زنی که میخواهد آلیس در سرزمین عجایب باشد !!

زنی که میخواهد آلیس در سرزمین عجایب باشد !!

آلیس در سرزمین عجایب 

 

بعضی از کارتون ها و انیمیشن ها آنقدر طرفدار دارند که بعضی از افراد خودشان و زندگی شان رابه شخصیت کارتونی تطبیق می دهند . 

 

اگر کارتون هاي کودکان را دیدن کرده باشید با شخصیت آلیس در سرزمین عجایب آشنا هستید. این شخصیت دارای حالتی بود که می توانست وارد دنیای خاصی شود که دراین فضا همه ی چیز بزرگ و کوچک میشدند.

 

شاید میان کودکان باشند آن هایي که دوست دارند جای آلیس باشند وارد این سرزمین شوند اما باید بدانید این حالت بعنوان یک بیماری خطرناک و عجیب شناخته می‌شود.

 

به گزارش تالاب“ابیگل موس” خانمی هست که از بیماری عجیب “آلیس در سرزمین عجایب” رنج می‌برد که باعث شده هست هر وسیله اي درکنار او بزرگ و کوچک شود.

 

این بیماری بر روی حس بینایی و همینطور قوه تخیل انسان تاثیر بیشماری می گذراد و تقریباً بخش اعظمی ازآن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

سایت تالاب این خانم 24 ساله زمانی متوجه این حالت شد که قسمتی از سریال آلیس را دیدن کرد و با دیدن حرکات و دنیای عجیب آن شباهت هاي بیشماری با دنیای خودش دید. او آنگاه به دکتر مراجعه کرد و با بیماری کمیاب خود بیشتر آشنا شد.

 

زنی که میخواهد آلیس در سرزمین عجایب باشد !!

به گفته ابیگل دنیایی او هر روز صدها بار کوچک و بزرگ می‌شود.خانم”موس” می‌گوید: “بعضی مواقع زمانی که در حال استراحت هستم حس میکنم دست و پایم در حال بزرگ شدن هست و انگار تمام بدن من بلند و بزرگ میشود.

 

این باعث میشود تا تمام ذهن من پیچیده شده و سردردهای شدیدی به من دست دهد” این بیماری درمان خاصی ندارد و بیشتر باید با روانشناسی آنرا درمان کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت