اقدام زشت دختری برای سفر کردن (+عکس)

اقدام زشت دختری برای سفر کردن (+عکس)

دختری که با اقدام زشت فاحشه گری سفر میکند.

 

دختری که علاقمند به سفر کردن به شهرهای و کشورهای مختلف دنیا هست برای خرج سفرش خودش را میفروشد. برای مخارج سفر این دختر هر جا میرود با مردی در مقابل مبلغ ناچیزی همخواب میشود.

 

مجله تالاب :کار شرم آور دختری برای پیدا کردن دوست پسر باعث شد تا ما گزارشی درباره وی تهیه کنیم. دختر 19 ساله اهل شانگهای چین به روش جدیدی شروع به گردشگری و مسافرت به کشورهای دیگر کرده است.

 

او به افرادی که حاضر شوند کرایه و سایر مخلفات هزینه سفر را بپردازند با انها شب خوابی می نماید.خانم جو پنگ تا کنون به شهرهای مختلف کشور خود سفر نموده و با افراد زیادی ملاقات نموده است.خانم 19 ساله 1.75 سانتی متر قد دارد.

 

اقدام زشت دختری برای سفر کردن (+عکس)

 

آرزو دارد روزی بتواند نامزد مورد علاقه خود را پیدا نماید.دوست دارد نامزد اینده اش ویژگیهای خاصی داشته باشد.از جمله اینکه سنش زیر 30 سال ،خوش تیپ و البته پولدار هم باشد.وی برای شناساندن بیشتر خود به افراد در سایت ویبو تبلیغ

 

خود را گذاشته است.خانم پنگ می گوید من توقع زیادی از افراد ندارم.انها تنها هزینه سفر مرا به شهرشان می پردازند و در عوض با زیباترین دختر ملاقات می نمایند.وی همچنین می گوید کار من نوعی مسافرت مفتی است و از انجام ان شرمی ندارم.

 

جدیدترین مطالب سایت