خواستگاری پسر 22 ساله از عمه 80 ساله اش (عکس)

خواستگاری پسر 22 ساله از عمه 80 ساله اش (عکس)

پسری که از عمه ی پیرش خواستگاری کرد

 

با پسرک 23 ساله ای آشنا می‌شویم که به طرز عجیبی به عمه 80 ساله اش ازدواج کرد .

 

خواستگاری پسر 22 ساله از عمه 80 ساله اش به گزارش تالاب ازدواج با اختلاف سني زياد يکي از مسائلي هست که تاکنون بارها در مورد آن اخبار مختلف توزیع شده هست ، از ازدواج دختر 12 ساله با پيرمردي پيرتر از پدر بزرگش تا ازدواج پيرزن 80 ساله با پسر نوجوان 17 ساله که همگي به نحوي با مخالفت خانواده ی همراه بوده ولي برگزار شده هست

 

مانند پسر جواني که در کمال تعجب والدين و خویشاوندان تصميم گرفت با عمه بزرگ خود يعني عمه ی عمه اش ازدواج کند.

 

خواستگاری پسر 22 ساله از عمه 80 ساله اش (عکس)

 

“مائوريکيو اوسلو” براي به آرامش رساندن “يولاندا تورس” تصميم گرفت تا اخرين آرزوي اين پيرزن 91 ساله راکه ازدواج بود برآورده کند .

 

پسرجوان که هنگام ازدواج هنوز در مرحله تکميل مقدمات دريافت حکم وکالتش بود بعد از مدت کوتاهي وکيل شد و توانست با قدرت بيشتري بکار خود ادامه دهد ، اين عقيده ای بود که او داشت .

 

هنگام ازدواج با پيرزني که 68 بزرگ‌تر از او بود 8 سال از جدايي پدر و مادرش مي گذشت و اين مرد جوان دوست نداشت هيچ کس به دليل تنهايي و از هم پاشيدگي خانواده اش غمگين باشد براي همين تصميم گرفت تا عمه بزرگ خانواده رابه آرزوي ازدواجش برساند و وی را از تنهايي رها سازد.

 

خواستگاری پسر 22 ساله از عمه 80 ساله اش (عکس)

14 ماه بعد از اين ازدواج عروس 91 سال درگذشت و داماد جوان را تنها گذاشت. “مائوريکو” بعد از مرگ همسر پيرش گفت :او براي من يک پشتيبان واقعي بودو حضورش به من دل گرمي مي داد و حالا نبودش براي من بسيار سخت هست.

 

جدیدترین مطالب سایت