زنان در مورد مردان چه می دانند که به رو نمی آورند ؟!

زنان در مورد مردان چه می دانند که به رو نمی آورند ؟!

زنان در مورد مردان چه میدانند که به رو نمی آورند ؟!

راز های زنانه ای میان خانم ها رد و بدل میشود و یا میماند که آقایان به هیچ عنوان ان مسئله را نمی دانند در ادامه با سوال زنان در مورد مردان چه میدانند که به رو نمی آورند ؟! همراه باشید.

 

به گزارش تالاب بسیاری از رازهای زنانه هستند که خانم ها در دل خود نگه می دارند و آن را به آقایان نمی گویند در حالی که کاملا به مردان مربوط است. در بسیاری از موارد، قلب زنان در مورد مسائل مختلف جایگاه رازهای بیشتری نسبت به مردان است. در آرایش یک زن می‌توان ردپایی از راز زنان مشاهده کرد و یا این‌که یک زن می‌تواند از همسر خود انتظار داشته باشد

 

که بدون بیان مطلبی متوجه مقصود وی شود. برای مدت‌های طولانی زنان پیچیده‌تر از مردان به شمار می‌رفتند و اکنون علم این مسئله را تایید کرده و اعتقاد دارد حقیقتا مغز زنان و مردان به گونه‌ای کاملا متفاوت عمل می‌کند.درباره راز زنان باید بگوییم که زنان گرایش دارند بر اساس احساسات خود صحبت کنند و معمولا چهره‌ها و کلمه‌ها را به خوبی به یاد می‌سپارند. قدرت بصیرت بسیار بالایی دارند، و معمولا در مقایسه با مردان دارای حس مهربانی و درک بیشتری می‌باشند.

 

از آن‌جایی‌که زنان بیشتر بر اساس احساس رفتار می‌کنند تا عقل، و به دلیل آن‌که احساسات زنان معمولا دچار نوسان است، مردان(و حتی زنان دیگر) اغلب دچار سردرگمی و ناامیدی می‌شوند.با وجود این، مسئله‌ی پیچیده بودن زنان به این معنی نیست که آنها را نمی‌توان درک کرد. هرچند زنان مطالب را به صورت شفاهی بیان نمی‌کنند، ولی از شما می‌خواهند بتوانید ذهن آنها را بخوانید.

 

ما عملیات رمزگشایی را تا حدودی برای شما آسوده‌تر کرده‌ایم و برخی مسائل معمول را که زنان انتظار دارند همسرانشان بدانند، برای شما یافته‌ایم.

 

در ادامه ۷ راز زنان که می‌خواهند همسرانشان بدانند آمده است:

زنان در مورد مردان چه می دانند

۱. بر اساس منافع خود صحبت کنید

از نظر پند و اندرز در مورد روابط، معمولا یک مورد در ملاقات با خانم­ ها نادیده گرفته می­شود. در مورد اولین راز زنان باید گفت زنان معمولا علاقه به ایجاد قرار ملاقات با مردی را دارند که در مقابل همه­ حرفای‌شان صرفا یک تاییدکننده نباشد. با وجود این­که آن­ها علاقه به افرادِ بیش از حد مخالف و جدلی ندارند، اغلب مایل به ایجاد رابطه با افرادی هستند

 

که می‌دانند چگونه روی پای خود بایستند؛ کسانی که توانایی دفاع از عقایدشان را دارند و زیر بار فشار فرو نمی ­ریزند. به هر حال شما می­ توانید بدون موافقت با هر حرفی از طرف مقابل‌تان، رابطه­ی خیلی خوبی با آن ها ایجاد کنید.

 

۲. زمانی هم برای دوستان خود اختصاص دهید.

 به گزارش پارس ناز اگرچه زنان مایل نیستند تمام اوقات فراغت‌تان را با دوستان‌تان بگذرانید، ولی از این­که دو بار در هفته با آن ­ها بیرون بروید استقبال می ­کنند. (با این کار، آن­ها فرصتی را در منزل پیدا می ­کنند که بتوانند به استراحت و انجام «کارهای دخترانه» سپری کنند.) زنان مایل­اند شما بدانید تا زمانی که به اندازه­ کافی وقت‌تان را به آن­ها اختصاص می‌دهید، آن­ها نیز شما را برای وقت­گذرانی با دوستانتان ترغیب می ­کنند.

 

۳. اشکالی ندارد سرسخت و خشن باشید، ولی مطمئن شوید این ویژگی شما در راستای تامین نیازهای او باشد.

