معمای مرموز این عکس شما را میترساند !

مجموعه : جن و ارواح
معمای مرموز این عکس شما را میترساند !

نکته ترسناک و عجیب در عکس

در عکس زیر نکته مرموزی را مشاهده می کنید که شاید شما را هم خواهد ترساند . به گزارش تالاب دراین عکس نکته ي بسیار مرموزی است که شما با دیدن آن می‌ترسید.وقتی دختران آسیابان درکنار هم عکس دسته جمعی می‌گیرند همه ی چیز خیلی عادی و معمولی بنظر می‌رسد تا این‌که یک نکته وحشتناک در عکس مو رابه تن آدم سیخ میکند.

 

این تصویر که زمان تهیه آن به ابتدای قرن بیستم برمی گردد باعث رعب و شگفتی فراوانی شده است.

معمای مرموز این عکس شما را میترساند !

آیا شما در تصویر فوق، امری غیر عادی میبینید؟

دراین تصویر، 15 دختر دیده میشوند که گفته می‌شود دریک آسیاب کار میکردند و هنگام گرفتن عکس دستهایشان رابه صورت ضربدری قرار داده اند؛ اما نکته عجیب، وجود یک دست اضافه بر روی کتف یکی از دختران در سمت چپ ردیف دوم است.در حالی‌که دختری که پشت سر وی ایستاده، دستهای خود رابه حالت ضربدر روی هم گذاشته و به عبارت دیگر، دست روی کتف دختر ردیف دوم، متعلق به دختر ردیف اول نیست.

معمای مرموز این عکس شما را میترساند !

این امر باعث شده عده اي به این باور برسند که دست مذکور، متعلق به یک شبح یا فردی که در تصویر نشان داده نشده باشد. همچنین احتمال رایج، دستکاری تصویر با استفاده از تکنولوژی جدید بوده است.

 

اما بررسی هاي کارشناسان نشان داد که هیچگونه تغییری به وسیله فوتوشاپ یا کامپیوتر دراین تصویر به وجود نیامده و این امر، نظریه وجود امری غیر عادی و مبهم در تصویر را تأیید میکند.

 

جدیدترین مطالب سایت