ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد

مجله مشهور مد و زیبایی طبق روال هر سال به انتخاب جذاب ترین مرد سال پرداخت و در معرفی جذاب ترین مرد سال 2018 ادریس البا را بعنوان جذاب ترین مرد سال معرفی کرده است.

 

به گزارش تالاب : از آنجایی که سال 2018 رو به پایان است یکبار دیگر مجله پیپل سنت همیشگی خودرا تکرار و جذاب‌ترین مرد ۲۰۱۸ را معرفی کرد. این مرد کسی نیست به غیر از ادریس البا که آوازه‌ خوش‌تیپی و جذابیتش مدت‌هاست به سرزبان‌ها افتاده.

 

جالب است بدانید ادریس البا به اندازه‌اي در نزد مخاطبین بعنوان مردی خوش‌تیپ و جذاب شناخته شده بود که بسیاری بر این باور بودند البا در آینده در فیلم‌هاي‌ جیمز باند حضور پیدا خواهد کرد.

 

این شایعه رسما از جانب ادریس البا رد شد اما چیزی از جذابیت این هنرپیشه انگلیسی ۴۶ ساله کم نکرد تا این که در نهایت شاهد انتخاب وی از جانب مجله پیپل بعنوان خوش‌تیپ‌ترین مرد 2018 بودیم.

 

در نتیجه ما هم قصد داریم این اتفاق رابه فال نیک بگیریم ودر ادامه باهم نگاهی به زندگی و فعالیت‌هاي‌ هنری ادریس البا داشته باشیم.

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

جذاب ترین مرد سیاه پوست

 

دستاوردهای ادریس البا

بیشتر هواداران ادریس البا را بعنوان بازیگر توانای سینما و تلویزیون می‌شناسند اما جالب است بدانید ادریس در موسیقی و تهیه‌کنندگی نیز دست دارد و دی‌جی توانایی است. ادریس البا در فیلم‌ها و مجموعه‌هاي‌ مختلفی بازی کرده است و نقطه موفقیت و آغاز شهرت وی را میتوان در سریال انگلیسی Luther پیدا کرد.

 

وی دراین سریال بازی اثرگذاری ایفا کرد و این بازی برای او جایزه گلدن گلاب رابه ارمغان آورد. حضور وی در نقش نلسون ماندلا در فیلم Mandela: Long Walk to Freedom نیز بازخورد مثبت زیادی از جانب منتقدین سینما و همچنین هواداران برای او به دنبال داشت. طرفداران فیلم‌هاي‌ ابرقهرمانی نیز بازی چشمگیری ادریس البا در فیلم Thor را هرگز فراموش نمی کنند.

 

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

زیباترین مرد جهان در سال 2018

 

ادریس البا زاده منطقه هنکی در شهر لندن است و علاقه وی به بازیگری از همان دوران کودکی با حضور در برنامه‌هاي‌ نمایشی دبستان آغاز شد. وی اجازه نداد آتش عشق‌اش به بازیگری خاموش شود

 

ودر بزرگسالی نیز با تلاش فراوان توانست در سریال انگلیسی Bramwell، نقش مهمی را بدست بیاورد. سپس در سریال‌هاي‌ مشهور Law & Order و The Wire حضور پیدا کرد و با ایفای نقش‌هاي‌ تأثیرگذار توانست اسم و رسم خوبی برای خود در دنیای سینما و تلویزیون دست و پا کند.

 

جذاب‌ترین مرد سال ۲۰۱۸ تا کنون ۵ بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده و یکبار توانست این جایزه رابه خانه ببرد. وی درسال ۲۰۱۶ از جانب مجله تایمز در لیست ۱۰۰ نفر از تاثیرگذارترین افراد جهان نیز قرار گرفت. همان‌گونه که اشاره شد ادریس البا درکنار هنرپیشگی ید طولایی در موسیقی نیز دارد و آلبوم موسیقی با نام Murdah Loves John را منتشر کرده است.

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

ادریس البا کودکی خود را چگونه گذراند

ادریس ۱۵ شهریور سال ۱۳۵۱ در لندن به دنیا آمد، پدر او که وینستون نام داشت زاده سیرالئون بودو در شرکت موتورسازی فورد کار میکرد، مادرش نیز ایو نام داشت و متولد کشور غنا بود. ادریس که از کودکی علاقه‌ زیادی به هنرپیشگی داشت

 

و نقش‌هاي‌ کوچکی نیز در دبستان اجرا کرده بود در جوانی آگهی تبلیغاتی برای تقاضای بازیگر مشاهده کردو همین آگهی باعث شد تا پای او به دنیای سینما و تلویزیون باز شود.در همان زمان ادریس البا به همراه دوستانش در کار موسیقی نیز دست داشتند و شرکتی در همین زمینه راه‌اندازی کرده بودند.

 

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

جذاب ترین مرد سیاه پوست جهان

 

– نگاهی به تاریخچه فعالیت‌های ادریس البا در سینما و تلویزیون

ادریس کار خودرا با نقش‌هاي‌ کوچکی در سریال‌هاي‌ تلویزیونی و فیلم‌هاي‌ The Bill، Bramwell، The Governor، Family Affairs، UltraViolet و London Burning شروع کرد تا این که در نهایت سال ۱۹۹۹ طلسم حضور ادریس البا در نقش‌هاي‌ کوچک کذشت و نقش بازیگر مکمل مرد در فیلم فرانسوی Belle Maman به وی واگذار شد.

