حضور روح در سلفی این خانم (+عکس)

مجموعه : جن و ارواح
حضور روح در سلفی این خانم (+عکس)

ترسناک ترین سلفی این خانم 

 

سلفی که “هارپر” دختر 13 ساله آمریکایی در جولای (مرداد) امسال در بزرگراهی در نزدیکی شهر “میت لند” فلوریدا گرفته است یک سلفی داخل خودرو تبدیل به وحشتناک ترین سلفی جهان شد !

 

دختری 13 ساله که با مادرش درون خودرو بودند متوجه وجود موجودی شبیه به انسان در عکسهایشان شدند! این عکسها دختر نوجوان زمانی که تنها بوده گرفته اما در تصاویر گرفته شده چهره یک مرد در پشت سر وی مشخص است !!

 

به گزارش تالاب دختر نوجوان وقتی در خودرویشان تنها بود از خودش سلفی گرفت و از دیدن یک روح داخل عکس به وحشت افتاد. 

 

یکی از وحشتناک ترین سلفی های جهان لقب گرفت. در این تصویر در صندلی عقب خودرو یک موجود عجیب انسان نما یا روح به وضوح قابل مشاهده است. “ملیسا کورتز”، 48 ساله به همراه دخترش “هارپر” مشغول رانندگی در این بزرگراه بودند که دخترش شروع به گرفتن سلفی کرد. بنا به ادعای مادر “هارپر” در لحظه ای که دخترش مشغول گرفتن سلفی بوده هیچ شخص دیگری در داخل خودرو نبوده است.

 

حضور روح در سلفی این خانم (+عکس)

حضور روح در سلفی این خانم

 

به گزارش تالاب تحقیقات بیشتر مادر هارپر در این خصوص پرده از واقعیتی ترسناک برداشت و مشخص گردید که دقیقا در محدوده ای که دخترش سلفی گرفته است یک سال پیش در اثرتصادف Crash یک پسر بچه فوت شده است.

 

“ملیسا” در این خصوص گفت: “یک ماه بعد از مسافرتمان هنگامی که در دوربین عکاسی به دنبال یک عکس می گشتم، وقتی به عکس دخترم خیره شدم ناگهان متوجه چیز عجیبی در صندلی عقب خودرو شدم. واقعا شوکه شده بودم. آن را به دوستانم نیز نشان دادم. آنها نیز وحشت زده شدند. بسیاری از مردم، به جهان پس از مرگ اعتقاد دارند و من فکر می کنم که این عکس می تواند آن را اثبات کند.

 

در آن روز دخترم کمربند ایمنی نبسته بود و بنا به گفته “گرک پوچا” کسی که این عکس را مورد آنالیز قرار داد این روح سعی داشته تا به دخترم در این خصوص هشدار دهد.”پوچا” مدیر یک مرکز فرا روانشناسی است و با کمک یک برنامه آنالیز عکس که توسط FBI و CIA نیز مورد استفاده قرار می گیرد دریافت که موجود قابل مشاهده در این عکس فاقد رنگ و دما بوده و مطمئنا یک روح بوده است.

 

جدیدترین مطالب سایت