عروس و دامادی که فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند !

عروس و دامادی که فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند !

عروس و دامادی که فراموش کردند به مراسم ازدوجشان بروند

روز عروسی همه مهمان ها آماده بودند ولی خبری از عروس و داماد نبود بعد از مدتی متوجه شدند که عروس و داماد فراموش کردند به مراسم بیایند با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها

 

عروس و داماد جوانی در حالیکه معاون شهردار و کلی مهمان و ساقدوشها منتظر ورود انها بودند ، فراموش کردند امروز روز عروسی آنهاست!! این زن و مرد جوان نه تنها در عروسی خود شرکت نکردند بلکه به تلفنهای فامیل و دوستان نیز جواب نمیدادند!

 

به گزارش تالاب ماجرا ازین قرار بود که يک عروس و داماد جوان فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند ، در حالي که معاونشهرداري و مهمانان و ساقدوش ها همه در انتظار بودند و اما دليل فراموشي….

 

عروس و دامادی که فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند !

عروس و دامادی که فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند !

 

کارولين فل معاون شهردار شهر آنژه فرانسه که بايد عقدنامه را مي خواند و آن را ثبت مي کرد، گفت: سالن آماده شده بود و مهمانان و ساقدوش ها هم انتظار مي کشيدند اما خبري از عروس و داماد نبود.وي افزود:

 

مراسم ازدواج براي ساعت 10 صبح برنامه ريزي شده بود ، ما تلاش کرديم با آنها تماس بگيريم اما موفق به اين کار نشديم.

 

اين در حالي بود که بايد تا بعد از ظهر 4 مراسم ازدواج ديگر نيز در سالن شهرداري برگزار مي شد.ما به ناچار 4 مراسم ازدواج ديگر را به خوبي و خوشي برگزار کرديم ، باز هم هيچ خبري از عروس و داماد اولي نبود.

عروس و دامادی که فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند !

عروس و دامادی که فراموش کردند روز عروسیشان

 

کارولين فل گفت: پيش از اين چند مورد نادر داشتيم که عروس و داماد که از چند روز قبل شهرداري را از برگزاري مراسم ازدواج مطلع کرده و سالن را اجاره مي کنند به دلايلي از ازدواج کردن پشيمان شده اما موضوع را به ما اطلاع مي دادند.

 

وي با لحن تلخي افزود: برخي اهميت مراسم ازدواج را درک نمي کنند به عنوان مثال سالن ويژه مراسم عروسي شهرداري را مانند سالني تصور مي کنند که براي برگزاري يک مهماني اجاره کرده اند.

 

فل گفت: فقط فکرش را بکنيد که همه ما به اضافه مهمانان و ساقدوش ها منتظر عروس وداماد هستيم در حالي که آنها دارندبازي رايانه اي «کندي کراش» کرده و به اندازه محو بازي هستند که مراسم ازدواجشان را فراموش مي کنند. فاميل ودوستان هم هرچه برايشان تلفن مي زنند اصلا جواب نمي دهند!

 

وي افزود: ‌مهمانان و فاميل عروس و داماد خسته شده و سالن را ترک کردند و ما ساعاتي بعد از دليل غيبت اين زوج جوان آگاه شديم. وي تصريح کرد: فکر کنيد براي زوجي که بازي «کندي کراش» مهمتر از مراسم ازدواجشان است اين پيمان مقدس چه سرنوشتي خواهد داشت؟

 

جدیدترین مطالب سایت