 

مدتی بعد نیز در سریال مشهور The Wire حضور پیدا کرد و نقد‌هاي‌ مثبتی که بازی او دراین سریال به دنبال داشت باعث شد تا ادریس البا پیشنهاد‌هاي‌ بیشتری برای بازی در سریال‌هاي‌ تلویزیونی دریافت کند که دراین زمینه می توان به مجموعه‌هاي‌ Buffalo Soldiers، The Gospel، Daddy’s little Girls و سریال مشهور Luther اشاره کرد.

 

محبوبیت ادریس البا با حضور در فیلم ابر قهرمانی Thor افزایش چشمگیری پیدا کرد و باعث شد تا در دومین نسخه از این فیلم نیز حضور پیدا کند و انصافاً هم بازیگری خوبی را از وی شاهد بودیم. داستان موفقیت‌هاي‌ ادریس البا ادامه پیدا کرد تا این که درسال ۲۰۱۳ نقش نلسون ماندلای فقید در فیلم Mandela: Long Walk to Freedom به او پیشنهاد شد و نقدهای نسبتاً خوبی را دریافت کرد.

 

ادریس که در مرکز توجه نگاه‌ علاقه‌مندان سینما قرار گرفته بود فرصت را غنیمت شمرد و با تلاش بیشتر در فیلم‌هاي‌ Second Coming, The Gunman، the Jungle Book و Startrek Beyond حضور پیدا کرد تا هرچه بیشتر شاهد تصویر خوش‌تیپ‌ترین مرد دنیا بر روی پرده نقره‌اي باشیم.

 

پس از این تلاش‌ها بازهم شاهد افزایش محبوبیت ادریس ابا بودیم ودر سال ۲۰۱۷ در آثاری مانند The Dark Tower، Molly Game و The Mountain Between Us حضور پیدا کرد و بازی او در تمامی این فیلم‌ها نقدهای بسیار مثبتی رابه کارنامه‌اش اضافه کرد. در همین سال ادریس ابا در فیلم Thor: Ragnarok نیز حاضر شد و فروش چشمگیر این فیلم، یک‌بار دیگر ادریس را در دسترس نگاه هواداران قرار داد.

 

– فعالیت‌های هنری ادریس البا در دنیای موسیقی

ادریس در آهنگ ویدئو‌هایي برای خاننده‌هایي مانند Fat Joe, Angie Stone و Giggs حضور پیدا کرده است. از طرف دیگر ادریس البا وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی چندین آهنگ ویدئوی دیگر را نیز به عهده گرفت.

 

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

 

– جایزه‌ها و موفقیت‌های ادریس البا

اگر نگاهی به کارنامه ادریس البا داشته باشید متوجه خواهید شد که انصافاً با یک هنرپیشه حرفه‌اي طرف هستیم که عاشق کارش است و همین عشق باعث شده تا حتی نخستین کارهای ادریس البا نیز مخاطب را راضی نگه دارد.

 

عشق و علاقه ادریس به فیلم و سینما بی‌پاسخ نماند ودر سال ۲۰۱۱ توانست جایزه گلدن گلوب را برای ایفای نقش در مجموعه Luther از ان خود کند. وی یکدیگر نیز برای همین نقش نامزد گلدن گلوب شده بودو فیلم‌هاي‌ Mandela: Road to Freedom و Beasts of No Nation نامزدی گلدن گلوب را برای او به دنبال داشت.جذاب‌ترین مرد ۲۰۱۸ به‌خاطر بازی در فیلم The Losers درسال ۲۰۱۰ و سریال Luther درسال ۲۰۱۲ نیز جایزه BET Awards را از ان خود کرد.

 

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

خوش تیپ ترین مرد جهان در سال 2018

 

کاملاً مشخص است خوش‌تیپ‌ترین مرد ۲۰۱۸ مجرد باقی نمی ماند و ادریس دو بار سابقه ازدواج رسمی را در زندگی خود دارد. بار اول با زنی زیبارو با نام Nørgaard Hanne ازدواج کرد این زن که وی را با نام کیم خطاب می کنند در از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ با ادریس زندگی کرد و پس از جدایی ادریس با سونیا نیکول هاملین درسال ۲۰۰۶ ازدواج کرد که البته این ازدواج دیری نپایید و بعد از چهار ماه از هم جدا شدند.

 

حاصل زندگی اردیس البا دو فرزند با نام‌هاي‌ ایسان و وینستنون است ودر کمال تعجب در حال حاضر جذاب‌ترین مرد دنیا مجرد باقی‌مانده و به همراه مادرش در جورجیای آتلانتا زندگی میکند. ادریس البا درکنار هنرپیشگی علاقه زیادی به لیگ حرفه‌اي فوتبال انگلستان دارد و عاشق تیم آرسنال است.

 

ادریس البا به عنوان جذابترین مرد سال 2018 انتخاب شد (عکس)

جذاب ترین مرد مشهور در سال 2018

 

همان‌‌گونه که شما بهتر از ما میدانید حفظ تناسب اندام و ظاهر برای هر هنرپیشه‌اي لازم است و ادریس البا برای این که همیشه اندام متوازن و ورزیده‌اي داشته باشد سراغ کیک‌بکسینگ رفته و جالب اینجاست که این ورزش رابه صورت حرفه‌اي نیز دنبال کرده و تا کنون رقیب‌هاي‌ زیادی را در رینگ از سر راه برداشته است.

 

ادریس البا در دنیای بازی‌هاي‌ رایانه‌اي هم دستی دارد ودر بازی Call of Duty: Modern warefare 3 در نقش SFC Truck صداپیشگی کرده است. صدای وی را در تبلیغات بازی Fifa 15 , Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege نیز شنیده‌ایم.

 

ادریس البا بعنوان جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد ؛ در پایان می توانید از دیگر مطالب خواندنی در مورد زیباترین و جذاب ترین مردان جهان دیدن نمایید.

جدیدترین مطالب سایت