با پوست تخم مرغ خود را درمان کنید !!

با پوست تخم مرغ خود را درمان کنید !!

با پوست تخم مرغ خود را درمان کنید !!

پوست تخم مرغ علاوه بر کلسیم میتواند سلامت بدن شما را ضمانت کند پس در ادامه با با پوست تخم مرغ خود را درمان کنید !! سایت تالاب را دنبال کنید.

 

پوست تخم مرغ مواد بسیار مفیدی را در خود دارد که برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. کلسیم فراوانی در پوسته تخم مرغ وجود دارد. پوست تخم مرغ حاوی میزان زیادی کلسیم است به طوری که 90 درصد ترکیب آن را کلسیم تشکیل داده است. البته پوست تخم مرغ خواص و فواید دیگر نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

 

تخم مرغ یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در تمام دنیا است که نه تنها موارد استفاده زیادی دارد بلکه حاوی مواد مغذی فراوانی است که برای بدن لازم و ضروری هستند. با وجود اینکه در برهه ای از زمان تصور می شد تخم مرغ غذای سالمی نیست و مصرف منظم آن باعث افزایش کلسترول می شود

 

اما به مرور نتایج بررسی ها نشان داد که این ماده غذایی فوایدی ورای تصور دارد. اما آنچه اکثر افراد از آن غافل هستند فواید پوست تخم مرغ است. این پوست سفید رنگ به راحتی روانه سطل زباله می شود غافل از آنکه برای سلامتی مفید است. پوست تخم مرغ حاوی میزان زیادی کلسیم است به طوری که 90 درصد ترکیب آن را کلسیم تشکیل داده است. البته پوست تخم مرغ خواص و فواید دیگر نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

 

نوشیدنی پوست تخم مرغ برای سم زدایی از بدن
ویتامین ها و مواد معدنی موجود در پوست تخم مرغ یک مکمل طبیعی به‌ ویژه برای سم زدایی از بدن محسوب می شوند.

 

مواد لازم
پوست تخم مرغ: 5 عدد
آب: 3 لیتر

 

روش تهیه
پنج عدد تخم مرغ را با دقت بشویید. بشکنید و پوست آنها را کنار بگذارید. این پوست ها را شسته و در هاون پودر کنید. این پود را داخل شیشه حاوی 3 لیتر آب بریزید. ترکیب را داخل یخچال بگذارید و اجازه دهید یک هفته استراحت کند. بعد از یک هفته می توانید هر روز دو لیوان از این نوشیدنی میل کنید.

 

پوست تخم مرغ درمانی برای مشکلات گوارشی
اگرچه به نظر عجیب می آید اما پوست تخم مرغ می تواند درمان مناسبی برای مشکلات مربوط به معده باشد. پوست تخم مرغ خواصی دارد که باعث تنظیم pH معده شده و ناراحتی های روزمره مربوط به این ارگان را برطرف می سازد. اگر اسید معده تان زیاد است و یا از مشکلاتی مانند ورم معده یا دردهای شکمی رنج می برید می توانید از این ماده استفاده کنید.

 

مواد لازم
پوست تخم مرغ: 1 عدد
قهوه: یک چهارم قاشق کوچک معادل 1.2 گرم
آب لیموترش: 1 قاشق معادل 10 میلی گرم
شیر: نصف لیوان معادل 100 میلی لیتر

 

روش تهیه
پوست تخم مرغ را در مخلوط کن یا هاون پودر کنید. این پود را با مقداری قهوه و آب لیموترش مخلوط کنید. شیر را روی حرارت قرار دهید و زمانی که داغ شدن ترکیب به دست آمده را به آن اضافه کنید و هم بزنید. روزانه دو مرتبه از این نوشیدنی (ترجیحاً با شکم خالی) میل کنید.
با پوست تخم مرغ خود را درمان کنید !!

