قاچاق چندش آور سوسک در فرودگاه (عکس)

قاچاق چندش آور سوسک در فرودگاه (عکس)

قاچاق سوسک در چین

 

در فرودگاه یک قاچاق چندش آور و جالبی دیده شد که زوجی نیت وارد کردن سوسک هاي زنده را داشتند در ادامه می توانید با قاچاق چندش آور سوسک زنده توسط یک زوج در فرودگاه تالاب را دنبال نمایید. 

 

قاچاق سوسک , یکی از روزهای بد کارکنان فرودگاه را تصور کنید که قاچاقی چندش آور کشف کردند ، در فرودگاه زوج سالمند برای حمل غیرمجاز حشره اي چندش آور آن هم بطور زنده بازداشت شدند.

 

به گزارش تالاب براساس گزارش گلوبال تایمز مقامات امنیتی در فرودگاه بین المللی Baiyun در استان گوانگدونگ حین استفاده از اشعه ایکس برای بررسی بارها متوجه حرکت موجود زنده میان وسایل یک زوج سالمند شدند

 

طبق قوانین بایستی بار بازرسی می شد برای همین چمدان آن ها باز شد . داخل چمدان سطل کوچکی جاسازی شده بود که از قرار معلوم موجود زنده اي را در آن مخفی کرده بودند .

 

تعداد زیادیسوسک زنده با باز شدن درب سطل بیرون ریختند ؛ پیرمرد ادعا کرده بود که این سوسک ها برای درمان نوعی مشکل ناب پوستی همسرش است که بایستی تا قبل از استفاده زنده باشند.قاچاق سوسک

 

قاچاق چندش آور سوسک در فرودگاه (عکس)

اما علی رقم پافشاري و سوال ماموران به بیماری و مشکل پوستی همسرش اشاره نکرد.به گزارش تالاب براساس گزارش پلیس بیجین این حمل بار قاچاق بوده و آن ها برای فروش نوعی سوسک کمیاب رابا خود به شهر دیگری می بردند که پیروز نشدند و از پرواز باز ماندند و این زن و شوهر با این کارشان عنوان منفورترین قاچاقچی را گرفتند.

 

جدیدترین مطالب سایت