هدیه مخصوص روز سپندارمذگان برای آقایان (کادو سپندارمذگان)

هدیه مخصوص روز سپندارمذگان برای آقایان (کادو سپندارمذگان)

کادوهای مخصوص روز سپندارمذگان

5 اسفند روز سپندارمذگان روز عشق ایرانی می باشد. دراین روز بهترین کادوی که می‌توان به آقایان هدیه داد چیست ؟

البته بیشتر آقایان به خانمها هدیه میدهند …خخخخ !

روز سپندارمذگان روزی است که عشاق به یک دیگر کادو می دهند و از هم دیگر به نیکی یاد می کنند. اما شاید شما ندانید که در روز سپندارمذگان چه کادویی را باید برای عشقتان بخرید تا از همه ی بیشتر خوشش بیاید. روز سپندارمذگان «روز عشاق و یا روز عشق ورزی» 5 اسفند در بعضی فرهنگها روز ابراز عشق است.

 

کادو سپندارمذگان مردانه « کادو سپندارمذگان برای پسر »

 

کادوهای سپندارمذگان

اگر تاكنون به فكر خرید کادوی سپندارمذگان نیفتادید و یا نمیدانید كه چه میخواهید بخرید، پیشنهاد ما را درباره خرید یك یا بعضی از این هدایا جدی بگیرید.

 

البته این را هم اضافه كنیم كه شاد كردن همسرتان آن هم در روز خاصی مثل روز ولنتاین، تنها از طریق خرید کادو میسر نمیشود.شما هم می توانید در نقش همسر ، شرایطی را برای او فراهم كنید كه در فضای خانه احساس اسانی و آرامش بیشتری كند. مطمئن باشید این كار برای او به‌مراتب لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

 

1- یکی از هدایای سپندارمذگان می‌تواند یك كیف كار مناسب با شغل و موقعیت اجتماعی همسرتان باشد. كیف‌هاي چرم نسبت‌به بقیه كیف‌ها شیك‌تر هستند. هیچ‌وقت مد نمی شوند، هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. چرم، جذابیت و برازندگی بیشتری به آقایان شیك پوش میدهد.

 

2- حق انتخاب ادكلن همسرتان بعد از ازدواج با شماست! پس درنهایت زرنگی، ادكلنی را كه می‌پسندید برایش کادو بخرید. برای این گزینه از 35 تا 140 هزار تومان كنار بگذارید.

هدیه مخصوص روز سپندارمذگان برای آقایان (کادو سپندارمذگان)

3- كیف پول چرم، اگر میخواهید این پیشنهاد را انتخاب كنید، كنجكاوانه، سراغ كیف پول همسرتان بروید و نگاهی بیندازید. اگر كهنه شده ، شما بهترین گزینه را پیدا كردید.

 

4- یکیدیگر از پیشنهادات ما برای خرید کادوهای سپندارمذگان یك مجمـوعـه از محصولات بهداشتی مردانه  است.

 

5- ست کیف و كمربند هم یكی از هدایایی است كه همسر شما به آن احتیاج دارد اما دقت كنید كه كمربند را بر حسب سنشان انتخاب كنید.

 

6- تعداد زیادی از آقایان به وسایل سرگرم‌كننده گرایش دارند. پس میتوانید برای کادوهای سپندارمذگان با سفارش پازل چهره «پیشنهاد: یكی از عكس‌هاي عروسی‌تان» وی را غافلگیر كنید.

 

7- همچنین اگر بازهم دنبال تنوع بیشتری برای خرید کادو سپندارمذگان هستید، ما بشما ساعت، موبایل، ریش‌تراش، جاكلیدی، جا كارتی، خود نویس‌هاي شكیل و… را پیشنهاد می‌كنیم.

هدیه مخصوص روز سپندارمذگان برای آقایان (کادو سپندارمذگان)

روز سپندارمذگان در آسیا:

این روز در بیشتر کشور های آسیایی جشن گرفته می شود. اما در کره و ژاپن و چین این جشن سابقه طولانی تری دارد. دراین کشورها زنان بیشتر از مردان کادو میدهند و جالب این که مردان تنها به عشق واقعیشان کادو میدهند اما زنان باید به تمام کسانی که دوست دارند کادو بدهند.

 

سایت تالاب: حتی زنانی که در اداره کار می کنند باید به مردان همکار خود هم شکلات بدهند. این شکلات به giri choko معروف می باشد و با شکلاتی به نام honmei choko فرق می کند و این شکلات مخصوص عشق‌هاي واقعی یا دوستی‌هاي قوی می باشد. در ژاپن دختران  به دخترانی که دوستان واقعی آن ها هستند هم شکلات کادو می دهند.

 

در روز 14 مارس دراین کشورها مردان در انتظار کادو می‌باشند که از عشق واقعی خود دریافت کنند. این روز به نام روز سفید میباشد و کادو آن گل ختمی‌ و یا شکلات سفید می باشد.

 

در کره یک روز به نام روز سیاه وجوددارد که در 14 آوریل میباشد و مردانی که از عشق واقعی‌شان کادو نگیرند غذایی به نام jajangmyun می خورند که همان رشته فرنگی چینی میباشد که با سس سیاه خورده می شود. در کره جنوبی جشنی در 11 نوامبر گرفته میشود که زن و شوهرهای جوان برای یک دیگر کادو میخرند و زنان دراین روز خودرا غسل می دهند تا از بدترین ها دور شوند.

 

جدیدترین مطالب سایت