راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟

خیلی از شما مایل هستید راز جوان ماندن عده اي از هنرمندان و سلبریتی هاي‌ مشهور هالیوود چیست و چرا پیر نمی‌شوند. ما این موضوع را دریک مطلب در آخر توضیح کامل داده ایم که می‌توانید بعد از خواندن این مطلب ان را دنبال نمایید.

 

در این جا جوانترین بازیگران هالیوودی رابه شما معرفی خواهیم کرد که با توجه به سنی که دارند بسیار جوان مانده اند.

 

جوان ترین پیرهای هالیوود

 

1- کایلی مینوگ

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

انصافاً باید اعتراف کرد داستان هنرپیشه‌ها و خواننده‌هاي‌ استرالیایی با سایر سلبریتی‌ها فرق میکند ودر مجموع بیشتر سلبریتی‌هاي‌ استرالیایی رخساری زیبا و جذاب دارند.

 

کایلی مینوگ نیز که درکنار خوانندگی و ترانه‌سرایی، دستی در بازیگری نیز دارد یکی از همین سلبریتی‌هاي‌ استرالیایی است که به‌رغم سن ۵۰ سال، هنوز هم زیبایی و جذابیتش دل خیلیها را میبرد.

 

کایلی مینوگ که از وی با لقب‌هایي مانند «پرنسس پاپ» نیز یاد می شود با موزیک لوکوموشن که در دهه ۸۰ منتشر شد توانست اسم و رسم خوبی دست و پا کند و به شهرت جهانی برسد. کایلی مینوگ در سینِما نیز حضور داشته و نخستین بار در فیلمی با نام متخلفان محصول سال ۱۹۸۹ حضور پیدا کرد.

 

این فیلم نقد‌هاي‌ منفی دریافت نمود اما بازخورد مثبت تماشاچیان رابه‌دنبال داشت ودر انگلیس و استرالیا به‌فروش خوبی دست پیدا کرد.کایلی مینوگ در مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۰۰ اجرای بسیار جذابی داشت و انتظار می رود در آینده نیز این خواننده میان‌سال خوش‌ قد و بالا و زیباچهره را بیشتر در دنیای موسیقی شاهد باشیم.

 

2- جولیان مور

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

به احتمال زیاد شما هم باورتان نمی شود که جولیان مور ۵۸ سال سن داشته باشد اما باور کنید این هنرپیشه مشهور به ششمین دهه زندگی خود نزدیک می شود و از سال ۱۹۹۰ که وارد دنیای هالیوود شد همیشه پرتلاش و با انرژی در فیلم‌ها ظاهر شده است.

 

جولیان حدود ۵۰ فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد و برای بازی در فیلم «هنوز آلیس» توانست جایزه اسکار رابه خانه ببرد. او تا کنون دو بار ازدواج کرده که ازدواج دومش با برت فرونلیچ از سال ۲۰۰۳ تا امروز دوام آورده است و از قرار معلوم زندگی خوبی با همسرش دارد. هنر و استعداد جولیان مور بر کسی پوشیده نیست اما این هنرپیشه بیشتر به ایفای نقش زن‌هاي‌ معمولی و نمایان کردن احساسات ان‌ها شهرت دارد.

 

3- کورتنی کاکس

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

کورتنی بازیگر توانمندی است که ما ایرانی‌ها و سایر هواداران در قسمت‌هاي‌ دیگر دنیا بیشتر او رابا حضور در سریال مشهور «دوستان» و ایفای نقش مونیکا گلر دراین سریال می‌شناسیم. کورتنی که از زیبایی چیزی کم و کسر ندارد پس از اجرای موفق در سریال دوستان به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد ودر مجموعه‌ فیلم‌هاي‌ جیغ نیز شاهد هنرنمایی او بودیم.

 

کورتنی کاکس ۵۴ سال سن دارد و برخلاف استعداد و توانایی بالا و زیبایی خدادادی، در فیلم‌هاي‌ زیادی بازی نکرده و علی رغم این که از سال ۱۹۸۷ در هالیوود حضور دارد تا کنون تنها در ۱۲ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. کورتنی درسال ۱۹۹۹ با دیوید آرکت، یکیدیگر از بازیگران فیلم‌هاي‌ جیغ ازدواج کرد که این پیوند دیری نپایید ودر سال ۲۰۱۲ به جدایی کشید.