پندی برای مردان: اغلبِ زنان واقعا همواره به شخصی نیاز دارند که مظهر یک مرد کامل باشد – یک پسر بد و کله‌شق که عاشق قدرت­ نمایی است و روی لبه­ی تیغ زندگی می­ کند، و درعین ­حال یک شخص با ثبات و دوست ­داشتنی که برای بانوی خود دست به هر کاری می­زند. شما می­توانید موتور سیکلت و ماشین پرسرعتِ خود

 

و آن ذات مردانگی را که هر زنی شیفته­ی آن است داشته باشید، و در عین حال جنبه­ ای پراحساس­ترِ خود را نیز به وی نشان دهید. در هنگام قرار ملاقات با یک زن، همه چیز به تلاش شما برای ایجاد یک تعادل کامل بستگی دارد، و این مسئله شامل رفتار شما نیز می ­شود.

 

۴. فقط حرف­های همسرتان را نشنوید، به آن­ها گوش دهید.

شاید یکی از بیش­ترین شکایات زنان این است که همسران‌شان به حرف ­های‌شان گوش نمی ­دهند. آن­ها در طول یک مکالمه مطالب اندکی را می­ شنوند، ولی واقعا بازتابی از درک آن­ها وجود ندارد. در روابط خود مطمئن شوید که به همه­ حرف­ های همسرتان گوش داده‌اید­ و در انتقال مفاهیم آن، مطلبی را از دست نداده­اید.

 

با بذل توجه کافی به حرف ­هایش، به وی احترام بگذارید و برای نظراتش ارزش قائل شوید. روابط عاطفی بدون وجود خطوط ارتباطی باز و بدون توانایی گوش دادن به سخنانِ هم و قطع نکردن آن ­ها، پایدار نخواهند بود.

 

۵. کمی بیشتر عمیق باشید.

برخی اوقات، زنان احساسات و مشغولیت­ های ذهنی خود را به صورت کامل بیان نمی ­کنند. در هنگام ملاقات با یک زن، وظیفه­ ای شما است که با پرسش ­های بیش­تر و نشان دادن علاقه­ی واقعی خود در درک احساسات وی، اسرار و رموز را بازگشایی کنید. او در حقیقت نمی ­خواهد با شما بازی کند، بلکه با این کار خود

 

را در برابر احساس ضعف در برابر شما یا بار اضافه بودن بر دوش شما محافظت می‌کند. اجازه دهید بداند شما همیشه یار او و نقطه­ ای امنی برای شنیدن حرف هایش هستید. در میان دریای احساسات، زنان نیازمند امنیت و ثبات هستند. اگر بتوانید ساحل امنی برایش باشید، او هرگز شما را ترک نخواهد کرد.

 

۶. کارهای زیبایی انجام دهید که نشان­ دهنده­ حسن توجه شما باشد (حتی باز کردن یک در می‌تواند تاثیر طولانی‌مدت دشته باشد)

پس از گذشت مدتی از یک رابطه، تمایل دو طرف در بیان احساسات و انجام حرکات دل‌پذیر کم­رنگ می­ شود. اگر رابطه ا­ی شما این­گونه باشد، همیشه می ­توانید یک کار ساده نظیر تقدیم یک یادداشت زیبا به همسرتان پیش از رفتن به محل کار، یا غذا خوردن در یک رستوران انجام دهید. نیازی نیست که کار عجیب و غریبی انجام دهید؛ فقط اجازه دهید عشق و تحسین شما را درک کند، و توجه عمیق خود را به وی حفظ کنید.

 

۷. مهم­‌تر از هر چیز دیگر، به همسر خود یادآوری کنید که چرا برای شما انسان خاصی است.

ملاقات کردن با یک خانم، آن­قدرها هم که به نظر برخی افراد می­ رسد پیچیده نیست؛ تنها نیاز واقعی زنان درک حس خواسته شدن است. آن­ها می ­خواهند دوست داشته شوند، از آن­ ها مراقبت شود و مهم شمرده شوند. آن­ ها می ­خواهند تمام زندگی همسر خود باشند، نه صرفا بخشی از آن. بدون هیچ تردیدی،

 

به گزارش تالاب دلایل عشق ورزیدن خود را نسبت به همسرتان از همان اول بازگو کنید؛ به خاطر داشته باشید، زنان با زبان احساس صحبت می ­کنند، پس هرگز از نشان دادن جنبه احساسی خود به آن­ها هراس نداشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت