ساختن میز کاری از بوئینگ آمریکایی (عکس)

ساختن میز کاری از بوئینگ آمریکایی (عکس)

میز کار با جنس بوئینگ 

بوئینگ هاي هواپیمایی یکی از قدرتمندترین سلاح هاي هوایی در دنیا میباشند و میتواند هر کشوری را به قدرت خاصی برساند .

 

به گزارش تالاب تبدیل قطعات گوناگون پرنده هاي جنگی به وسایلی که به صورت روزمره بسیار با انها سر و کار خواهیم داشت، ایده اي بی نظیر محسوب می‌شود. در واقع این اتفاق را میتوان تحولی عظیم در عرصه ي ساخت مبلمان اداری به شمار آورد.

 

این بار سری به محصولات خلاقانه ي یک استودیو طراحی خواهیم زد که با بهرهگیری از بخش هاي گوناگون بوئینگ کی سی- 97 از جمله بال هاي آن، اقدام به ساخت میز هاي اداری و میز هاي مخصوص کنفرانس کرده هست.

 

این میز ها را میتوان به راستی آثار هنری نفیسی نام نهاد که تکه هایي از تاریخ را نیز در دل خود جای داده اند.

 

ساختن میز کاری از بوئینگ آمریکایی (عکس)

میز کار های جدید از بوئینگ 

 

یکی دیگر از محصولات متفاوتی که توسط این استودیو طراحی خلاق ساخت شده هست، بهرهگیری از قسمت هاي گوناگون بوئینگ کی سی- 97؛ هواپیمای استراتژیک آمریکایی، به منظور ساخت میز هاي اداری هست. اجزایی که در راستای طراحی میز به کار رفته اند در واقع پشتیبانی برای مخازن سوخت جت در هواپیمای مذکور بوده اند اما اکنون در قالب یک میز اداری مدرن و کاملا متفاوت به حیات خود ادامه خواهند داد.

 

مشابه هایي که توسط این استودیو طراحی و ساخت میشوند را در هیج جای دیگر این کره خاکی نمی‌توان یافت. اگر با توجه بیشتری به میز نگاه کنید، پایه هایي قوسی شکل را میبینید که روند معمول پایه در میز هاي گوناگون را بر هم زده اند. از طرفی سطح میز با شیشه ”  2/1 پوشیده شده هست

 

که توسط نوار هاي آلومینیومی حمایت میشود. در مجموع این میز را می‌توان آمیزه اي از تاریخ، سنت و حال و هوای معاصر به شمار آورد. سایز استاندارد میز 92 اینچ طول دارد اما بنابر درخواست مشتری ها می‌تواند در ابعاد دیگری نیز ساخته شود.

 

ساختن میز کاری از بوئینگ آمریکایی (عکس)

 

بوئینگ کی سی- 97

بوئینگ کی سی- 97 استراتوفرایتر از جمله هوایپما هاي استراتژیک مخصوص سوخت گیری هوایی ساخت کمپانی بوئینگ هست که در سال 1951 وارد مراحل ساخت خود شد. اولین اپراتور هاي این هوایپما شامل نیروی هوایی ایالات امریکا و نیروی هوایی اسپانیا میباشند.

 

بین سال هاي 1951 تا 1956، 811 فروند از کی سی- 97 ساخت شد. همانطور که اشاره شد، این پرنده را می‌توان یک نوع تانکر هوایی برای سوخت گیری هواپیما هاي دیگر محسوب کرد.

 

از این رو گاهی اوقات از کی سی- 97 تحت عنوان استراتوتانکر نیز یاد می‌شود. با این وجود اغلب منابع معتبر به این هواپیما همان عنوان استراتوفرایتر را داده اند. از جمله مهمترین خصوصیات کی سی- 97 نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ساختن میز کاری از بوئینگ آمریکایی (عکس)

 

خدمه 6 نفر، طول 35.79 متر، ارتفاع 11.68 متر، پهنای بال 43.03 متر، 2 موتور توربوجت جنرال الکتریک جی 47 و 4 موتور پرت اند ویتنی آر- 4360 واسپ میجور.

 

ساختن میز کاری از بوئینگ آمریکایی (عکس)

انواع میز کار های جدید از بوئینگ 

 

جدیدترین مطالب سایت