لباس ورزشکار خانم در حال بازی پاره شد !+ عکس

لباس ورزشکار خانم در حال بازی پاره شد !+ عکس

 لباس ورزشکار خانم در حال نمایش پاره شد !

دختری که لباسش به طور کامل پاره شده بود و بدن وی پیدا شد به مسابقه خود ادامه داد و بازی را متوقف نکرد . یکی از رشته های پرطرفدار مسابقات المپیک زمستانی اسکی دونفره ای است که با اجرای حرکات خاص به نمایش گذاشته می‌شود ، مسابقاتی که «Yura Min» کره ای در آن شهرت جهانی دارد و یکی از امیدهای کسب مدال برای کشور کره ی جنوبی در این دوره است.

 

به گزارش تالاب روز و نوبت اجرای «یورا مین» فرا رسید و او با آمادگی جسمانی بالای خود مثل همیشه اسکی روی یخ را آغاز کرد اما چند ثانیه از این اجرا نگذشته بود که ناگهان لباس او دچار پارگی شد و از قسمت کمر کم کم دو طرف لباس از هم جدا شد

لباس ورزشکار خانم در حال بازی پاره شد !+ عکس

به گزارش تالاب احتمالا بی دقتی در طراحی و دوخت لباس ورزشکار رشته رقص اسکی روی یخ موجب چنین افتضاحی در جریان مسابقه شد و او را تبدیل به یکی از سوژه های داغ برای عکاسان حاضر در المپیک 2018 کرد.

 

این ورزشکار زن 22 ساله با تمام تلاش خود سعی کرد تا اجرایش را به اتمام برساند اما با این وضعیت انجام حرکات برایش دشوار بود و بارها مجبور به کنترل لباس با دستانش شد و همین مانع از اجرای فوق العاده و در حد عالی گشت.

 

مین بعد از مسابقه و اجرای خود گفت :

نمی خواستم اجرای به این مهمی را به خاطر اشکالی که در لباسم ایجاد شد متوقف کنم برای همین هرچند دشوار ولی به کارم ادامه دادم.

 

جدیدترین مطالب سایت