این راننده در توالت عمومی عاشق شد (عکس)

این راننده در توالت عمومی عاشق شد (عکس)

مردی که در توالت عمومی عشق خود را پیدا کرد.

 

ماجرای بسیار جالبی در بخش زیر برای شما کاربران در نظر گرفته ایم.اگرچه شاید ماجرای عاشقانه زیر به نظر خیالی و افسانه ای برسد ولی جریان واقعی یک راننده کامیون 51 ساله انگلیسی و آشنا شدن با عشق زندگی اش است و باور کنید یا نه شماره او را در دیوار یک توالت عمومی پیدا کرده است!

 

آنها می گویند عشق درست زمانی اتفاق افتاده است که کمترین انتظار آن را داشته اند و البته این جمله خصوصا برای آقای مارک الیس راننده کامیون اهل وست یورکشایر کاملا صدق می کند. او در مسیر خود برای دیدن دوستانش در یک رستوران، برای استفاده از سرویس بهداشتی توقف می کند.

 

به گزارش تالاب او در داخل توالت عمومی ناگهان در دیوار متوجه نقش بستن جمله ای نه چندان خوبی با مضمون “اگر شماره می خواهی به دانا زنگ بزن… (شماره تلفن)” شد.ظاهرا مارک این جمله را سرگرم کننده می یابد و از روی کنجکاوی به این شماره مرموز زنگ می زند تا ببیند آیا به راستی یک شخص واقعی صاحب این خط می باشد.

 

این راننده در توالت عمومی عاشق شد (عکس)

زن و شوهری که در توالت عاشق شدند

 

مارک پس از تماس با شماره به شخص پشت خط می گوید:”شما چه کسی هستی؟” او می گوید هنوز با یادآوری خاطره این تماس، می خندند.و در کمال تعجب، دانا جواب می دهد:”شما چه کسی هستید؟”

 

و این گونه مکالمه آنها شکل می گیرد و پس از سه روز یکدیگر را از نزدیک ملاقات می کنند و عاشق هم می شوند.دانا رابرتس که یک منشی قضایی است در مصاحبه مطبوعاتی اظهار داشت

 

مارک تا زمانی که او را ملاقات نکرده بود حرفی از این که چگونه شماره او را یافته است نزد.او در ابتدا با شنیدن داستان او متعجب شده است ولی در نهایت دریافت که قرار دادن شماره تلفن او در دیوار سرویس بهداشتی کار نامزد سابق کینه توزاش بوده است.

 

دانا در این مورد گفته است:”من باید از نامزد سابقم ممنون باشم که همچین لطفی به من کرد!!”اکنون مارک و دانا صاحب دو فرزند هشت و نه ساله هستند

 

و هر زمان یکی از آنها در مورد چگونگی ملاقات و آشنایی والدینشان سوال می کنند، مادرشان یک جواب غیرواقعی می سازد.

 

دانا به گزارشگران گفت:”من معمولا می گویم که پدرشان یک پیامک اشتباهی به من فرستاده بود.”گرچه با در نظر گرفتن این که ماجرای عاشقانه و عجیب آنها بسیار مورد توجه رسانه ها و مطبوعات قرار گرفته است، احتمال آنکه بتوانند این راز را از فرزندانشان پنهان کنند، بعید به نظر می رسد! 

جدیدترین مطالب سایت