارت جبران ناپذیری از جانب دیگری باشید. با وود فرصتهای شغلی که دارید ، احساس نگرانی درباره پس انداز خود خواهید داشت و برای اطمینان از امور مالی خود با ایجاد انگیزه و داشتن یک برنامه مشخص و حساب شده زندگی شغلی خود را به سطوح بالاتر هدایت کنید.

• در June ماهی خیلی بهتر از قبل شاهد هستید. اکنون چالشهای مالی و احساسی شغلی شما در سلامت هستند.

 

• در ماه July فرصت خوبی برای متولدین اردیبهشت ماه فراهم میشود که روابط عاطفی شما از افزایش صمیمیت بهره مند شوند. تمایل طبیعی شما برای حفظ روابط با نزدیکان تان است که برای شما افزایش شادی به همراه می آورد و در نتیجه زندگی شغلی و شخصی شما هم شاهد رشد مثبت آن می شود.

• August برای شما همه چیز به همراه می آورد ، از آزادی نا محدود در تمام جنبه های زندگی گرفته تا پول خوب و سلامت جسمانی بسیار عالی و عشق و حتی تفریح و لذت.

• September نیز یک ماه بیش از حد برای شما ارمغانی از رفاه و زندگی سعادتمند و هماهنگ خواهد آورد.

 

• در ماه October برای متولدین اردیبهشت کسب و کار جدید پیش بینی میکنم

• پایان سال شاهد برخی چالشها خواهید بود بخصوص در اواسط ماه November. این چالشها مربوط به شغل است اما با افزایش آنها زندگی شخصی شما نیز از آن تاثیر خواهد گرفت پس در این زمان بسیار مراقب باشید.

• در ماه December کار را بر خانواده ترجیح می دهید. ثروت بر شما لبخند خواهد زد.

============================================

طالع شما در نیمه اول سال 2015

 

فال سال خرداد:

خلاصه:
فال سال 2015 برای متولدین خرداد پیش بینی می کند که این سال برای شما یک سال ساده نیست اما یک سال مهم از نظر رشد شخصی و به احتمال زیاد برخی از تغییرات عمده در زندگی شما را به ارمغا می آورد.
سال 2015 همه چیز درباره پاسخگویی و تعهد برای شماست. این زمان برای تصمیم گیری های بزرگ در زندگی شماست. شما آماده هستید که جنبه مسئولیت پذیری خود را افزایش دهید و آماده برای مقالبه با هر چالشی باشید.

 

در این سال با برنامه ریزی بلند مدت و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود و رسیدگی به تعهدات تان روبرو هستید.
اینها همه می توانند چالشهای امسال شما باشند اما یکی از وعده های امسال برای شما رشد درونی و بلند مدت شما و پاداشهاست. در این سال باید بدانید از زندگی چه می خواهید و متعهدانه به دنبال تغییرات مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خود باشید.

 

عاشقانه:
بزرگترین موضوع در سال 2015 برای متولدین خرداد تعهد است. تعهد در روابط شخصی شما تاثیر بسیار قوی خواهد اشت. با تعهد جدی ، شما خواهید دید که روابط تان به سطح جدیدی در امسال خواهند رسید. احساسات امسال شما باعث کشش بیشتر در روابط تان خواهند شد. اگر شما میخواهید با کسی باشید پس باید متعهد باشید. اگر مجرد هستید این یکسال خوب برای دیدار با کسی و بهترین راه برای رسیدن به او و تجربه های تازه است.

 

فرصت های شغلی:
سال 2015 برای متولدین خرداد یک سال بر تمرکز برروی آموزش و یادگیری چیزهای جدید و تلاش برای استفاده از آموخته ها در زندگی شغلی است. اگر شما به برگشتن به عقب برای یادگیری یا آموزش عالی فکر میکنید پس بدایند که امسال همان سال مورد نظر برای انجام این کار است. در سال 2015 پیش بینی میکنم که متولدین خرداد شاهد پیشرفت و ثمر بخش بودن مهارتهای حرفه ای خود هستند البته حتی بدون آموزش های لازم. تمرکز بر یادگیری با پاداشهایی ماندگار برای شما همراه است و ممکن است احساس خستگی نیز بکنید. پس امسال باید برای اهداف آینده خود برنامه های از بتن داشته باشید که به همان سختی و استحکام باشند. این بدان معناست که تلاش برای رسیدن به اهداف مالی در کسب و کار و یا یک ارتقاء بزرگ در محل کار نیاز است.

 

امور مالی:
سال 2015 برای متولدین خرداد یک سال بسیار خوب برای سرمایه گذاری است. در این سال بهتر است از ریخت و پاش ها دوری کنید و صرفه جویی کنید تا اوضاع بهبود یابند.

 

سلامتی:
در سال 2015 زندگی تان پر از چالش خواهد بود. اما این به آن معنا نیست که باعث به خطر افتادن سلامتی شما شود. مراقب باشید که در دام افسردگی ودیگر بیماری های مرتبط با استرس قرار نگیرید. امسال زندگی لذت بخشی به آن معنا ندارید ولی این سختی فقط یک مرحله از زندگی شماست.

 

خانواده:
به پشتیبانی از خانواده خود اهمیت دهید. هنگامی که عزیزانتان را درک کنید ، برای آنها بیشتر می توانید مفید باشید.

 

اصلاحات وضع خود:
برای فال سال 2015 برای متولدین خرداد ماه پیش بینی می کنم که این زمان مناسب برای بدست گرفتن کنترل چرخهای زندگی تان است. از تامین امور مالی ، آموزش و یا سرگرمی جدید گرفته تا پیدا کردن آنچه در قلب شماست باید برای آن تلاش کنید و آن را بسازید

 

مسافرت:
سال 2015 برای متولدین خرداد یک سال خوب برای سفر است. روح ماجراجویی طبیعی شما شاهد پاسخ قوی طبیعت به شماست البته پاسخ آن فراهم آمدن فرصتهای زیاد برای ماجراجویی است.
در این سال از هر فرصتی برای مسافرت بهره خواهید برد و این می تواند برای تان با نتایج مثبت و شخصی و شغلی زیادی همراه باشد.

 

ماهانه:
سال 2015 برای متولدین خرداد یک سال با تمرکز بر تعهد و تصمیم گیری های بزرگ است.

• January ماه بزرگی برای تعهد داشتن در روابط است. این ماه فرصتهای مالی و شغلی عالی بدست خواهد آمد.

• در ماه February فشارهای خارجی تمام خواهند شد بنابراین این زمان خوبی برای ارزیابی اهداف خود و اینکه بدانید چه چیزی باعث خوشحالی و امیدواری و تمرکز شما در این سال خواهد شد.

 

• ماه March همراه با برخی چالشهای سلامتی که احتمالا مرتبط با استرس هستند خواهید بود. در حالیکه به خوبی می دانید امسال یک سال مهم است برای شما پس بهتر است این زمان را به استراحت و تفریح و مراقیت از سلامت جسمانی خود بپردازید.

• در ماه April برخی مشکلات سلامتی را خواهید داشت و امور مالی در این ماه راکد خواهند بود. در این ماه عاشقانه ها بهبود پیدا خواهند کرد.

• سال 2015 زمان خوبی برای دیدار با شخصی خاص و جدید است که روابط شکوفا شده از اوایل July شروع خواهند شد.

 

• ماه June یک ماه خوب برای متولدین خرداد در امور خانه و رشد شخصی است. بهداشت بهتر خواهد شد.

• در ماه August زمان بسیار خوبی برای همه چیز جدی در عشق است. در این ماه متوجه خواهید شد که روابط شما عمیق تر شده و هم اکنون فرصت پذیرش تعهدات است.

• در ماه September باید بر برخی موانع بر سر راه زندگی شغلی خود پیروز شوید. زندگی عاشقانه عالی است.

 

• در ماه October برخی چالشها پدیدار خواهند شد اما اغلب آنها در مرحله پیدایش و رشد هستند و تا پایان سال به همراه شما خواهند بود.

• در ماه November بهترین فرصت برای سفر خواهد بود و در این فرصت ها به کشف ارتباطات خارجی و به روح پر ماجرای خود خواهید رسید.

• در ماه December احساسات بسیار شدید خواهند بود و در آستانه انفجار و همه چیز تحریک کننده به نظر می رسد.

 

در این بخش متولدین تیر ، مرداد و شهریور طالع خو درا در سال 2015 مطالعه کنند:

طالع شما در نیمه اول سال 2015 

 

فال سال تیر:

خلاصه:
فال سال 2015 برای متولدین تیرماه پیش بینی کرده است که این سال برای رسیدن به بالاترین هاست. در این سال چیزی وجود خواهد داشت که بنظر یک رویای غیر ممکن است. اگر شما سخت و به اندازه کافی کار کنید ، تقریبا به تمام رویاهای خود را به واقعیت تبدیل خواهید کرد. دنیای جدید چشم انتظار شماست و شما فقط باید برای آن تلاش کنید.
برای کسانی که متولد تیر ماه هستند ، سال 2015 یک سال از رویایی بزرگ است که البته رویایی واقعی. این سالی سخت برای کار کردن و سالی مهم و عمیق برای خرچنگی ها است.

 

سال 2015 برای متولدین تیر ماه یک سال با تمرکز بر روابط شخصی و تمرکز زیاد بر روابط صمیمی است. همچنین در این سال آنچه که از زندگی می خواهید و بر آن تمرکز کنید ، اتفاق می افتد. شما همیشه خیال پرداز خوبی هستید اما این زمان برای خیال های واقعی است.
در سال 2015 متولدین تیر ماه به شکل یا دلیلی نامشخص خود را خوش بین خواهند دید. که احتمالا دلیل آن هماهنگی سیارات با نشان شماست. این سالی است که شما در آن احساس می کنید هر چیزی را می توانید انجام دهید.

 

عاشقانه:
همانطور که سال 2015 برای شما یک سال صمیمی است ، عشق و روابط عاشقانه از جمله روابط با اهمیت و تازه در این سال هستند. پیش بینی میکنم که برای سال 2015 احساسات شما در حالا سعود به بالاترین نقطه خود در این سال است.
گرایش طبیعی شما حسودانه است و این حسادت در این سال قوی تر از همیشه خواهد بود که شما باید با تلاش سخت بر آن غلبه کنید. اگر مجرد هستید امسال سالی خواهد بود که به دیدار آن شخص خاص خواهید رفت. اگر در یک رابطه هستید ، امسال زمان خوبی برای تقویت آن است.

 

فرصت های شغلی:
سال 2015 سال تحقق بخشیدن به رویاهای شماست و این نیازمند رفتن به دنبال اهداف شغلی بزرگ است که امکان داشتن آنها وجود دارد. شما برای مدت طولانی کار کرده اید و این سال همه آماده تصدیق کردن تلاشهای شما هستند. در سال 2015 متولدین تیر ماه با کار سخت از مزایای مادی و از خود گذشتی شروع به برداشت ثمره این همه اعتماد به نفس خود را خواهند برد.

 

سال 2015 بدون آزامایش نیست و در این سال تغییرات بزرگی در زندگی شغلی وکسب و کار شما وجود دارد که در همین زمان چگونه تصمیم گیری و مسئولیت پذیری شما تحت آزامایش قرار میگیرد که نتیجه آن تعیین کننده عملکرد شما مثبت است یا نه.
تمایل طبیعی شما اجتناب کردن و انکار کردن یا پا پس گذاشتن است ولی از این رفتار صرف نظر کنید و با برنامه ریزی به استقبال این تغییرات بروید.

 

امور مالی:
این سال از نظر ثروت و مادیات بسیار خوب است. شما طلب های خود را دریافت خواهید کرد و دیگر منایع غیر منتظره پول دریافت میکنید. در نیمه دوم سال با افزایش درآمد قابل توجهی روبرو هستید.

 

سلامتی:
فال سال 2015 برای متولدین تیر ماه سالی رویایی است و این کاملا درست است اما باید به یاد داشته باشید که سلامتی و مراقبت از آن هم اهمیت دارد. در این سال شما وسوسه خواهید شد که کار بسیار و تلاش بسیار برای آگاهی و بهبود آن کنید. بنابراین به یاد داشته باشید که فرصتی برای استراحت ذهنی خود در نظر بگیرید. امسال یک سال بزرگ برای شماست اما شما باید به یاد داشته باشید که با وقت گذاشتن برای مراقبت از سلامتی خود همانقدر اهمیت دارد.

 

خانواده:
در سال 2015 روابط شما با خانواده و دوستان بسیار عالی خواهد بود. این سال با ایجاد روابط جدید و تمرکز برروی تقویت روابط موجود روبرو خواهید بود.

