دختر جوانی که با خودش ازدواج کرد (عکس)

دختر جوانی که با خودش ازدواج کرد (عکس)

یک دختر اروپایی با خودش ازدواج کرد 

 

پس از ازدواج سفید ، ازدواج با خود هم به بازار آمده در ادامه می‌توانید ما را دنبال نمایید. 

 

دختری که با خودش ازدواج کرد و به عشق و عاشقی و وابسته شدن به کس دیگری اعتقاد ندارد و فقط خودش را همراه دارد.زنی ایتالیایی در مراسمی با لباس سفید عروس، کیک سه طبقه، چند ساقدوش و ۷۰ مهمان، با خودش ازدواج کرده است.لائورا مسی، که مربی ورزش و ۴۰ ساله است،

 

میگوید: “من معتقدم که هر کدام از ما باید اول خودمان را همراه داشته باشیم. شما می توانید بدون آن که پرنس‌ای بر اسب سفید بیاید، یک عروسی افسانه‌ای داشته باشید.”بانو مسی بخشی از روال رو به افزایش ازدواج با خود است که در جهان به “خود-ازدواجی” شهرت یافته است.

 

هواداران این مراسم می گویند تمام هدف آن عشق بخود و پذیرش خود است و حرفشان این است که جامعه بیشتر پذیرای زوج‌هایی است که ازدواج کرده‌اند.لائورا میگوید برای چنین ازدواجی باید پول، محافظت نزدیکان و کمی دیوانگی داشته باشید

 

لائورا میگوید دو سال پیش و بعد از این‌که تماس ۱۲ ساله‌اش به هم خورد، به این فکر افتاد که با خودش ازدواج کند.او به روزنامه لا رپوبلیکا گفت: “به دوستانم و خانواده‌ام گفتم اگر تا ۴۰ سالگی شریک زندگی‌ام رو پیدا نکنم با خودم ازدواج می کنم.””خوشحال می‌شوم اگر روزی مردی را پیدا کنم که با او آینده‌ای داشته باشم، اما شادی من وابسته به او نخواهد بود.”

 

بانو مسی میگوید اولین زن ایتالیایی است که خود ازدواجی کرده است. در ماه مه هم مردی به اسم نلو روجییرو در مراسمی در ناپل “بله” رابه خودش گفت. مراسم عروسی دختری که با خودش ازدواج کرداز سال ۲۰۱۴ آژانسی مسافرتی در ژاپن برگزاری مراسم عروسی برای زنان مجرد را اولیه کرد.

 

دختر جوانی که با خودش ازدواج کرد (عکس)

زنی که با خودش ازدواج کرد

 

اولین گزارش‌ها درباره ازدواج افراد با خودشان به سال ۱۹۹۳ برمی‌گردد.این موضوع سوژه چندین و چند کتاب و قسمت‌هایی از سریال‌های “سکس و شهر” و “گلی” بوده است.در کشور ایالات امریکا وبسایتی به اسم “با خودم ازدواج کردم” بسته های حاضر برای این مراسم را عرضه می‌دهد.

 

در کانادا آژانسی به اسم “ونکوور با خودت ازدواج کن”، که بیش از یک سال است که فعالیتش را شروع کرده، میگوید دلیل افزایش ازدواج با خودرا باید در افزایش شمار افراد مجرد دید.این آژانس میگوید: “وضعیت طبیعی تازه مجرد بودن است. مجرد بودنتان را جشن بگیرید.”اما همه ی از این روال جدید خوشنود نیستند. برخی آن را خودشیفتگی می‌خوانند و برخی دیگر تسلیم شدن بی هدف به نهادهای پدرسالارانه.

 

دختر جوانی که با خودش ازدواج کرد (عکس)

 

در میان پیام‌های تبریکی که زیر عکس‌های بانو مسی گذاشته شده پیام‌هایی هم هستند مثل “خیلی غم انگیز است”، “تو دیوانه ای” و “مغزت دشوار دارد”.ماه پیش سوفی تنر، بریتانیایی که با خودش ازدواج کرده، به شبکه سه بی‌بی‌سی گفت برخی مردم او را “فمینیست افسرده” خطاب میکنند.

 

دختر جوانی که با خودش ازدواج کرد (عکس)

 

به گزارش تالاب بانو مسی پیام‌های ناخوشایند را پاک کرده و میگوید: “هیچ چیز و هیچکس نمیتواند تبسم را از من بگیرد.”او البته در گفتگو‌‎هایش این را هم گفته که ازدواج با خود برای همه مناسب نیست. او میگوید برای این‌که با خودت ازدواج کنی باید پول کافی داشته باشی، محافظت اطرافیانت را داشته باشی و مهم تر از همه ی این‌که “یک کمی خل باشی”.

 

جدیدترین مطالب سایت