زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

زنان سلبریتی مشهور هالیوود

زنان هالیوودی مشهور دنیا که سن بالای 60 سال دارند ولی چهره اي زیبا و خوبی را دارند در این مطلب به شما معرفی میکنیم. بازیگران و ستاره گان مشهور و سلبریتی های زیبا با وجود سن بالا…

 

زیباترین  زنان افراد مسن بالای 60 سال مشهور, تعداد زیادی از انها با گذشت زمان، جذابیت خودرا از دست میدهند و همین موضوع از تعداد هوادارانشان می کاهد. از طرف دیگر عده اي از ستاره ها هستند که باوجود سن بالا، هنوز هم زیبایی خاص خودرا دارند. در ادامه این پست عده اي از زیباترین زنان جهان بالای 60 را از میان ستاره ها و سلبریتی هاي مشهور جهان بشما در سایت تالاب معرفی میکنیم.

 

1. جین سیمور

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

جین سیمور بازیگر انگلیسی، متولد 1951، است. نام وی در زمان تولد، جویس پنلوپه لود بود اما او در سن ۱۷ سالگی نام هنری جین سیمور را برای خود برگزید که نام همسر هنری هشتم سلطان انگلستان در قرن شانزدهم بود.

 

او درسال 1973 به خاطر بازی در فیلم «زندگی کن و بگذار بمیرد» به خوبی خودش را نشان داد و توانست در فیلمهای بعدی خود موفقیت هاي بیشتری را کسب کند. ما جین سیمور را بیشتر به خاطر حضورش در سریال «دکتر دهکده» می شناسیم.

 

او درسال 1993، زمانی که 42 سال سن داشت دراین سریال بازی کرد و چون ستاره اي درخشید. سرزمین مادری جین سیمور، انگلستان، آن قدر برای این ستاره ارزش قائل است که به او نشان امپراتوری بریتانیا را اعطا کرد. جین باوجود سن بالایی که دارد، هنوز هم زیباست و همین جذابیت ظاهری او، درکنار باطن مهربان و آرامش، طرفداران زیادی رابه سمت اش جذب کرده است. ارزش خالص این بازیگر 70 میلیون دلار است.

 

2. الیویا نیوتن جان

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

الیویا نیوتن جان متولد ۱۹۴۸ بازیگر و خواننده انگلیسی است. او به همراه جان تراولتا بازیگرهای اصلی فیلم موزیکال «گریس» بودند که هم خود فیلم و هم موسیقی‌اش از موفق‌ترین‌هاي تاریخ هالیوود به شمار می‌روند. الیویا نیوتن تا به ‌امروز ۴ جایزه گرمی دریافت کرده، ۵ ترانه عدد ۱ در جدول پرفروش‌ترین‌هاي ایالات متحده داشته و ۱۰ ترانه دیگر او در زمان انتشارشان جزو ۱۰ موزیک برتر بیلبورد ۱۰۰تای برتر بوده‌ است.

 

جدا از زندگی هنری، او در بیزینس نیز موفق بوده، به طوری‌كه محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است. او اکنون 79 سال دارد اما با این وجود همان‌ گونه تورهای جهانی خودرا برگزار می‌کند. بدون شک یکی از محبوبیت هاي او، آنهم دراین سن، چهره زیبایش است که هنوز هم برای طرفدارانش جذابیت دارد. در هر حاضر ارزش خالص این ستاره 40 میلیون دلار تخمین زده شده است

 

3. لیندا کارتر

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

لیندا کارتر هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که درسال ۱۹۵۱ در ایالت آریزونا چشم به جهان گشود. او از سال ۱۹۶۸ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌ است که بیشتر به خاطر نقشش در فیلم «زن شگفت‌انگیز» شناخته می‌شود. او آن قدر زیباست که درسال 1972 بعنوان دختر شایسته کشور آمریکا انتخاب شد.

 

این موفقیت برای او درهای بیشتری را باز کرد. علاوه بر نقش آفرینی در فیلمهای مختلف، او بعنوان مدل در تعداد زیادی از تبلیغات برندهای مشهور جهان نیز حضور داشت.سایت تالاب: لیندا در فعالیت هاي سیاسی نیز همیشه پیش قدم است، به طوری‌كه در انتخابات ریاست جمهوری کشور آمریکا، حمایت خودرا از کلینتون بطور آشکارا نشان داد. او بدلیل چهره و ظاهر جذابی که دارد، جزو زیباترین زنان شناخته شده است. در حال حاضر ارزش خالص او 10 میلیون دلار است.

 

4. سوزان ساراندون

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

سوزان ساراندون، هنرپیشه آمریکایی، درسال ۱۹۴۶ در نیویورک سیتی بدنیا آمد. او نه تنها برای دریافت جایزه فیلم بفتا، بلکه بدلیل فعالیت هاي سیاسی اش نیز مورد توجه دیگران قرار گرفته است. از بهترین کارهای او می توان به «یک دنیا فاصله» درسال 1975 اشاره کرد. البته فعالیت او تنها به سینما ختم نمیشود، بلکه او در تلویزیون نیز نقش آفرینی کرده است.بعنوان مثال «دوستان» و «دنیای مالکوم» از سریال هایي است که او در آن هنرنمایی کرد.

 

او درسال ۱۹۶۷ با کریس ساراندون ازدواج نمود ودر سال ۱۹۷۹ از وی جدا شد. پس ازآن، درسال ۱۹۸۶، با تیم رابینز وارد رابطه شد ودر سال ۲۰۰۹ برای بار دوم مهر جدایی رابه شناسنامه اش زد. او در گذشته دائم الخمر بوده اما 10 سال است که مصرف مشروبات الکلی را کنار گذاشته است. با تمام این ها او در بین ستاره هاي مسن، یکی از زیباترین چهره ها را دارد. ارزش خالص او 50 میلیون دلار است.

 

5. لرتا دیواین

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

لرتا دیواین هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که از سال ۱۹۷۷ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده است. او درسال 1949 در تگزاس بدنیا آمد و حال 69 سال سن دارد، اما با این وجود هنوز هم جز زیباترین زنان در بین ستاره هاي مسن هالیوود به شمار می‌آید. لرتا بیشتر به خاطر حضورش در شوی «Boston Public» مشهور می باشد، اما بازی در فیلم پربیننده «آناتومی گری» نیز در بالا بردن محبوبیت او بی تاثیر نبود است.

 

6. لورن هوتن

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

لورن هوتن هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۱۹۶۳ میلادی تا کنون مشغول فعالیت می‌باشد. یکی از چیزهایی که در چهره این ستاره جلب توجه میکند، فاصله دندان هایش است.سایت تالاب: اگر چه او چندین بار سعی کرد که فاصله دندان هایش را پر کند اما گویا موفق نشد ودر نهایت تصمیم گرفت همان چهره طبیعی خودرا حفظ کند. در هرحال، حتی باوجود ابن فاصله، او همان‌ گونه مدل تعداد زیادی از برندهای مشهور جهان مانند کلوین کلین یا رولون بوده و عکس هایش روی جلد مجلات متفاوتی چاپ شده است. ارزش خالص او در حال حاضر 20 میلیون دلار است.

 

7. نانسی ویلسون

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

نانسی ویلسون هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که از سال ۱۹۵۶ میلادی تا کنون در حال فعالیت می‌باشد. نام او درسال هاي 1960 و 70 جزو نام هاي برترین خوانندگان جهان بوده است. او علاوه بر موسیقی، در دنیای سینما نیز فعالیت دارد. نانسی نخستین نقش مهم خودرا در «حدس بزن امروز چه کسی را دیدم» درسال 1960 بازی کرد.

 

پس ازآن نیز در فیلمهای موفق دیگری چون «حقیقت رابه من بگو» ایفای نقش کرده است.او همچنین شو 68 قسمتی خودش را درسال 1967 به اجرا در آورد که بر محبوبیت اش افزود. او از سال 2011 به بعد، هیچ اجرای زنده اي نداشته است اما باوجود توانایی هاي بالا و زیبایی چهره اي که دارد، همان‌ گونه جزو جذاب ترین زنان بالای 60 سال به حساب می‌آید.

 

8. سیسیلی تایسون

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

سیسیلی تایسون هنرپیشه آمریکایی و متولد سال 1924 است که از سال ۱۹۵۱ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌هاي تلویزیونی که او در آن ایفای نقش کرده می توان به فیلم «خدمتکاران» و «ساندر» درسال 1972 اشاره کرد. او تا کنون جوایز متعددی را دریافت کرده است، بعنوان مثال 2 جایزه امی و نامزد جایزه بفتا از افتخارات او می‌باشد. علاوه بر مهارت هاي هنری، او بعنوان یکی از جذاب ترین چهره هاي جهان شناخته میشود. طبق گزارشات ارزش خالص او 10 میلیون دلار است.

 

9. اپرا وینفری

زیباترین بازیگران و زنان سلبریتی مشهور هالیوود بالای 60 سال (عکس)

اپرا وینفری تهیه ‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از معروفترین و مطرح‌ ترین مجری هاي تلویزیونی کشور آمریکا و جهان است که بعنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی ‌تبار قرن بیستم رتبه‌ بندی شده ‌است.سایت تالاب:  او فعالیت‌ هاي زیادی در زمینه ‌هاي مختلف انسان‌ دوستانه انجام داده و بزرگ ترین خیر و نیکوکار سیاه‌ پوست در تاریخ کشور آمریکا به‌ شمار می ‌رود. او برای مدتی، تنها میلیاردر سیاه‌ پوست جهان بوده ‌است و بر اساس برخی محاسبه‌ ها، بانفوذترین زن در جهان محسوب می‌ شود.

 

اپرا تا کنون در کارهای فراوانی فعالیت داشته ‌است، اما مهم‌ ترین کار وی برنامه تلویزیونی «اپرا» است که از مشهور ترین برنامه ها در نوع خود در تاریخ شناخته میشود که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ پخش می‌ شد. جدا از فعالیت هاي متنوع این ستاره هالیوودی، او جزو زیباترین زنان مسن جهان است. گویا باطن مهربان و خیرخواهانه او روی ظاهرش هم تاثیر مثبتی گذاشته است.

 

جدیدترین مطالب سایت