شاهزاده سعودی با 7خودروی طلایی !+ عکس

شاهزاده سعودی با 7خودروی طلایی !+ عکس

شاهزاده ثروتمند سعودی هر چه بخواهد پدرشس برایش میخرد. او فقط 7 خودروی طلایی لوکس در لندن دارد. به گزارش تالاب در هفته های گذشته انتشار تصاویری از جولان اتومبیل های لوکس در خیابان های لندن بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیس داشته است به ویژه آنکه بسیاری از رسانه ها کنجکاو کشف این مساله بودند که اتومبیل های طلایی که در لندن جولان می دهند برای کدام ثروتمند عرب است.

 روزنامه “دیلی میل ” انگلیس پرده از این راز برداشته است و با صاحب خودروهای طلایی لوکس لندن مصاحبه کرده است.

 
اما این مصاحبه با شرایط خاص انجام شده است و آقازاده ثروتمند که اتومبیل های طلایی لندن متعلق به اوست برای خبرنگار دیلی میل شرط و شروط گذاشته است.

شاهزاده سعودی با 7خودروی طلایی !+ عکس

یکی از شرط های او : ” نپرسیدن درباره ارتباط او و خانواده اش با خانواده سلطنتی عربستان ” بوده است و دیگر شرط او تنها گرفتن یک عکس و فیلمبرداری ۵ دقیقه ای از او و خودروهای لوکسش بوده است.

 
با قبول این شروط، ” عبدالله بن ترکی” جوان ۲۳ ساله سعودی راضی به انجام مصاحبه با دیلی میل شده است. در ادامه مهم ترین نکته های مصاحبه این رسانه انگلیسی با جوان سعودی صاحب ۷ اتومبیل طلایی در لندن می آید:

 
– عبدالله بن ترکی تنها علاقه مند به داشتن خودروهای طلایی است. او همه ۷ خودروی طلایی خود را از خاورمیانه سفارش داده است و ۴ خودرو از ۷ خودروی طلایی او در لندن است.
 

شاهزاده سعودی با 7خودروی طلایی !+ عکس

– این جوان سعودی از خود هیچ چیزی ندارد بلکه همه هزینه های او را پدرش تقبل می کند. خود او به دیلی میل گفته است پدرش هر چه که می خواهد برایش می خرد . البته عبدالله به دیلی میل گفته است به زودی می خواهد کسب و کار مستقل خود را راه بیندازد.

 
– عبدالله ۷ خودروی طلایی دارد که چهار خودرو از کلکسیون خودروهای طلایی او در لندن است. خودروهای او عبارتند از : “آونداتور” به ارزش ۳۵۰ هزار پوند (هر پوند معادل ۵ هزار تومان است) ” مرسدس ای ام جی اوف رودر” به ارزش ۳۷۰ هزار پوند ، “رولز فانتوم کوپه ” به ارزش ۳۵۰ هزار پوند ، ” بنتلی فلایینگ اسپور” به ارزش ۲۲۰ هزار پوند و ” لامبورگینی هوراکان” به ارزش ۱۸۰ هزار پوند است.
 

– این جوان سعودی خانه ای مجلل در محله اعیان نشین ” مِی فیر” لندن دارد که ۴ ماه گذشته را در آنجا گذرانده است.

 
– عبدالله به دادن انعام های رقم بالا عادت دارد. برای مثال او در لندن به پارک بان های اتومبیل هایش ۵۰ پوند انعام می دهد.

 
– عبدالله پیشتر در رسانه های انگلیسی با عناوینی چون ” پرنس سعودی” ، ” عرب پلی بوی” ، “شیخ پولدار” و ” کارآفرین ثروتمند عرب” خطاب شده بود و پیش از مصاحبه با دیلی میل کسی از هویت اصلی او اطلاع و آگاهی نداشت.

 
– او همان طور که پیش از انجام مصاحبه شرط کرده بود مایل نبوده است هیچ سوالی درباره نسبت خانوادگی او با خانواده سلطنتی عربستان پرسیده شود و از این نظر نسبت خانوادگی او با خانواده سلطنتی عربستان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد اما خبرهای تایید نشده حاکی است که او از طرف مادری با خانواده سلطنتی عربستان نسبت خانوادگی دارد.

شاهزاده سعودی با 7خودروی طلایی !+ عکس
– عبدالله بیشتر وقت خود را به سفر های تفریحی به اقصی نقاط جهان می رود و در هتل های لوکس اقامت می کند. دو شهر مورد علاقه او پاریس و لندن است و او بیشتر در این دو شهر اقامت دارد.
 

– عبدالله می گوید هیچ کار خلاف قانونی انجام نمی دهد و به رعابت قانون پای بند است. او ۴ ماه گذشته را در لندن و در خانه شخصی اش در محله اعیان نشین ” می فیر” اقامت داشته است. عبدالله گفته است تا کنون در لندن از هیچ چراغ قرمزی رد نشده و بابت هیچ کار خلافی از سوی پلیس احضار یا جریمه نشده است.

 
– عبدالله با ” دکتر دره” رپر معروف آمریکایی و ” دریک ” رپر معروف کانادایی رابطه دوستی دارد.

 
– عبدالله گفته است یک بار زمانی که در پاریس اقامت داشته است دوربین مدار بسته محلی که اتومبیلش پارک بوده صحنه ای جالب را صبط کرده است. به گفته او مردی ناشناس برای اینکه از روکش طلایی اتومبیل او اطمینان حاصل کند با فندک بدنه اتومبیل او را حرارت داده است.

 

منبع: دیلی میل

جدیدترین مطالب سایت