زایمان های متعدد این زن برای پسردار شدن (عکس)

زایمان های متعدد این زن برای پسردار شدن (عکس)

زایمان زیاد برای پسر دار شدن

 

15 دختر فقط برای پسر دار شدن !!

 

15 خواهر قد و نیم قد در انتظار برادر! یک زن و شوهر هندی به اسم‌هاي Kano sangod چهل ساله و Ramsinh چهل و پنج ساله در حال آماده صاحب 15 دختر و یک پسر 2 ساله میباشند به گزارش تالاب به علت علاقه به داشتن فرزند پسر این زن شانزدهم بارداری خود امیدوار هست صاحب فرزند پسر دیگری شود.با تالاب همراه باشید

 

زایمان چندان زن , گفتنی هست،‌این زوج 20 سال پیش باهم ازدواج کرده‌اند ودر روستای jharibujhi در منطقه گجرات هندوستان زندگی میکنند.بررسی‌ها نشان می دهند، هر 16 فرزند این زن به‌صورت طبیعی به دنیا آمده‌اند. به گزارش تالاب همسر این زن که علاقه فراوانی به داشتن فرزند پسر دارد پس از به دنیا آمدن نخستین دختران این خانواده تصمیم گرفته هست تا خانواده خودرا تا رسیدن به فرزند پسر افزایش دهد.

 

زایمان های متعدد این زن برای پسردار شدن (عکس)

 

افزایش شمار فرزندان این خانواده که بعضی از دختران آن ازدواج کرده و بعضی در سنین نوزادی جان خودرا از دست داده‌اند به علت حرفه کشاورزی و فقر خانواده به سختی می‌گذرد و غالباً دختران وادار بکار در مزرعه همپا با پدر و مادر خود میباشند.حالات بد مالی این خانواده حتی واسطه می شود در دوران بارداری مادر خانواده خوراکی برای خوردن نداشته باشد.

 

زایمان های متعدد این زن برای پسردار شدن (عکس)

زایمان هاي متعدد این زن برای پسردار شدن

 

به گزارش تالاب در کشور هندوستان دارا بودن فرزند پسر نوعی سربلندي قلمداد میشود و بهمین علت انها اسم تنها فرزند پسر خودرا ویجی به معنی پیروزی در زبان هندی اسم گذاری کرده‌اند.

 

پدر این خانواده علاقه به داشتن فرزند پسر رابه علت نقش حمایتی پسران از خانواده‌هاي خود در کشور هندوستان عنوان کرده و امیدوار هست اینبار نیز صاحب فرزند پسر دیگری شود ‌.

 

این زوج اعلام کرده‌اند پس از به دنیا آمدن این کودک دیگر اقدام به باروری نخواهند کرد.پدر این خانواده بارها همسر خود رابه علت به جهان آوردن فرزند دختر مورد سرزنش و حتی تهدید به ازدواج دوباره کرده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت