آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

معرفی عجیب ترین کارهای زنان 

می خواهیم با زن هایي همراه شویم که در تاریخ جهان دست به کارهای عجیب و متفاوتی زدند در ادامه می توانید با پر حاشیه ترین زنان جهان ما را دنبال نمایید .

 

تفکرات و باورهای فرهنگی نادرست در قبل، باعث شده بود که از ورود انها به پست هاي مهم دولتی و سیاسی جلوگیري گردد، اما امروزه تعداد زیادی از موارد دست خوش تغییر شده هست.به گزارش تالاب در قرن بیست و یکم، زنها همچون یکی از ستون هاي جامعه به شمار می‌روال ودر مناصب مهم کشوری و بین المللی، به خوبی وظایف خودرا انجام می‌دهند.

 

باوجود آن که موارد بالا تاثیر زیادی بر روی فرهنگ و شخصیت بانوان داشته هست، اما کسانی هم وجود دارند که به انجام کارهای عجیب و غریب روی می آورند.عکس هایي که در ادامه خواهید دید، زنانی را نشان میدهند که درسال ۲۰۱۶ رفتارهای عجیب و پر دل و جراتی از خود نشان داده اند. آنها کارهایی انجام داده اند که از عهده کمتر کسی بر می‌آید. توصیه می‌دهیم مطلب را تا پایان بخوانید.

 

۱- دختری که در تظاهرات کشور شیلی، جلوی پلیس ضد شورش ایستاد و به او خیره شد تا ارزش هاي از دست رفته این کشور را یادآوری کند.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

این دختر ناشناس، در تظاهراتی که به مناسبت سال روز کودتای نظامی ۱۹۷۳ برگزار شده بود، کمپانی داشت. سایت تالاب :این اتفاق زمانی روی داد که پلیس تصمیم گرفت بعضی تظاهرکنندگان رابه طور تصادفی بازداشت کند. این دختر شجاعانه جلوی پلیس ایستاد و کار بزرگی انجام داد.

 

۲- گروه موسیقی «Las Hijas de Violencia» دسته زنان مکزیکی که با شلیک اسلحه هاي حبابی و خواندن آواز، انتقاد خودرا علیه آزار و اذیت خیابانی نشان می‌دهند.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

انها تصمیم گرفتند با تشکیل یک گروه هنری، با کسانی که آزار و اذیت خیابانی انجام می‌دهند، مبارزه کنند. هنگامیکه یک نفر یکی از اعضای گروه را صدا بزند، انها موزیک خودرا میخوانند و اسلحه هاي اسباب بازی شان رابه کار میگیرند.

 

۳- مگان هاین؛ زنی که به خاطر تخصص در تمام امور طبیعی، به حفظ امنیت افراد ماجراجو در اماکن خطرناک کمک میکند.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

وی در گفت و گو اي گفته بود که از حمله شیرها جان سالم به در برده و یک‌بار نیز در جنگل از طریق یک باند مواد مخدر تحت تعقیب قرار گرفته هست.

 

۴- بالکیسا چایبو؛ زنی که در ۱۶ سالگی با رد توصیه ازدواج پسر عمویش، زندگی خود رابه خطر انداخت و اکنون نیز در کمپینی علیه ازدواج ناخواسته دختران مبارزه میکند.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

تالاب : وی اکنون در حال تحصیل هست و رویای دکتر شدن را دنبال می‌کند. او در این رابطه میگوید: “هنگامیکه کوچک بودم، دلم می‌خواست به خاطر حفاظت از مردم و به تن کردن پوشش سفید، دکتر شوم. توصیه من بشما این هست که با تمام توان مبارزه کنید و به مطالعه بپردازید. میدانم که مطالعه کار اسانی نیست، اما باید خودتان را وادار کنید، زیرا این تنها امیدی هست که وجود دارد.”

 

۵- مارلی دیاز؛ دختر ۱۱ ساله اي که با گرد آوری هزاران جلد کتاب رنگارنگ درمورد دختران سیاه پوست، تنوع در ادبیات کودکان را تبلیغ می‌کند.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

او کمپینی به نام «#۱۰۰۰BlackGirlBooks» تشکیل داده و تاکنون بیش از ۷۰۰۰ جلد کتاب گرد آوری نموده هست. وی در این رابطه میگوید: “هنگامیکه در کلاس پنجم بودم، کتاب هایي را دیدم که اثری از دختران سیاه پوست در آنها دیده نمی شد.بنابر این تصمیم گرفتم کاری انجام دهم و به این ترتیب، کمپین شکل گرفت. من از این بابت بسیار هیجان زده هستم.”

 

۶- سه قاضی زن به با محکوم کردن یک فرمانده به خاطر تجاوز نیروهایش در طول جنگ، تاریخ ساز شدند.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

جویس آلوک، سیلویا استاینر و کانیکو اوزاکی، برای اولین بار اینکار را در دادگاه جنایی بین المللی انجام دادند. انها ژان پیر بمبا معاون رئیس جمهور کنگو رابه خاطر قتل و تجاوز در فاصله زمانی بین سال هاي ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ در درگیری هاي جمهوری آفریقای مرکزی، مجرم شناختند.

