معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

رستوران های درجه یک هامبورگ

 

کشور آلمان یک کشور جهان اولی هست که از برترین غذاخوری ها بهرمند هست در ادامه میتوانید با مجلل ترین غذاخوری هاي هامبورگ کشور آلمان ما را دنبال نمایید.

 

غذاخوری هاي هامبورگ , هامبورگ، غذاخوری‌هاي فوق‌العاده‌اي دارد که در آن ها میتوانید برترین غذا هاي سنتی کشور آلمان و غذا هاي سایر ملل جهان رابا برترین کیفیت ودر زیباترین چیدمان‌ها، نوش جان کنید.

 

به گزارش تالاب هامبورگ نه تنها دومین شهر بزرگ کشور آلمان، بلکه یکی از بزرگ‌ترین بندرهای اروپا هست. شهری پر از تضاد و شگفتی که گردشگران را عاشق خود میکند. این شهر، افزون بر جاذبه‌ها و مراکز تفریحی مدرن و آثار تاریخی و جالب، غذاخوری‌هاي فوق‌العاده‌اي دارد.

 

این غذاخوری‌ها به خاطر تنوع، کیفیت و خلاقیت در میل غذا، به شهرت رسیده‌اند. فرقی نمیکند که چه خوراکی مدنظر داشته باشید. در این شهر، از غذای دریایی گرفته تا برترین غذا هاي بین‌المللی را می توانید امتحان کنید.

 

در ادامه با برترین غذاخوری‌هاي این شهر آشنا می شویم. غذاخوری‌هایي که سنجیدن‌اي به‌یادماندنی برای شما رقم می زنند و ناامیدتان نمیکنند.

 

غذاخوری Haerlin

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

رستوران Haerlin هامبورگ

 

این غذاخوری در هتل مجلل Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten قرار دارد و به خاطر دو ستاره‌ي میشلنی که دریافت کرده، سرشناس هست. در نتیجه با دقت به این شهرت و کیفیت غذاها، ارزش هزینه کردن دارد. از منوی متنوع این غذاخوری می توانید برترین غذا هاي کلاسیک فرانسوی را گزینه کنید و از فضای داخلی و چیدمان فوق‌العاده‌ي آن لذت ببرید.

 

 

غذاخوری Estancia Steaks

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران هامبورگEstancia Steaks

این غذاخوری، یکی از غذاخوری‌هاي مطلوب برای عاشقان گوشت و غذا هاي کبابی هست. برترین استیک‌هاي شهر را میتوانید در این غذاخوری امتحان کنید. این غذا هاي لذیذ با برترین و متنوع‌ترین سس‌ها و ادویه‌جات میل میشوند. منوی نوشیدنی این غذاخوری هم بسیار متنوع هست.

 

غذاخوری Liman

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران Liman هامبورگ

این غذاخوری یکی از برترین غذاخوری‌هاي شهر برای سنجیدن‌ي حال و هوای کنار دریا هست. این غذاخوری را بیشتر به خاطر غذا هاي دریایی لذیذش می‌شناسند که با مواد خوراکی تازه تهیه می شود.
هم برای یک شام خانوادگی و یک غذای رومانتیک، این غذاخوری انتخاب خوبی هست.

 

غذاخوری Bekaa

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران Bekaa هامبورگ

در این غذاخوری تنوع وسیعی از غذا هاي لذیذ و پرادویه‌ي گوشتی و انواع غذا هاي گیاهی را می توانید امتحان کنید. این غذاخوری، یک غذاخوری لبنانی هست. اگر نمیدانید چه خوراکی سفارش دهید، مزه را انتخاب کنید.
یک سینی پر از انواع غذاها ولی به مقدار کم از هر کدام.

 

غذاخوری LEAF

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران LEAF هامبورگ

این غذاخوری، با منوی الهام گرفته از آشپزی بین‌المللی و آلمانی، یکی از برترین غذاخوری‌هاي هامبورگ برای خوردن غذا هاي گیاهی هست. حتی اگر گیاه‌خوار هم نباشید، عاشق این غذاخوری و محیط جذاب آن میشوید. منوی این غذاخوری متغیر هست و برای تهیه‌ي غذا هاي آن از تازه‌ترین مواد نخست بهرهگیری میشود.

 

 

.
غذاخوری Alt Helgoländer Fischerstube

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران Alt Helgoländer Fischerstube هامبورگ

این غذاخوری در کنار آب در بازار ماهی هامبورگ قرار دارد و یکی از مطلوب‌ترین و پرطرفدارترین غذاخوری‌هاي غذای دریایی در شهر هست. مواد نخست‌ي خوراکی مورد نیاز این غذاخوری، هرروز، تازه‌ي تازه از دریا صید می شود و این غذاخوری با دقت به این مضمون، برترین غذاخوری شهر برای خوردن تازه‌ترین و لذیذترین غذا هاي دریایی هست.

 

غذاخوری Dal Fabbro

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران Dal Fabbro هامبورگ

اگر می خواهید کمی از آشپزی محلی کشور آلمان فاصله بگیرید، این غذاخوری ایتالیایی را امتحان کنید.
در غذاخوری Dal Fabbro میتوانید غذاهایی بینظیر رابا برترین تزیینات نوش جان کنید.
فضای داخلی جذاب و مجلل این غذاخوری با شمع‌هاي خوشگل به زیبایی تزیین شده هست.

 

غذاخوری Man Wah

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران Man Wah هامبورگ

امتحان کردن همه ی‌ي غذا هاي این غذاخوری امکانپذیر نیست، ولی همه ی‌ي آن‌ها بی شک ارزش امتحان کردن دارند.
در این غذاخوری تنوعی وسیعی از غذا هاي لذیذ با برترین کیفیت میل میشود.
هم اهالی شهر و هم گردشگران از این غذاخوری استقبال می کنند.

 

غذاخوری A Varina

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران A Varina هامبورگ

در گشت و گذارهای خود در هامبورگ، اگر گذرتان به محله‌ي پرتغالی خورد، حتما به این غذاخوری سر بزنید. در این محله، خیابان‌هاي باریک و خوشگل و چندین غذاخوری پرتغالی وجود دارد. غذاخوری A Varina به خاطر فضای گرم و صمیمی و غذا هاي دریایی لذیذ و فوق‌العاده‌اش، مطلوب هست.

 

غذاخوری Akadimia

معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان

 

رستوران Akadimia هامبورگ

انچه که آشپزی یونانی و مدیترانه‌اي را از غذای آلمانی متفاوت میکند، سادگی مواد نخست، بهرهگیری از روغن زیتون و فرهنگ خوراکی خاصی هست که همه ی‌ي آن‌ها را می توانید یک‌جا در این غذاخوری سنجیدن کنید.
در این فرهنگ، خوردن وعده‌هاي خوراکی، فرصتی برای تماس بیشتر با خانواده و رفقا هست.

 

 

جدیدترین مطالب سایت