 

اصلاحات وضع خود:
سال 2015 یک سال استراحت کردن برای شما و یک سال خوب برای فرصتهای جدید. این زمان خوبی برای تلاش و بهبود ذهن خود و همچنین بدن شماست. این سالی از اشتراک تجربه و یادگیری مهارتهای جدید است.
شاید شما به دنبال یادگیری زبان دیگری بودید که همیشه دلتان خواسته بود آن را فرا بگیرید یا بهتر یاد بگیرید ، هر چه که بوده این زمان بهترین زمان ممکن برای دستیابی به رویاهای شماست. همانطور که فال شما نشان میدهد این زمان مناسب از یک آغاز تازه است.

 

مسافرت:
در این سال باید بیشتر در مورد آنچه که اتفاق افتاده تمرکز کنید که گستردگی این تمرکز در خانه تا خارج از کشور است. برخی فرصتها برای مسافرت وجود دارد. اما در بیشتر موقعیت های سال 2015 برای متولدین تیر ماه در مورد بهبود زندگی روزانه شما بهترین زاه این است که برای انجام این کار در خانه و در نزدیکی خانه باشید.

 

ماهانه:
بطور خلاصه سال 2015 برای متولدین ماه خرچنگ ، همه چیز در حال بهبود به ویژه در ماههای اولیه سال است.
در ماه January شاهد یک طلوع روشن یا وعده تازه خواهید بود که آن را دنبال خواهید کرد.

 

در ماه February شروع می کنید به برداشت کردن همه پاداشهای خود از کارهای سختی که از چندین ماه پیش انجام دادید.

 

در ماه March زمان خوبی برای زندگی شغلی و کسب و کار است.

 

در ماه April باز هم شاهد پاداش ها خواهید بود و همچنین شاهد نتیجه بخش بودن کارهایی که خود به خود بهبود پیدا میکنند و حتی تحقق برخی رویاهایتان و تبدیل شدن آنها به واقعیت.

 

در ماه May یک ماه از تغییرات خواهد بود. دریافت پاداش ادامه دارد. شما در حال رفتن به دوره کارهای سخت در تابستان هستید.

 

در June زندگی به شما تغییر نگرش نشان خواهد داد.

 

ماه July یک ماه به همراه رفاه بسیار و پیشرفت بسیار عالی در خانواده.

 

فال متولدین تیر ماه در سال 2015 در ماه August پیش بینی می کند که بهتر است به جای شغل به خانواده تمرکز کنید.

 

ماه September زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری های بلند مدت در مورد زندگی خانوادگی است. شما کشش به ایجاد یک تعهد را احساس می کنید.

 

در ماه October برخی آرزوهای شخصی شما و همچنین شغلی شما تحقق پیدا می کنند.

 

در ماه November در این ماه گفتگوهای مثبت امسال شروع به پنهان شدن میکنند و برخی چالشها به وجود می آیند بخصوص در مورد امور شغلی.

 

در December زمان مناسب برای کار و تلاش سخت برای بهبود اوضاع و رفع یا مدیریت چالشهای پیش رو.

 

============================================

طالع شما در نیمه اول سال 2015 

 

فال سال مرداد:

خلاصه:
فال سال 2015 برای متولدین مرداد پیش بینی می کند که سالی مهم در پیس خواهید داشت. در چند سال گذشته هر آنچه انتظار داشتید انجام داده اید و در حال حاضر به دنبال خوشبختی از آن هستید.
سال 2015 برای متولدین مرداد بهترین زمان برای کسانی است که تصمیم گیری های بزرگ زندگی خود را گرفته اند مثل خرید خانه ، ازدواج و تشکیل خانواده
این زمان برای تمرکز بر روی خود و حالتهایی است که برای شما در طولانی مدت باعث خوشحالی خواهند شد.
امسال باید تمرکزی ویژه برروی فرد مورد علاقه خود داشته باشید مثلا خودتان. این خیلی خوب است که شما بر خود تمرکز کنید زیرا بعد از این نگاه شادی درونی خود را بدست خواهید آورد.

 

برای متولدین مرداد سال 2015 سالی سراسر از تغییرات بزرگ در زندگی فردی است. امسال به دنبال برنامه ریزی برای آینده واقعی باشید.
سال 2015 برای متولدین مرداد ماه یک سال سراسر از عشق و شادی است هر چند ممکن است چالش هایی نیز وجود داشته باشد و واقعا هست اما هیچ کدام چیزی برای ارائه کردن به شما نخواهند داشت.

 

عاشقانه:
در سال 2015 برای متولدین مرداد ، عشق و خانواده اولویت اصلی و مهم تمرکز در این سال خواهند بود. در این سال ارتباطات جدید و عمیق به وجود نمی آیند. اگر مجرد هستید در خواهید یافت که شکوفه های دوستی به چیزی بیشتر از یک جرقه برای اشنایی گاه و بی گاه نیاز دارند و اگر در یک رابطه هستید ، کششو نزدیکی بیشتری به سمت شریک زندگی خود خواهید داشت.
به احتمال زیاد تغییرات بزرگی در روابط شما بوجود خواهد آمد. سال 2015 برای متولدین مرداد یک سال ایده ال برای رساندن یک رابطه به پله های بالاتر و یا شروع آن و به علاوه یا توسعه روابط با خانواده است.

 

فرصت های شغلی:
سال 2015 یک سال بسیار شخصی برایتان است البته به دلیل اینکه از نظر شغلی دچار مشقاتی خواهید شد. در تلاش برای دستیابی به بهترین ها هستید اما تمایل کمی به قبول پروژه های اضافی در این سال دارید و تمرکز بیشتر شما برروی زندگی شخصی تان است. بهتر است در این سال به هر دو بپردازید البته این یک زنگ هشدار برای متولدین مرداد ماه در سال 2015 است.

 

امور مالی:
تغییرات بزرگ به معنی هزینه های بزرگ است. در این سال پول باعث نگرانی بیشتری برای شما به نسبت سالهای گذشته خواهد شد. برای پیشرفت نیاز به خرج کردن پول دارید اما میخواهید با صرفه جویی به چیزهای بزرگی دست بیابید.
فال متولدین مرداد در سال 2015 پیش بینی میکند که کمی از نظر مالی در این سال دچار تنگنا خواهید شد اما پاداش آن را در طولانی مدت بدست خواهید آورد.

 

سلامتی:
اگر به دنبال تغییرات بزرگ در زندگی خود هستید پس شما باید از نظر فیزیکی و ذهنی کاملا آمادگی آن را داشته باشید. پس به تغذیه خود اهمیت دهید و برای آن برنامه ریزی داشته باشید. برای مراقبت و بهبود و ارامش فکری خود بهتر است به مدیتیشن و یوگا بپردازید تا سطح استرس خود را مهار کنید و به آرامش برسید.

 

خانواده:
در سال 2015 برای متولدین مرداد ، خانه و خانواده بسیار مهم خواهد بود. اگر در حال حاضر اجاره نشین هستید ، این زمان بسیار خوبی است برای خرید و یا در نظر گرفتن یک خانه و یا ارتقاء خانه فعلی.
با این کار شما از دیدن بازسازی ها و اضافه کردن ها بسیار خوشحال خواهید شد و پاداش واقعی اینها بازتاب خوشایند از احساس واقعی تان است.

 

اصلاحات وضع خود:
برای فال متولدین مرداد در سال 2015 پیش بینی میکنم که تغییرات بزرگی که در این سال انجام خواهید داد به خودی خود برایتا پیشرفت به ارمغان آورند. در این سال شاهد یک تغییر بزرگ هستید که آن برنامه ریزی برای مراسم عروسی یا آماده سازی آن برای یک عضو جدید خانواده است. شما می توایند با ورود او به زندگی تان از تجربه های بسیار غنی و جدیدی استقبال کنید. و این پاداشی خواهد بود که در این یکسال بسیار عاطفی ، برای شما خواهد داشت و از این پاداش نهایت لذت را ببرید.

 

مسافرت:
محدوده مسافرت شما به حدی گسترده می شود که در کشورهای دیگر به دنبال کسب و کار و تجارت خواهید بود. همچنین این سال بسیار خوبی برای رفتن در تعطیلات به یک جای جدید و هیجان انگیز به همراه خانواده خواهد بود.

 

ماهانه:
سال 2015 با تمرکز بر خودشانسی و پیشرفت در آن آغاز می شود.

 

• در ماه January همه سیارات به شما کمک خواهند کرد که در شما از نظر شغلی و کسب و کار موفق تر باشید. فکر نمیکنم این ماه درباره خانواده باشد.

 

• در February یک ماه بیش از حد شلوغ از نظر شغلی خواهید داشت و حتی ممکن است پرداخت های زیادی برای ارتقاء انجام دهید.

 

• در ماه March شما باید بر توانایی های خلاقانه خود تمرکز کنید چون آنها در اوج خواهند بود. این ماه از نظر مالی و عاشقانه عالی خواهد بود.

