مرگ خانمی عاشق بعد فوت شوهرش (عکس)

مرگ خانمی عاشق بعد فوت شوهرش (عکس)

خانمی که نیم ساعت بعد مرگ شوهرش فوت کرد

 

با گذشت چند سال از ازدواج این خانم با همسرش در یک روز با تفاوت چند دقیقه فوت کرد با ما همراه باشید بابهترین ها خانم پیری که عاشق شوهرش بود وقتی همسرش فوت کرد نتوانست دوریش را تحمل نماید و بعد نیم ساعت او نیز دار فانی را وداع گفت این زن و شوهر پیر در انگلستان زندگی می کردند

 

و خیلی همدیگر را دوست داشتند ولی نتوانستند دوری هم را حتی نیم ساعت تحمل نمایند چون واقعا عاشق هم بودند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر خانمی که نیم ساعت بعد مرگ شوهرش فوت کرد را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مرگ عاشقانه پس از فوت همسر

مرگ عاشقانه پس از فوت همسر , پیرزن عاشق تنها چند ساعت بعد از مرگ همسرش دوام آورد و با دنیا وداع گفت.

 

جان آلکرافت 84 ساله که به همراه همسر 83 ساله خود، پگی در هتفیلد هرتفوردشایر انگلستان زندگی می‌کرد، به دلیل بیماری لیمفوما که یک نوع از سرطان خون است، جان خود را از دست داد و تنها چند ساعت از مرگ او گذشته بود که همسر او پگی هم به دلیل غش کردن به بیمارستان منتقل شد.

 

پگی 83 ساله در بیمارستان به بچه‌های خود درباره چگونگی برگزار کردن خاکسپاری همسرش می‌گفت غافل از اینکه چند ساعت بعد هم نوبت خودش بود که با این دنیا خداحافظی کند و به همسر خود بپیوندد.

 

مرگ خانمی عاشق بعد فوت شوهرش (عکس)

 

به گزارش تکناز:زشکان درباره علت مرگ این زن مسن گفتند که وی به مرگ طبیعی مرده است اما فرزندان او معتقدند که پگی به دلیل اینکه قلب او از مرگ همسرش شکسته است، جان خود را از دست داده است.

 

مرگ خانمی عاشق بعد فوت شوهرش (عکس)

گفتنی است؛ این زوج در 11 دسامبر جان خود را از دست دادند.

 

جدیدترین مطالب سایت