 

قبل از ان هم درسال ۱۹۸۹ با مایکل کیتون مشهور ازدواج کرده بود که بازهم این وصلت درسال ۱۹۹۵ به جدایی ختم شد. کورتنی تنها یک فرزند دارد و با توجه به سن و سال و کارنامه کاری که از او سراغ داریم انتظار نمی رود در آینده در فیلم‌هاي‌ زیادی حضور پیدا کند.

 

4- ساندرا بولاک

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

به احتمال زیاد نخستین بار چشم‌ شما به جمال ساندرا در فیلم «سرعت» روشن شده است، این فیلم در دهه ۹۰ میلادی به روی پرده رفت و زیبایی ساندرا بولاک به همراه استعداد بالایش در هنرپیشگی باعث شد تا بازی در فیلم‌هاي‌ مشهور دیگری نیز به او پیشنهاد شود و به یکباره شاهد محبوبیت چشمگیر ساندرا بولاک بودیم.

 

جالب است بدانید بولاک درسال ۲۰۱۰ به‌عنوان پردرآمدترین هنرپیشه زن هالیوود شناخته شد و نسبت به سایر هنرپیشه‌هاي‌ زن بیشترین دست مزد را دریافت میکند. ساندرا بولاک ۵۴ سال سن دارد

 

اما روزگار گرد پیری را روی صورت او نپاشیده و به‌رغم این که به ششمین دهه زندگی خود نزدیک می شود هنوز جذاب و زیبا است و به‌عنوان ستاره‌اي در بین سلبریتی‌هاي‌ زن هالیوود شناخته می شود.بولاک با بازی در فیلم «نقطه کور»؛ محصول سال ۲۰۰۹ توانست جایزه اسکار و گلدن گلوب را برای ایفای نقش بهترین بازیگر نقش اول زن از ان خود کند.

 

5- کلودیا شیفر

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

شیفر در دهه ۹۰ به‌عنوان یکی از زیباترین مدل‌هاي‌ لباس شناخته می شود و از ان زمان تا کنون که به ۴۸ سالگی رسیده است چیزی از زیبایی‌اش کم نشده و هنوز هم جذاب و دلفریب است. کلودیا شیفر شباهت بسیار زیادی به بریجیت باردوت، هنرپیشه زیبای دهه ۵۰ سینمای فرانسه دارد

 

و بیشتر از هزار بار عکس او روی مجله‌هاي‌ معتبر مد و لباس چاپ شده ودر این زمینه رکورددار است.کلودیا اینروزها بیشتر وقت خود رابه خانواده و مراقبت از سه فرزندش اختصاص داده است اما همان‌ گونه شاهد حضور وی در صنعت پوشاک و مدلینگ هستیم.

 

6- کیم بیسینگر

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

روزگار سریع‌تر از چیزی که فکرش را بکنید می‌گذرد و کیم بیسینگر زیبا و جذابی که در فیلم بتمن محصول ۱۹۸۹ دیدیم اینروزها ۶۴ سال سن دارد اما دراین سن و سال بازهم زیبا و دوست‌داشتنی به‌نظر میرسد.

 

کیم بیسینگر در بیشتر از ۴۰ اثر بلند سینمایی حضور پیدا کرده است و مشهور‌ترین فیلم او را میتوان «محرمانه لس‌آنجلس» نام برد که این فیلم جایزه اسکار و گلدن گلاب را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای کیم به دنبال داشت. کیم بیسینگر که هنوز هم زیباست درسال‌هاي‌ ۹۲ و ۹۴ از جانب ام‌.‌تی‌.‌وی نامزد جذاب‌ترین زن سال شد.

 

7- هلن میلر

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

با بازیگری کهنه‌کار در دنیای سینما طرف هستیم که از ۶ سالگی تا کنون که ۷۳ سال سن دارد حضور بی‌وقفه‌اي در سینما داشته ودر هفتادمین دهه زندگی خود همان‌ گونه زیبا و پرطرفدار است.به احتمال زیاد این اواخر هلن میلر را در فیلم‌هاي‌ «رد» و رد ۲» دیده‌اید،

 

این هنرپیشه انگلیسی درسال ۲۰۰۷ جایزه بهترین بازیگر زن را در مراسم اسکار برای بازی در فیلم ملکه از ان خود کرد و علی رغم این که سن و سال نسبتاً زیادی دارد اما قرار نیست بازیگری را کنار بگذارد و به احتمال زیاد در آینده بازهم از هلن میلر خواهیم شنید.