 

• پاداش خلاقیت خود را در ماه April دریافت میکنید. این ماه برای ساختن رویاهای شماست و صرف شام با عزیزانتان.

 

• May یک ماه سخت است و برخی موانع در مورد خانواده و امور مالی و شغلی به وجود می آیند.

 

• در ماه June آماده ارائه توانایی های جدید خود هستید و این زمان خوبی برای آموزش و انتخب یک مهارت جدید نیز هست.

 

• ماه July نیاز به به مراقبت ویژه ای بر سلامتی خود خواهید داشت. مراقبت از امور شخصی و ذهنی خود نیز فراموش نشود. از نظر شغلی تا آخرین قطره از توان تان استفاده نکنید.

 

• سال 2015 برای متولدین مرداد یک سال گرانقیمت خواهد بود که در ماه August احساس تنگنا از این نظر خواهید داشت. پس دستهای خود را گرفته و بهترین کار حفظ پس انداز باقی مانده است.

 

• ماه September یک ماه گیج کننده با توجه به تصمیم گیری های متعدد شخصی و شغلی است
• در ماه October میسرها به انتها خواهند رسید و زمان استراحت و تعطیلات فرا خواهد رسید.

 

• در ماه November فرصت های شغلی نیاز به تمرکز دارند و شما باید تعادل بین زندگی شخصی و شغلی خود برقرار کنید که این کار را با مراقبت بسیار انجام دهید.
• با فرا رسیدن ماه December کانون توجه شما از اهداف شخصی به سمت اهداف شغلی خواهد رفت و خود را برای سال 2016 البته با بهبود مهارتهای خود خواهید رفت. در سال 2015 شما بازتاب احساسات شخصی خود را که قوی تر و شادتر و آماده تر ، شده اند را خواهید دید

 

============================================

 طالع شما در نیمه اول سال 2015

 

فال سال شهریور:
خلاصه:
سال 2015 برای متولدین شهریور ماه یک سال پرچالش خواهد بود. نمی توان گفت که در این سال پاداش و موفقیتی وجود ندارد اما این سال نیاز به مقدار زیادی کار سخت دارد.
برای ورود به این سال نیاز به کلیدی به نام سازش خواهید داشت. در مواردی نیش زبان خود را با خوش آمد گویی جایگزین کنید بخصوص زمانی که در جمع حضور دارید حتی اگر در مقابل طبیعت زبان خود قرار بگیرید.

 

برای متولدین شهریور ترسی از کار سخت وجود ندارد. امسال فصلی از صرفه جویی است.
در سال 2015 برای متولدین شهریور سالی پر چالش خواهد بود که در پی آن نیاز به مبارزه در زندگی شخصی و شغلی است که با تغییرات بزرگ در پایان سال شما بسیار قوی تر خواهید شد.
در سال 2015 به میزان زیادی خود را خواهید شناخت که بیشتر آنها جنبه های مثبت شما هستند. سال 2015 برای متولدین شهریور همچون یک آینه در جلوی شماست که خودتان را بخوبی در آن خواهید دید و شناخت.

 

عاشقانه:
در سال 2015 پیش بینی می کنم که متولدین شهریور با سالی به چالش کشیدن در تمام جنبه های زندگی از روابط شخصی گرفته تا شغلی روبرو هستند و نیاز به تلاش بسیاری زیادی است.
در این سال متوجه خواهید شد که با روابط بهتر از هدر رفتن انرژی خود بسیار جلوگیری خواهید کرد.
اگر مجرد هستید ممکن است متوجه شوید که روبط کوتاه و زودگری خواهید داشت که در این فرصت کم بسختی قادر به برقرار کردن ارتباط با کسی خاص هستید. از خودتان لذت ببرید و سعی کنید ناامید نباشید.
اگر در یک رابطه جدی هستید ، شریک زندگی شما برای شما به عنوان یک منبع قدرت و سکوی پرتاب شما به سمت زندگی بهتر هست. این زمان برای تعهدات بزرگ نیست اما برای حرکت در مسیر زندگی است.

 

فرصت های شغلی:
فال سال 2015 برای متولدین شهریور نشان می دهد که این سال با چالشی در هر جنبه زندگی خود روبرو هستید، هر چند که در عملکرد شما عادی است. چالش های زندگی شغلی شما نیاز به یک تغییر بزرگ دارند. این می تواند شامل یک بازسازی دفتر ، یک کار دید ،یک ارتقاء باشد.

 

امور مالی:
از آنجایی که تغیراتی پیش رو دارید اما بخاطر طبیعت محتاط و محافظه کار خود در مورد پول سخت گیری بیش از حد می کنید. چون شما می خواهید مطمئن شوید به اندازه کافی پس انداز برای یک روز بارانی خواهید داشت.
این استراتژی به شما کمک بزرگی می کند که بدون مشکلات مالی این سال را سپری کنید و حتی ممکن است یک ثروت بادآورده نیز از یک منبع غیر منتظره بدست آوردید که این در فال شما دیده می شود.

 

سلامتی:
از افزایش استرس در این سال نگران هستید و این می تواند باعث به خطر افتادن سلامتی شما شود. گاهی شما فقط باید عقب نشینی کنید و با تمرکز بیشتری بر انجام کارهای خود نگاهی داشته باشید بخصوص درباره بحث های خانوادگی.

 

خانواده:
در این سال شانس زیادی برای اتفاق افتادن برخی تنش های دراماتیک خانوادگی وجود دارد و شما باید سخت از آنها اجتناب کنید که انها ممکن است بیشتر بخاطر نیش زبانهای شما بوجود آیند.
اگر چه امسال سال سختی از این نظر است اما شما با قدرت زیادی که از همیاری خانواده و دوستان دریافت می کنید به این پیوند استحکام بیشتری دهید البته با محبت و نرمش.

 

اصلاحات وضع خود:
با اینکه سال 2015 سالی پر چالش برای متولدین شهریور ماه است ولی این سال هم همراه با فرصت های بسیاری برای رشد است. شما در این سال درک بهتری از محدودیتهای خود خواهید داشت.
شما خود را با عکس العملی که به چالش ها نشان می دهید بهتر خواهید شناخت و این فرصتی برای رشد و شناخت دقیق خود است.

 

مسافرت:
امسال با توجه به سختی های پیش رو ، این نیز مهم است که مراقب سلامتی خود باشید.
امسال سال مناسب برای سفرهای سخت و طلانی نیست ولی سفرهای تفریحی و آرامش بخش را دریابید.

 

ماهانه:
سال 2015 پر از چالش و تمرکز و کار سخت برای شما خواهد بود
• January نیازهای اجباری برای اهداف شغلی ود دارد. تغییرات بزرگی نیاز دارید که برای پذیرش آنها آماده باشید.

 

• در ماه February تصمیم گیری های مهم در مورد شغل است. به سلامت خود بی توجه نباشید.

 

• در ماه March شما باید تصمیات دراماتیک خانوادگی بگیرید. از چیزهایی که باعث استرس می شوند دوری کنید.

 

• در ماه April با ایجاد تغییرات و مقابیه با استرس و تلاش برای بازسازی زندگی خود همراه خواهید بود.

 

• خودتان رو با کار تا پایان ماه May مشغول کنید.

 

• در ماه June زمان خوبی برای تمرکز بر عشق است. شما خواستار زمانی برای لذت بردن از همدیگر هستید.

 

• July برخی از درامهای خانوادگی پیش خواهد آمد که شما می خواهید خود را از آن دور نگه دارید البته بخاطر سلامت روحی خود ،حتی اگر بطور موقت باعث فاصله بین شما و عزیزانتان شود.

 

• همانطور که در اواخر ماه July از خانواده خود فاصله میگیرید ، این زمان تمرکز بر شغل و کارهای مرتبط با آن است که برای شما چیزی هیجان انگیز با شروع ماه August خواهد بود.

 

• با آغاز ماه September شاهد شروع ناپایداری در زندگی شغلی و امور مالی و خانواده هستید. البته در اواخر این ماه بهبود را نیز شاهد خواهید بود.

 

• چالشهایی که در سال 2015 با آن مواجه بودید با شروع ماه October شروع به حل وفصل شدن خواهند کرد و روال عادی زندگی دوباره جریان پیدا خواهد کرد.

 

• مدیریت احساسات خود در ماه November سال 2015 به عنوان این است که یک دوره از آزمایش برای متولدین شهریور است.

 

• با وارد شدن به ماه December به شادی و رفاه و موفقیت در تمام جنبه های زندگی خوش آمدید.

 

تهیه و تنظیم : بخش سرگرمی تالاب

جدیدترین مطالب سایت