ترکیب پوست تخم مرغ با لیموترش و عسل برای از بین بردن علائم آنفلوانزا و سرماخوردگی مؤثر است

 

شربتی برای تقویت دستگاه ایمنی بدن
ترکیب پوست تخم مرغ با لیموترش و عسل شربتی به دست می دهد که برای از بین بردن علائم آنفلوانزا و سرماخوردگی مؤثر عمل می کند.میزان بالای مواد مغذی موجود در این شربت باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن شده و میزان آنتی بادی ها را بالا می برد.

 

مواد لازم
پوست تخم مرغ: 7 عدد
آب لیموترش: 5 عدد
عسل: 2 لیوان معادل 672 گرم
آب: 1 لیتر

 

روش تهیه
پوست های تخم مرغ ها را مانند روش های قبل شستشو داده و پودر کنید تا مانند آرد شود. آب لیموترش ها را بگیرید و با این پودر ترکیب کنید. این ترکیب را داخل یخچال قرار دهید تا کاملاً ترکیب شوند. سپس یک لیتر آب و عسل را به آن اضافه کنید. مواد را هم بزنید و بگذارید در یخچال به مدت 1 هفته استراحت کند. بعد از این مدت می توانید روزانه سه مرتبه و هر بار یک قاشق از این شربت میل کنید.

 

پوست تخم مرغ برای التیام زخم ها

پرده شفاف و نازکی که قسمت داخلی پوست تخم مرغ را پوشانده است حاوی مواد مغذی است که التیام زخم‌های سطحی روی پوست را تسریع می بخشد. اگرچه پوست تخم مرغ به تنهایی نیز به اندازه کافی کارساز است اما ترکیب آن با کمی روغن زیتون خاصیت آن را بالا می برد.

 

مواد لازم
پوست تخم مرغ: 1 عدد
روغن زیتون: 1 قاشق کوچک

 

روش تهیه
پوست تخم مرغ را روغن زیتون بزنید و به طور مستقیم روی ناحیه زخم شده بگذارید. باید مطمئن شوید که لایه شفاف آن با پوست تماس داشته باشد این کار را هر روز دو مرتبه تکرار کنید.  

با پوست تخم مرغ خود را درمان کنید !!

  پوست تخم مرغ برای از بین بردن سلول های مرده پوست مفید است

 

پوست تخم مرغ تقویت کننده پوست های حساس
تأثیر ضدالتهابی و تسکین دهنده پوست تخم مرغ در درمان پوست های تحریک پذیر و حساس مؤثر است.

 

مواد لازم
پوست تخم مرغ: 1 عدد
سرکه سیب: یک چهارم لیوان معادل 62 میلی لیتر
آب: نصف لیوان معادل 125 میلی لیتر

 

روش تهیه
پوست تخم مرغ تمیز را پودر کرده و با سرکه سیب و نصف لیوان آب ترکیب کنید. اجازه دهید یک شب استراحت کند و روز بعد آن را با یک گلوله پنبه روی پوست بزنید. این کار برای تسکین خارش و حساسیت پوست مفید است و می توانید زمانی که لازم است استفاده از آن را تکرار کنید.

 

پوست تخم مرغ لایه برداری طبیعی
 به گزارش تالاب اگر طرفدار محصولات طبیعی هستید می توانید از پوست تخم مرغ برای از بین بردن سلول های مرده پوست استفاده کنید.

 

مواد لازم
پوست تخم مرغ: 1 عدد
سفیده تخم مرغ: 1 عدد

 

روش تهیه
پوست تخم مرغ را پودر کرده و با سفیده آن مخلوط کنید. این ترکیب را به پوست صورت بزنید و بگذارید تا خشک شود. سپس با ماساژ نرم و حرکات دورانی آن را از پوست جدا کنید. می توانید این کار را هر هفته یک‌ بار تکرار کنید.توصیه می کنیم برای استفاده بهینه از خواص درمانی پوست تخم مرغ آن را قبل از پودر کردن به دقت شستشو دهید. چون ممکن است حاوی مواد زائد و فضولات و میکروب باشد. توصیه می شود از تخم مرغ های طبیعی و محلی استفاده کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت