عاقبت دردناک نیش خوردن از عنکبوت (عکس +18)

عاقبت دردناک نیش خوردن از عنکبوت (عکس +18)

سوراخ شدن دست این دختر پس از نیش خوردن از عنکبوت

بسیاری از عنکبوت های موجود در دنیا موجواتی سمی و فوق العاده خطرناک هستند که نیش آنها می تواند حتی منجر به مرگ انسان شود.

 

به گزارش تالاب، صدای جیغ وحشتناک دخترک 8 ساله مادر را سراسیمه به حمام و بالای سر دخترش رساند و او را از دیدن آنچه میدید وحشت زده کرد .

 

مادر این کودک 8 ساله از مشاهده دو سوراخ بزرگ و وحشتناک پشت دست دختر 8 ساله اش شوکه شد و همزمان متوجه شد عنکبوت بزرگ قهوه ای رنگی دست کودکش را نیش زده است!

عاقبت دردناک نیش خوردن از عنکبوت (عکس +18)

نیش خوردن از عنکبوت

 

این عنکبوت دارای سم فوق العاده قوی ای بود که بلافاصله بافت های بدن را میکشت .  “ابی کینیارد” دختر 8 ساله انگلیسی با حمله یک عنکبوت مرگبار قهوه ای راهی بیمارستان شد.

 

این عنکبوت قهوه ای سمی با حمله و نیش زدن وی، سوراخی بزرگ را در پشت دستش ایجاد کرد.به گزارش ایارن ناز  شدت این جراحت به حدی بود که این دختر خردسال را به مدت 4 روز در بیمارستان بستری کرد.

عاقبت دردناک نیش خوردن از عنکبوت (عکس +18)

بلایی که نیش عنکبوت سر این دختر آورد

 

“هیلی کینیارد” مادر وی در این خصوص گفت: ” این عنکبوت از بالای سقف حمام به دخترم حمله کرد و با یک نیش ظرف چند لحظه سوراخی بزرگ را روی دستش ایجاد کرد.

 

دخترم در حالی که دستش را به شدت تکان می داد فریاد می زد. وقتی بالای سر دخترم رسیدم عنکبوت دیگری نیز را در بالای سقف حمام مشاهده کردم. احتمالا آنها از راه پنجره وارد خانه ما شده بودند.”

عاقبت دردناک نیش خوردن از عنکبوت (عکس +18)

نیش دردناک عنکبوت

 

گفتنی است عنکبوت قهوه ای یکی از دو نوع عنکبوت آمریکای شمالی است که از زهر آن برای مقاصد پزشکی استفاده می شود.

 

اگر چه در بیشتر موارد در ابتدا نیش این عنکبوت بدون هیچ احساس دردی همراه است ولی به علت دارا بودن نیش سمی می تواند منجر به “نکروز” یا بافت مردگی شود. بیشتر قربانیان این نوع عنکبوت را کودکان تشکیل می دهند.

 

جدیدترین مطالب سایت