دختر جذابی که پرده بکارت خود را به مزایده گذاشت (+عکس)

دختر جذابی که پرده بکارت خود را به مزایده گذاشت (+عکس)

به مزایده گذاشتن پرده بکارت توسط دختری جوان 

 

دختر جوان و جذابی طی اقدام عجیبی پرده بکارت خود رابه مزایده گذاشت در ادامه می توانید تالاب را دنبال نمایید .

 

دخترجوانی که برای پرده بکارت خود یک حراج راه انداخت و توانست آنرا سه میلیون دلار به فروش برساند و باعث خوشحالی وی شود. دختر زیبای امریکایی  بکارت خود رابه یک بازرگان بسیار پولدار با قیمتی گزاف و درحدود 12 میلیارد تومان فروخت.

 

سه میلیون دلار از معامله این دختر با بازرگان اماراتی بر سر پرده بکارتش رد و بدل شد ! به گزارش تالاب یک دختر آمریکایی بکارتش رابه مبلغی حدود 3 میلیون دلار به یک بازرگان اهل ابوظبی فروخت.

 

این دختر 19 ساله که جیزل اسم دارد, بکارتش را روی سایت “سیندرلا اسکورت” به حراج گذاشته بود. این سایت به دختران باکره‌ ای که میخواهند پرده بکارت خودرا بفروشند فضایی عرضه می کند تا بتوانند خریداری را که بالاترین پیشنهاد را میدهد پیدا کنند.

 

روزنامه ایندیپندنت از قول آژانس “سیندرلا اسکورت” نوشت که پیش از بازرگان اماراتی, یک هنرپیشه هالیوود آماده شده بود برای یک بار همبستر شدن با این مانکن آمریکایی, حدود 2.8 میلیون دلار بپردازد. هویت هیچ یک از ارباب رجوع و برنده این حراجی اعلام نشده است.

 

دختر جوان و زیبارویی که پرده بکارت خودرا حراج کرد

دختر جذابی که پرده بکارت خود را به مزایده گذاشت (+عکس)

دختر جوان آمریکایی گفته است فکر نمی‌کرد رؤیایش برآورده شود. او میگوید: “خوشحالم که بکارتم را روی این سایت فروختم. هیچگاه فکر نمی‌کردم که مبلغ پیشنهادی این قدر بالا برود.”

 

به گزارش تالاب وی هم‌ چنین میگوید از این که زنان مایل به فروش بکارت, آماج فحش و توهین قرار میگیرند, “یکه” خورده است. دختر آمریکایی می‌افزاید “اگر من بخواهم برای اولین بار با کسی باشم که نمی‌شناسمش, این تصمیم خودم است. این که هر زنی بتواند هر کاری خواست با بدن خود بکند و جرأت زندگی کردن با جنسیت خودرا داشته باشد, نشانه رهایی است.”

 

قرار است این دختر با محافظ شخصی به دیدار خریدار برود. جیزل می‌گوید نیت دارد تا با پولی که به دست می آورد یک خانه بخرد, خرج تحصیل در دانشگاه را بپردازد وبه سفر دور دنیا برود.

 

به نوشته ایندیپندنت, پیش از این یک مدل رومانیایی 18 ساله به اسم “الکساندرا کفرن” درسال 2016 بکارت خود رابه مبلغ دو میلیون پوند به یک بازرگان هنگ کنگی فروخته بود. الکساندرا گفته بود: “من ترجیح می دهم بکارتم را در سیندرلا اسکورت بفروشم تا این که بخواهم آن رابه دوست پسری بدهم که معلوم نیست پس فردا رهایم کند.”

 

مالک وب سایت “سیندرلا اسکورت” یک جوان 27 ساله به اسم یان تساکوبیلسکی اهل دورتموند کشور کشور آلمان است. او در گفت و گو‌ای با مجله اقتصادی فوربس گفته هستکه سهم او 20 درصد از ارزش هر معامله در وب سایت است. او همچنین گفته است دخترانی که هنوز به رشد کافی برای تشخیص خواسته خود نرسیده‌اند یا از نظر روانی دشوار دارند, برای کمپانی در حراجی بکارت در وب سایت او پذیرفته نمی شوند.

 

با این حال شمار زیادی از سکسولوژیست‌ ها در لزوم وجود چنین وب سایت‌هایی در عصر مدرن تردید دارند. به عقیده یک سکس‌ شناس به اسم “شان بودرام”, فروش پرده بکارت نه تنها در گذشته وجود داشته, بلکه امری بسیار قدیمی و متعلق به گذشته است.

 

جدیدترین مطالب سایت