تصاویر ترسناک از کار عجیب آرایشگران چینی

تصاویر ترسناک از کار عجیب آرایشگران چینی

عکس های ترسناک از اقدام عجیب و جدید آرایشگران چین

 

چین کشور عجایب نیز هست در سفر به چین با چیزهای عجیبی مواجه خواهید شد که تعجب شما را بر می انگیزد. یکی از این رويدادها عجیب در چین شغل دوم آرایشگران چینی هست که افزون بر تراشیدن موی سر مشتریانشان داخل چشم آن ها را می تراشند. انها با یک تیغ داخل چشم مشتریانشان را می تراشند.

 

اقدام عجیب آرایشگران چینی به گزارش تالاب، اگر روزی سفر به چین را سنجیدن کنید، متوجه می شوید که در بعضی نقاط این کشور، آرایشگرها تنها موی ارباب رجوع خودرا کوتاه نمیکنند بلکه داخل چشم وی را نیز می‌تراشند!

تصاویر ترسناک از کار عجیب آرایشگران چینی

این روش درمان سنتی که با یک تیغ بسیار تیز انجام می شود، «جِرم‌گیری چشم» یا «تراشیدن تخم چشم» اسم دارد. دراین روش که ریشه درطب سنتی چینی دارد، آرایشگر تیغ برنده‌اي را در داخل چشمان مشتریانش می کشد تا آن ها را تمیز کند!

تصاویر ترسناک از کار عجیب آرایشگران چینی

«ژیونگ گوائو»، آرایشگر ۶۲ ساله چینی، ۴۰ سال هست که اینکار را برای مشتریانش انجام می دهد. ژیونگ میگوید تمیز کردن چشم با تیغ فقط مخصوص مشتریانی هست که بیش از ۳۰ سال دارند چراکه از نظر او افراد زیر ۳۰ سال، جِرم یا کثیفی خاصی در چشم‌هایشان ندارند.

 

باوجود خطرناک بودن اینکار، او مدعی هست که حتی یک‌بار هم دستش هنگام عمل، خطا نکرده هست!

 

جِرم‌گیری چشم با این روش سنتی بیشتر در شهر چنگدو، بنگاه استان سیچوآن چین، رواج دارد اما در بعضی دیگر از شهر های این کشور نیز از طریق آرایشگران سنتی انجام می شود.

تصاویر ترسناک از کار عجیب آرایشگران چینی

آرایشگران چینی مدعی‌اند اینکار را برای التیام قدرت بینایی ارباب رجوع خود انجام میدهند.

تالاب : این روش درمان بویژه در میان افراد مسن رواج بیشماری دارد. انها معتقدند پس از انجام اینکار، دید بهتری نسبت به قبل پیدا میکنند!

تصاویر ترسناک از کار عجیب آرایشگران چینی

در آغاز این روش درمانی سنتی، آرایشگر ابتدا تیغ خودرا با محلول یددار ضدعفونی و آن رابه قطره چشم آغشته میکند. در مرحله‌ بعد، پلک پایینی مشتری رابه بیرون می کشد و با تیغ، جِرم‌هاي آنرا می‌تراشد. در مرحله بعد همین عمل را بر روی پلک بالایی انجام می دهد.

 

مرد ۹۷ ساله‌اي که این درمان را انجام داده هست، میگوید: «چشم‌هایم درد داشت و خشک بودو حس می کردم چیزی در چشم‌هایم گیر کرده هست. اما همین اکنون نه دردی احساس می کنم و نه خشکی‌اي.» این پیرمرد چینی مدعی هست دید او نیز پس از انجام این عمل بهتر شده هست.

تصاویر ترسناک از کار عجیب آرایشگران چینی

باوجود این، تمام آرایشگران سنتی در چین توانا به انجام اینکار نیستند. تمیز کردن کره چشم با تیغ تیز، شغل ظریف و خطرناکی هست که تنها بعضی آرایشگران ماهر قدیمی آنرا بعنوان شغل دوم خود انجام می دهند.

 

انها معتقدند از آنجاکه جوانان چینی اقبالی نسیت به این شغل از خود نشان نمیدهند، با مرگ انها این روش درمانی سنتی نیز برای همه ی وقت به فراموشی سپرده خواهد شد.

تصاویر ترسناک از کار عجیب آرایشگران چینی

به گزارش تالاب یک متخصص چشم در بیمارستان سیچوآن چین معتقد هست این روش درمانی، غده‌هاي موجود در پلک‌ها را تحریک می کند تا چربی بیشتری ساخت کنند. این چربی آنوقت باعث تسهیل حرکت مردمک چشم می شود و فرد احساس می کند که دید بهتری پیدا کرده هست.

 

با این حال، او معتقد هست اگر این روش درمانی به صورت غیر بهداشتی انجام شود، سبب عفونت چشم می شود یا اگر دست آرایشگر هنگام تمیز کردن چشم بلرزد، آسیب جبران ‌ناپذیری به بینایی مشتری وارد خواهد کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت