کار زشت مردی با باسن خانم خبرنگار (+عکس)

کار زشت مردی با باسن خانم خبرنگار (+عکس)

کار زشت و ناپسند مردی با خبرنگار 

 

دریک برنامه زنده مردی دیوانه و کج عقلی کار زشتی رابا خانم خبرنگار انجام داد در ادامه می توانید مشاهده نمایید . 

 

اسمرا دلا لابی گزارشگر زن بلژیکی از حرکات زشت چند مرد جوان که پشت سر او ایستاده بودند بی اطلاع بودو مشغول صحبت در مقابل دوربین بود که ناگهان متوجه قصد شوم یکی از مردان شد.

 

به گزارش تالاب دست زدن مرد مست به کمر و باسن خبرنگار زن و توصیه بی شرمانه او به این زن در هنگام تهیه گزارش سوژه غوغایی رسانه ها شد. یک مرد جوان در حالیکه خبرنگار زنی در جلوی او در حال تهیه گزارش بود با دست زدن هاي مکرر به باسن این زن به او توصیه داد تا شب رابه منزل وی برود.

 

کار زشت مردی با باسن خانم خبرنگار (+عکس)

 

محیط شهر به قدری نا مناسب بود که حتی فرد مبتلا به سرماخوردگی هم می توانست بوی الکل را استشمام کند.به گزارش تالاب ناگهان مردی از پشت سر کنار گوش من آغاز به صحبت کرد. او از من خواست تا شب رابا او بگذرانم و بعد از تکرار حرف هاي زشت دستانش رابه سوی کمر من آورد.

 

با این حرکت او فیلمبردار عصبانی شد و سعی کرد با اشاره مرد مست را متوجه شرایط کاری ما کند و وی را به نحوی از محل تهیه گزارش دور نماید اما مرد متجاوز هیچ توجهی به او نداشت و دستانش را بالا برد، امکان ادامه ضبط برنامه وجود نداشت.

 

برنامه برای دقایقی قطع شد اما تا حدودی مردم حرکات زشت آن مرد مست را در تلویزیون دیدند. در انتها من توانستم با دخالت پلیس از شر مرد متجاوز خلاص شوم.

 

جدیدترین مطالب سایت