راز طول عمر و زندگی پیرمرد 109 ساله (عکس)

راز طول عمر و زندگی پیرمرد 109 ساله (عکس)

راز سلامتی و طول عمر پیرمرد 109 ساله

پیرمرد 109 ساله و زندگی سالم بدون هیچ گونه بیماری که باعث تعجب پزشکان شده است . این پیرمرد در کارناتاکا با شغل کشاورزی هزینه هاي زندگی اش را تامین میکند. به گزارش تالاب: پیرمرد 109 ساله “بهاگاوانت پادتی” با بیش از 109 سال سن معتقد است راز طول عمر و سلامتی او در چنین سنی تنها و تنها کشاورزی است و این ارتباط او با زمین چنین حال خوبی را برایش ایجاد کرده است.

 

او می‌گوید :من یک پیرمرد 109 ساله نیستم بلکه جوان 109 ساله هستم ؛ من کاملا از لحاظ جسمی و روحی سالم و هیچ مشکلی ندارم فقط تنها مشکل شنوایی است که بالا بودن سن مرا فاش می‌کند.شغل کشاورزی از پدرم به من به ارث رسیده است و هرگز ازآن خسته نمیشوم.

 

این پیرمرد 109 ساله در سن نوجوانی ازدواج کرده و صاحب 12 فرزند شده است ؛ 3 فرزند او در سن نوجوانی از جهان رفته اند و الان او 9 فرزند 5 دختر و 4 پسر دارد.

راز طول عمر و زندگی پیرمرد 109 ساله (عکس)

راز طول عمر پیرمرد 109 ساله

 

سن فرزندانش 75 تا 85 سال است.”پادتی” میگوید :بعد از آنکه پسرانم هرکدام برای ادامه زندگی به جایی رفتند تصمیم گرفتم به روستای پدری ام بازگردم و زمین هایي که به من ارث رسیده بود را آباد سازم ، از همان زمان شروع به کشاورزی کردم و احساس کردم روز به روز جوان تر و سرحال تر شدم.

 

اگر تغذیه ي من برای شما سوال است باید بگویم نارگیل و شکر زرد خوردنی هاي مورد علاقه من هستند و احساس میکنم میوه نارگیل یکی از دلایل سلامتی و طول عمر من بوده است.

همسایگان این مرد میگویند که او مردی قوی و سالم است و گاهی برای ما هم قابل باور نیست که 109 سال سن داشته باشد ، به تنهایی با گاوش زمین را شخم می‌زند و تمام کارهای کشاورزی مزرعه اش را انجام می‌دهد فقط گاهی نوه ي دختری اش به او کمک می‌کند.

 

جدیدترین مطالب سایت