سلفی زیباترین دختران اسرائیل و عراقی (+عکس)

سلفی زیباترین دختران اسرائیل و عراقی (+عکس)

دختر شایسته اسرائیل و عراق در کنار هم 

 

سلفی زیباترین دختر اسرائیل و زیباترین دختر عراقی سوژه رسانه ها شد.

 

تصویر سلفی ملکه زیبایی عراق و اسرائیل با یک دیگر در شبکه هاي مجازی خبرساز شد. تعداد زیادی از کاربران عرب عصبانی شدند و با انتقاد به این تصویر، اسرائیل را اشغالگر خواندند.

 

به گزارش تالاب به نقل از یورونیوز، این تصویر در گردهمایی ملکه هاي زیبایی در لاس وگاس کشور آمریکا گرفته شده بود.

 

“ساره عیدان” ملکه زیبایی عراق درکنار تصویر سلفی خود با آدار گاندلمن، ملکه زیبایی اسرائیل نوشت: «عشق و صلح از طرف ملکه زیبایی عراق و اسرائیل.» اما بعداً در واکنش به انتقادات گسترده وادار به عذرخواهی شد.

 

سلفی زیباترین دختران اسرائیل و عراقی (+عکس)

 

خانم گاندلمن نیز همین تصویر را در حساب اینستاگرام خود توزیع و ملکه زیبایی عراق را «شگفت انگیز» خواند. این پست نزدیک به ۳ هزار بار در اینستاگرام لایک خورد.

 

از جمله واکنش هاي منفی به این سلفی از سود اسد ابوخلیل، استاد دانشگاه در ایالات متحده بود که در توئیتر خود نوشت: «ملکه زیبایی عراق با خوشحالی درکنار ملکه اشغالگری و خشونت ایستاده هست.»

 

 اما کاربر دیگری نوشت: «تصویر یک عرب با یک اسراییلی الزاما علامت موافقت با سیاست خارجی اسرائیل نیست.»

 

 ساره عیدان ملکه زیبایی عراق در پاسخ به این انتقادات در صفحه اینستاگرام با اشاره به این که این در دوران گرفتن تصویر ها ملکه زیبایی اسرائیل به او نزدیک شده و نسبت به صلح میان دو طرف ابراز علاقه کرده هست نوشت: «من میخواهم از تمام کسانی که این تصویر را توهینی نسبت به فلسطین تعبیر کرده اند عذرخواهی کنم. هدف این تصویر این نبوده ودر راستای صلح و امید به رافتن راه حل این بحران توزیع شده هست.»

 

یکیدیگر از کاربران سرشناس یوتیوب با نام سابرین بنونی نیز در توئیتی با انتقاد به این تصویر گفت که حتی اگر نیت آن ایجاد صلح بوده این «سلیقه همه ی نیست.»

 

جدیدترین مطالب سایت