 

8- دمی مور

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

آخرین بانوی زیباروی بالای ۴۰ سال این لیست رابه دمی مور اختصاص دادیم، به احتمال زیاد بازی این هنرپیشه که اکنون ۵۵ سال سن دارد در فیلم «پیشنهاد بی‌شرمانه» رابه خاطر دارید. انصافاً باید گفت زیبایی دمی مور از دوران جوانی‌اش فاصله گرفته اما بازهم ته‌مایه‌اي از جذابیت و افسونگری روزهای قدیم دمی مور را در رخسار ۵۵ ساله این بازیگر و سلبریتی مشهور شاهد هستیم.

 

جالب است بدانید دمی مور قبل از این که وارد دنیای هالیوود شود شخصیت محبوبی نبود و حتی همکارانش در محل کار او را تحویل نمی گرفتند. دمی مور کار درست و حسابی هم نداشت ودر یک شرکت جمع‌آوری بدهی مشغول بکار بود

 

تا این که بخت با او یار شد و به یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود تبدیل گردید.در پایان پیشنهاد می کنیم اگر شما هم سلبریتی‌ را سراغ دارید که با نزدیک شدن به میان‌سالی، هنوز هم زیباست و جذابیت دارد، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران رابا این سلبریتی‌ آشنا کنید.

 

9- هلی بری

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

با یکی از زیباترین و پرافتخارترین هنرپیشه‌هاي‌ سیاه‌پوست هالیوود طرف هستیم که کارنامه بسیار درخشانی دارد. هلی بری درسال ۲۰۰۰ عنوان پردرآمدترین هنرپیشه هالیوود را از ان خود کرد و تنها هنرپیشه زن سیاه‌پوست است که افتخار دریافت جایزه اسکار را دارد.

 

هلی بری زیبارو که ۵۱ سال دارد و مادر ۲ فرزند است همیشه به‌عنوان یکی از هنرپیشه‌هاي‌ زن رکار هالیوود شناخته میشود ودر چیزی بیشتر از ۳۰ فیلم بلند سینمایی ایفای نقش کرده است. هلی که درکنار جایزه اسکار، جوایز گلدن گلوب و امی را نیز از ان خود کرده دقیقاً در میانه زندگی خود قرار دارد اما به اندازه‌اي زیبایی خودرا حفظ کرده که بعید بنظر می رسد به این زودی‌ها شاهد گرد پیری روی رخسار هلی بری باشیم.

 

10- کاترین زیتا جونز

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

کاترین که همسر مایکل داگلاس مشهور است و از دو فرزند دارد اکنون در ۴۹ سالگی به‌سر می برد و علی رغم این که انتظار داریم چهره‌اي میان‌سال داشته باشد، همان‌ گونه جوان و پرانرژی در فیلم‌ها ظاهر میشود. کاترین زیتا جونز جایزه اسکار را نیز در کارنامه خود دارد ودر بیشتر از ۲۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.

 

زیتا جونز که ایفای نقش به‌یادماندنی او در فیلم شیکاگو، جایزه بفتا را نیز برای وی به دنبال داشت دارای بیماری دوقطبی است اما هرگز اجازه نداده تا این بیماری روحی جلوی پیشرفت او را بگیرد. کاترین زیتا جونز از جانب بسیاری بعنوان یکی از زیباترین بانوان هالیوودی شناخته میشود و پوست ابریشمی، اندام خوش‌تراش و زیبایی ظاهری او در اثر گذر زمان دستخوش تغییر نشده و همان‌ گونه زیبا و افسون‌گر باقی‌مانده است.

