تفاوت چهره ای این پسر بعد از جراحی پلاستیک

تفاوت چهره ای این پسر بعد از جراحی پلاستیک

تفاوت عجیب چهره ای این پسر بعد از جراحی پلاستیک

جوان این جوان مالزیایی که صاحب یکی از برندهای سرشناس لوازم زیبایی و آرایشی است میگوید حتیبرخی از مشتری هایش همکاری با وی را قطع کرده و به صورت عمومی وی را برای تغییر ظاهرشمحکوم کرده اند.

 

اهل مالزی که پوست تیره رنگ داشت، با انجام عمل های جراحی متفاوت توانست پوستی کاملا سفید و چهره ای زیباتر پیدا کند. جراحی پلاستیک پسرجوان مالزیایی | امیرول رضوان موسی، کارآفرین 21 ساله اهل مالزی اخیرا به دلیل صرف ده ها هزار دلار برای جراحی پلاستیک که نتیجه آن شبیه شدن به یکی از شخصیت های انیمه بود،مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

به گزارش تالاب امیرول که بیشتر با نام کاربری اینترنتی خود ماییو رایزون شناخته میشود هفته گذشته پس از منتشر کردن عکس هایی از تغییرشکل بسیار زیادش در شبکه اجتماعی، هدف انتقادهای شدید مردم مالزی قرار گرفت.

 

تصویر قبل و بعد پسر جوان اهل مالزی پس از چندین عمل زیبایی

این حقیقت که برخی رسانه ها گزارش کردند وی برای شبیه شدن به عروسک کن تاکنون چندین نوعجراحی پلاستیک انجام داده برای او کارساز نبود و انتقادها تا حدی عمده شد که وی از مردم تقاضاکرد از محکوم کردن و رفتارهای غیرانسانی نسبت به او دست بردارند.

تفاوت چهره ای این پسر بعد از جراحی پلاستیک

در مصاحبه ای با یک روزنامه مالزیایی ، امیرول گفت وی در صفحه فیس بوک خود شمار زیادی ازنظرات تنفرآمیز دارد و حتی کار تاجایی پیش رفته که در شهر زادگاهش کیلانتان وی را برای تغییر دادنظاهرش مورد آزار قرار می دهند.

 

این پسر جوان یکی از کارآفرین هاي پیروز مالزی هست

جراحی پلاستیک پسرجوان مالزیایی و واکنش های تند نسبت به تغییر شکل ویمشخص نیست دقیقا مردم چه مشکلی با گزینش زندگی این مرد جوان دارند ولی او ادعا می کند اینواکنش های منفی فشار زیادی در زندگی، چه از لحاظ روحی و چه مالی، بر او وارد کرده است.

 

این جوان مالزیایی که صاحب یکی از برندهای سرشناس لوازم زیبایی و آرایشی است می گوید حتیبرخی از مشتری هایش همکاری با وی را قطع کرده و به صورت عمومی وی را برای تغییر ظاهرشمحکوم کرده اند. او اکنون عاجزانه از مردم می خواهد تا شرایط وی را درک کرده و از متهم کردن ویدست بردارند، چرا که کنار آمدن با این شرایط پرطنش برای او سخت شده است.

 

جراحی پلاستیک پسرجوان مالزیاییامیرول موسی مدعی است که هدف وی پاک کردن صورتش از لک های باقی ماندهاز آبله مرغان بوده استهدف جوان مالزیایی از جراحی پلاستیکوی همچنین می گوید وی برخلاف ادعای رسانه ها هرگز قصد شبیه شدن به عروسک کن را نداشتهاست ، بلکه هدف وی پوشاندن لک هایی است

 

که در بر اثر آبله مرغان بر صورت وی باقی ماندهبود ، گرچه او تصدیق کرد علاقه به این شخصیت انیمه بر به دست آوردن شکل ظاهری کنونی اشتاثیر داشته است.ظاهرا امیرول موسی از سال 2014 تحت چندین جراحی پلاستیک قرار گرفته و پس از آنکه در یکرقابت زیبایی آنلاین برنده شد ، توانست از عهده مخارج مالی جراحی ها برآید.

 

برخی منابع ادعا می‌کنند او تاکنون حدود 46000 دلار برای جراحی پلاستیک هزینه کرده ولی خودشتاکنون این رقم را تایید نکرده است.

 

عکس های دیدنی از جراحی پلاستیک پسرجوان مالزیایی

تفاوت چهره ای این پسر بعد از جراحی پلاستیک

 

عکس های گذشته و بعد جراحی پلاستیک

تفاوت چهره ای این پسر بعد از جراحی پلاستیک

 

جراحی پلاستیک پسرجوان مالزیایی جراحی پلاستیک پسرجوان مالزیایی

تفاوت چهره ای این پسر بعد از جراحی پلاستیک

جدیدترین مطالب سایت