دختری که نمی تواند بخندد + عکس

دختری که نمی تواند بخندد + عکس

دختری که به خاطر بیماری خاص خود توانایی خندیدن ندارد

 

برای یک پدر و مادر دیدن خندیدن کودک خود بسیار لذت بخش و زیبا است. اما والدین این کودک از شنیدن صدای کودک خود محروم هستند.

 

به گزارش تالاب، دختر بچه ی زیبایی که حسرت دیدن لبخند شیرینش را بر دل والدینش گذاشته است . برخی اوقات بیماری ها باعث می شوند تا انسان نتواند کوچکترین کارهای روزمره را انجام دهد. مانند کودکی که نمی تواند لبخند بزند.

 

ماجرا ازین قرار است که ابتلای امیلی به یک سندروم مغزی سبب این مشکل وی شده است . وجود نوعی سندرم نادر مغزی در بدن دختر بچه 2 ساله باعث شده تا او از انجام پیش پا افتاده ترین واکنش های بدن هر بچه ای محروم باشد: امیلی ماتیوز با وجود 20 بار تشنج در روز دیگر توانی برای انجام هیچ واکنشی حتی خنده ساده را هم ندارد، کاری که بصورت طبیعی هر کسی قادر به انجام آن است.

دختری که نمی تواند بخندد + عکس

بیماری دختری که نمی تواند بخندد

 

این بیماری نادر که تنها 4000 هزار نفر در دنیا به آن مبتلا هستند مربوط به توقف رشد قسمتی از مغز در دوران جنینی است و اینک گریبان گیر امیلی شده و به گفته پزشکان او را تا حد کوری پیش خواهد برد. مادر امیلی می گوید من دوران بارداری طبیعی را گذراندم و نمیدانم این اتفاق از کجا شکل گرفته است.

دختری که نمی تواند بخندد + عکس

بیماری دختری که توانایی خندیدن ندارد

 

تنها  دو هفته پس از تولد کودکم حالتی غیر طبیعی به او دست داد، صورت او قرمز و حالت خفگی به او دست داده بود. به گزارش پارس ناز من گمان کردم که یک رفلکس ساده معده باعث این موضوع شده اما از آن به بعد روزی 5 بار این حالت به کودکم دست می داد.

دختری که نمی تواند بخندد + عکس

بیماری عجیب دختر

 

حالا والدینش قصد دارند تا با کمک گرفتن از خیرین، پول لازم برای خرید یک صندلی ویژه متحرک، اتاق و مدرسه ای مناسب برای او تهیه کنند زیرا به گفته پزشکان هر گونه جابجایی در تشدید حالت تشنج او موثر است.

 

جدیدترین مطالب سایت