 

11- مونیکا بلوچی

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

اگر از قدیمی‌هاي‌ سینما باشید حتما به خوبی می دانید که سینمای ایتالیا ید طولایی در معرفی زیباترین هنرپیشه‌هاي‌ زن بدنیا دارد. مونیکا بلوچی نیز که زاده ایتالیا است بدلیل زیبایی خدادادی‌اش ابتدا جذب صنعت مدلینگ شد ودر نهایت از سینما سر درآورد. ما ایرانی‌ها با مونیکا با سری فیلم‌هاي‌ ماتریکس، مالنا و مصائب‌ مسیح آشنا شدیم

 

و بعید بنظر می رسد کسی زیبایی خیره‌کننده مونیکا بلوچی در دوران جوانی‌اش را فراموش کند. جالب اینجاست که مونیکا بلوچی زیبارو اکنون حسابی پا به سن گذاشته و ۵۴ سال سن دارد اما انصافاً باید گفت چیزی از زیبایی این الهه ایتالیایی کم نشده و همان‌ گونه به افسون‌گری خود ادامه می دهد.

 

مونیکا بلوچی در بیشتر از ۲۰ فیلم سینمایی حضور پیدا کرده و آخرینبار چشم‌مان به جمال زیبای او در نقش لوسیا سیارا در فیلم اسپکتر از مجموعه فیلم‌هاي‌ جیمز باند درسال ۲۰۱۵ روشن شد و امیدواریم شاهد خبر های بیشتری از بلوچی برای حضور در فیلم‌هاي‌ جدید باشیم.

 

12- کیت بکینسیل

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

بعید بنظر می رسد اگر سن این هنرپیشه انگلیسی را ندانید متوجه شوید که کیت بکینسیل در ۴۵ سالگی به سر میبرد. این هنرپیشه جذاب که از سال ۱۹۹۳ تا کنون در دنیای هالیوود حضور دارد در بیشتر از ۳۰ فیلم ایفای نقش کرده و بی شک علاقه‌‌مندان به فیلم‌هاي‌ خون‌آشامی هنرنمایی کیت بکینسیل را در مجموعه فیلم‌هاي‌ «جهان زیرین» به‌خاطر دارند.

 

بکینسیل به هر اندازه که سن و سال بیشتری پیدا میکند به همان اندازه زیبا‌تر می شود و گویی روزگار کاری به او ندارد و قرار نیست پیر شود. جالب است بدانید درسال ۲۰۱۰ وب‌سایت Askman، کیت بکینسیل را بعنوان سومین زن زیبای دنیا انتخاب کرد ودر سال ۲۰۱۴ نیز هالیوود مگزین این هنرپیشه انگلیسی را چهارمین زن زیبای دنیا شناخت. بکینسیل مدتی است که در پرده نقره‌اي حضور ندارد و انتظار جدید ترین فیلم او با نام «بیوه» را می کشیم.

 

13- نائومی واتس

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

نائومی ریشه‌اي انگلیسی استرالیایی دارد و نخستین بار درسال ۱۹۸۶ در فیلمی با نام تنها برای عشق، محصول استرالیا، حضور پیدا کرد. زیبایی نائومی به اندازه‌اي بود که به سرعت آوازه‌اش در سرتاسر استرالیا پیچید و پس از مدتی حضور در فیلم‌ها و سریال‌هاي‌ استرالیایی به ایالات امریکا آمد و به‌لطف زیبایی محسور‌کننده‌اي که داشت توانست در دنیای هالیوود برای خودش اسم و رسم خوبی دست و پا کند.

 

نائومی واتس ۵۰ سال سن دارد اما چهره‌اش همانند یک دختر نهایتاً ۲۰ تا ۳۰ ساله جوان و جذاب باقی‌مانده است. این هنرپیشه خوش‌سیما و موفق در بیشتر از ۵۰ فیلم سینمایی هنرنمایی کرده و از ازدواج خود با لیو شرایبر، یکیدیگر از هنرپیشه‌هاي‌ خوش‌تیپ‌ هالیوود، صاحب دو فرزند است.

 

علی رغم کارنامه درخشان و آثار زیادی که نائومی واتس در ان‌ها حضور پیدا کرده است این هنرپیشه در جوامع هنری سینمایی به اندازه‌اي که باید و شاید موفقیت کسب نکرده و انتظار داریم روزی این هنرپیشه پرتلاش را در سکوی اسکار ببینیم.

 

14- سلما هایک

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

سلما هایک با فیلم دسپرادو در بین ایرانی‌ها به معروفیت دست پیدا کرد اما این هنرپیشه مکزیکی آمریکایی از سال ۱۹۹۱ به بعد در هالیوود مشغول بکار است و نقش‌آفرینی هایک در نقش فریدا در فیلمی با همین نام او را در جشنواره‌‌هاي‌ معتبری مانند اسکار، بفتا و گلدن گلوب نامزد کرد.