 

۷- نگین خپلواک؛ دختر ۱۹ ساله اي که یک گروه ارکستر زنان در افغانستان را رهبری میکند. وی با اینکار زندگی اش رابه خطر انداخته و اولین بانوی تاریخ این کشور لقب گرفته که چنین کاری انجام داده هست.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

آنها با اینکار نیت دارند صدای خود رابه گوش جهانیان برسانند و آگاهی درمورد حقوق زنان را افزایش دهند. خپلواک که به خاطر نقش داشتن در ارکستر از خانواده اش طرد گشته و بارها به مرگ تهدید شده هست، در این رابطه میگوید: “من هیچ گاه شکست را قبول نمیکنم و به نواختن موسیقی ادامه خواهم داد. با این‌که در امنیت قرار ندارم، اما هنگامیکه مردم در اماکن گوناگون مرا می شناسند، انرژی ام دو عمده می‌گردد.”

 

۸- مامینیجاما مایمارو؛ بانویی که با کمپانی در شوهای مدلینگ تاریخ ساز شد.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

این فرد ۱۹ ساله برای اولین بار به عناون نماینده قلمروی شمالی، در مراسم جهانی دختر لایق استرالیا کمپانی کرد. او توانست مفاهیم کلیشه اي مثل زیبایی هاي ناشی از چشمان آبی و مو هاي بلوند را کنار بزند.

 

۹- ابتحاج محمد؛ بانوی شمشیر باز آمریکایی که برای اولین بار در تاریخ این کشور، با حجاب در مسابقات المپیک کمپانی نمود.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

او که به خاطر رنگ پوست و مذهبش تحت رفتارهای نژاد پرستانه قرار داشت، نگذاشت که رفتارهای دیگران در اراده او برای کمپانی در مسابقات خللی ایجاد کنند.

 

۱۰- یسرا ماردینی؛ مهاجر سوری که در مسابقات المپیک ریو کمپانی کرد.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

وی قبلا نیز کارهای خارق العاده اي انجام داده هست. قایق حامل مهاجران در حال سفر به سوی اروپا بود که ناگهان وسیله گریبانگیر مشکل شد. او سه ساعت تمام شنا کرد تا ۲۰ پناهجوی سوری را در دریای مدیترانه نجات دهد.

 

۱۱- پگی ویتسون ۵۶ ساله؛ پیرترین زنی که تاکنون به فضا سفر کرده هست.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

او که قبلا نیز دو بار به فضا سفر کرده بود، ماه پیش به ایستگاه فضایی بین المللی رسید. وی اظهار داشته: “انتها تلاش خودرا انجام دهید، مثبت فکر کنید و رویاهای بزرگ داشته باشید.”

 

۱۲- رشما قریشی؛ زنی که از اسید پاشی نجات یافت و آنگاه در هفته مد نیویورک کمپانی کرد

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

وی در این رابطه می‌گوید: “چرا نباید از زندگی خود لذت ببریم؟ اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهند، دست ما نیستند، بنابر این نباید خود ما را برای آنها سرزنش کنیم و نگاهمان باید رو به جلو باشد. من می‌خواهم به جهان بگویم که ما را همچون موجودی ضعیف نبینید. ما می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم.”

 

۱۳- تیم حفاظتی که دقیقا از بانوان تشکیل شده بودو از کامیلا، دوشس کورنوال در بازدید از کشور امارات متحده حفاظت کرد.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

عجیب ترین زنان تاریخ 

 

به گزارش تالاب شایما الکعبی، باسیما الکعبی، هانان الحطاوی، نسرین الهماوی و سلما الرمیتی، بادیگاردهایی میباشند که از همسر دوم شاهزاده ولز پشتیبانی کردند. سه نفر اول بادیگاردها، امسال پیروز شدند قله اورست را نیز فتح کنند.

 

۱۴- دختران و زنان بومی آمریکایی که برای حفظ سرزمین هاي خود، علیه طرح دسترسی خط لوله داکوتا مبارزه کردند.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

پر حاشیه ترین بانوان تاریخ 

 

آدریان کین استاد دانشگاهی که برای افزایش آگاهی در رابطه با اعتراضات تلاش می کرده هست، اظهار داشته: “این مسئله به تماس ما میان مردم بومی و هم میهنانمان گره خورده هست.”

 

۱۵- هزاران زن در ایسلند محل کار خودرا در ساعت ۲:۳۸ دقیقه بعد از ظهر ترک نموده و علیه نابرابری دستمزدها در قیاس با مردها تظاهرات کردند.

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

 

بر زمینه گفته هاي کارشناسان، میان حقوق مردها و بانوان در کشور ایسلند، ۱۴ تا ۱۸ درصد تفاوت وجود دارد. در واقع دست مزد زنان از ساعت ۲:۳۸ دقیقه به بعد پرداخت نمیشود.

 

۱۶- تِس آسپلاند، زنی که در برابر تجمع ۳۰۰ راست گرای افراطی نئو نازیست در سوئد ایستاد و انتقاد کرد

 

آشنایی متفاوت با پر حاشیه ترین زنان جهان

قوی ترین زنان جهان 

 

او در این رابطه گفته هست: “این حادثه اي تکان دهنده بود. من بسیار عصبانی بودم و به خیابان رفتم و با خود گفتم که انها نمی‌توانند اینجا راه پیمایی کنند. هیچ نازی نمی‌تواند در اینجا تظاهرات کند.”

 

 

جدیدترین مطالب سایت