 

هایک که اکنون ۵۲ سال دارد هنوز جوان و سرزنده است و به لطف چهره زیبا و استعداد ذاتی‌اش در هنرپیشگی توانسته است در بیشتر از ۴۰ اثر سینمایی حضور پیدا کند و حدود ۱۵ اثر تلویزیونی را در کارنامه‌اش دارد.

 

زیبایی هایک به اندازه‌اي بد که درسال ۲۰۰۹ فرانسوا هانری پینو، یکی از میلیاردهای فرانسوی دلباخته سلما هایک شد ودر سال ۲۰۰۹ باهم پیمان ازدواج بستند و ماحصل این ازدواج یک دختری با نام والنتینا است که به لحاظ ظاهری و زیبایی شباهت‌هایي به سلما هایک دارد.

 

15- جنیفر کانلی

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

جنیفر کانلی که اینروزها به‌عنوان یکی از بازیگران زن کهنه‌کار هالیوود شناخته میشود با حضور در فیلم مشهور «روزی روزگاری در ایالات امریکا» شناخته شد و حضور او در فیلم «مرثیه‌اي برای یک رویا»؛ کانلی راه را برای موفقیت‌هاي‌ بعدی کانلی باز کرد.

 

کانلی اکنون ۴۷ سال دارد اما انصافاً باید گفت جذابیت و زیبایی او به اندازه یک دختر ۲۰ ساله است ودر بازه‌هاي‌ زمانی مختلف مجله‌هاي‌ معتبری مانند تایم، کانلی را در لیست زیباترین زنان قرار داده‌اند.

 

کانلی درکنار زیبایی ظاهری، قلب رئوف و مهربانی دارد ودر مراسم خیریه‌ زیادی شرکت کرده است، وی درسال ۲۰۰۳ با بازیگر انگلیسی، پل بتانی، ازدواج کرد و این ازدواج از همان زمان تا کنون ادامه داشته و گفته میشود جنیفر تلاش زیادی انجام می دهد تا محبت و صفای خانواده‌اش را حفظ کند.

 

16- جنیفر آنیستون

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

امکان ندارد جایی صحبتی از لیست بانوان زیبای هالیوود به میان بیاید و نامی از جنیفر آنیستون به گوش نخورد. جنیفر آنیستون اکنون ۴۹ سال دارد اما به اندازه‌اي زیبا و جذاب است که درسال ۲۰۱۶ از جانب مجله معتبر پیپل «People»؛ به‌عنوان زیباترین زن دنیا انتخاب شد.

 

چنین انتخابی برای زنی که در ان زمان ۴۷ سال داشت واقعاً جالب بنظر می رسد و حکایت از زیبایی و جذابیت همیشگی جنیفر آنیستون دارد. جنیفر آنیستون برای ایرانی‌ها و بسیاری دیگر از مردمان دنیا با بازی در سریال محبوب «دوستان» شناخته شد و ازواج او با برد پیت درسال ۲۰۰۰ باعث شد یکبار دیگر آوازه زیبایی جنیفر بر سرزبان‌ها بیافتد.جنیفر در بیشتر از ۳۱ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و پس از جدایی از جاستین ثرو، اکنون مجرد زندگی می کند.

 

17- داین لین

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

داین لین اکنون ۵۳ سال دارد و به احتمال زیاد بازی بی‌نظیر او در فیلم «بی‌وفا»؛ محصول سال ۲۰۰۲ رابه خاطر دارید. این هنرپیشه ‌زیبا که حدود ۲۰ فیلم سینمایی را در کارنامه خود دارد تا کنون ۲ بار ازدواج کرده و هر دوبار نیز طلاق گرفته و اکنون مجرد زندگی می کند. ماحصل این ازدواج‌ها یک فرزند است و آخرینبار او را در فیلم «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» دیدیم.

 

داین به درکنار زیبایی، به لحاظ هنری نیز، بازیگر توانمندی است و تا کنون چندین بار برای دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب و چندین فستیوال معتبر دیگر نامزد شده است. داین لین در ششمین فصل از سریال مشهور «خانه پوشالی» نیز حضور دارد.

 

18- میشل فایفر

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

این بانوی زیبا و پرتلاش هالیوود از دهه ۸۰ میلادی مشغول بکار و فعالیت است و به همان ترتیب که از پا نمی نشیند به همان ترتیب نیز قصد ندارد زیبای‌اش را از دست بدهد. میشل فایفر اینروزها در ششمین دهه زندگی خود به‌سر می برد و به احتمال زیاد نخستین بار چهره زیبایش را در فیلم صورت مجروح دیده‌اید.

 

فایفر درسال ۱۹۹۰ از جانب مجله پیپل در لیست ۵۰ بانوی زیباروی دنیا قرار گرفت و ودر سال ۱۹۹۹ نیز یکبار دیگر میشل فایفر را دراین لیست شاهد بودیم. جالب است بدانید در مجموع در طول یک دهه به تعداد ۶ مرتبه در لیست زیباترین بانوی دنیا قرار گرفته است.

 

میشل فایفر در چیزی حدود ۴۰ اثر بلند سینمایی حضور داشته و از ان دسته هنرپیشه‌هاي‌ فعالی است که بخت‌ ان‌گونه که باید و شاید با او یار نبوده در در مجامع هنری به اندازه کافی مورد اقبال منتقدین قرار نگرفته است.

 

جالب است بدانید میشل فایفر برای بازی در نقش‌هاي‌ زن اصلی فیلم‌هاي‌ معروفی مانند سکوت بره‌ها، غریزه اصلی، کازینو، محرمانه لس‌آنجلس، زن زیبا، علاقه ذهنی و ماما میا انتخاب شده بود اما به دلایل مختلف دراین فیلم‌ها حضور پیدا نکرد.

 

19- جین فوندا

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

جین فوندا اکنون ۸۰ سال سن دارد اما اندام خوش‌تراش و چهر‌ه زیبای این هنرپیشه و مانکن مشهور باعث شده تا رخسارش بسیار کمتر از سن واقعی دو به‌نظر برسد. جین فرزند هنری فوندا، هنرپیشه مشهور آمریکایی است و همانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها چندین بار ازدواج کرده و نتیجه سه بار ازدواج جین فوندا به طلاق ختم شده است.

 

این هنرپیشه کهنه‌کار هالیوود تا کنون ۲ مرتبه جایزه اسکار رابه خانه برده است و ۳ بار نیز برنده جایزه گلدن گلوب شده است. جین فوندا چیزی بیشتر از ۲۰ فیلم در کارنامه هنری خود دارد ودر کنار هنرپیشگی و مدلینگ، نویسنده و فعال سیاسی نیز هست.

 

آخرین فیلم فوندا درسال ۲۰۱۵ با نام پدران و دختران اکران شد و با توجه به سن و سال بالایی که دارد مشخص نیست با این فیلم از حضور در دنیای سینما خداحافظی کرده یا در آینده نیز شاهد هنرنمایی‌هاي‌ بیشتر جین فوندا خواهیم بود.

 

20- مریسا تومی

 

راز جوان ماندن این زنان هالیوود چیست ؟ (جوان ترین پیرهای هالیوود)

 

مریسا اکنون ۵۴ سال دارد و از سال ۱۹۹۱ در دنیای هالیوود حضور پیدا کرده است. این بازیگر پرتلاش که قصد ندارد به این زودی‌ها از زیبایی‌ خود دست بردارد و هرروز از گذشته زیبا‌تر میشود در سریال مشهور Seinfeld خوش درخشید و مشهور شد. از کارهای اخیر مریسا تومی نیز میتوان به هنرنمایی در سریال موفق «سرگذشت ندیمه»؛ اشاره کرد.

 

یکیدیگر از فیلم‌هاي‌ زیبای مریسا تومی که به احتمال زیاد ان را دیده‌اید فیلم زیبای «کشتی‌گیر»؛ محصول سال ۲۰۰۸ است که نقش یک بانوی پا به سن گذاشته رابه زیبایی دراین فیلم از مریسا تومی شاهد بودیم. باتوجه به زیبایی خدشه‌ناپذیر و تلاشی که از مریسا تومی سراغ داریم انتظار می رود در آینده نیز چهره زیبای او را همان‌ گونه بر پرده نقره‌اي ببینیم.

 

رازهای جوانی بازیگران و هنرمندان مشهور جهان

جدیدترین مطالب سایت