آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

ثروتمند ترین کودکان و جوانان جهان

 

کودکان و جوانان کوچکی هستند که در این سن کم پول های بسیار زیادی دارند در ادامه می‌توانید با پولدارترین کودکان دنیا در اروپا تالاب را دنبال کنید.

 

کودکان ثروتمند , امروزه کودکان و نوجوانانی در دنیا وجود دارند که ثروتشان بیشتر از بسیاری از افراد بزرگسال در کشورهای مختلف است. برخی از این کودکان با استفاده از استعداد خود به این ثروت رسیده‌اند اما برخی دیگر نیز اکثر دارایی خود را از طریق شهرت، ثروت و یا نفوذ خانواده خود کسب کرده‌اند.

 

به گزارش تالاب، در این تاپ 10 قصد داریم تا شما را با ثروتمندترین کودکان دنیا آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید!

10- جیدن اسمیت

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

جیدن کریستوفر سیر اسمیت «Jaden Christopher Syre Smith» یک بازیگر و رپر آمریکایی است. او فرزند ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت است. وی اولین بار در سال 2006 همراه با پدر خود در فیلم «در جستجوی خوشبختی» بازی کرد.

 

او همین طور از هفت سالگی در پروژه‌های مختلفی به هنرنمایی پرداخته و درآمد کسب کرده است که برای کودکی در آن سن بسیار خوب است.

 

سایت تالاب : ثروت شخصی او در حال حاضر حدود 9 میلیون دلار تخمین زده میشود اما خانواده اسمیت در حال حاضر 554 میلیون دلار دارایی دارند که در نهایت به جیدن و خواهرش خواهد رسید.

9- دانیلین برکهد مارشال

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

دانیلین هوپ مارشال برکهد «Dannielynn Hope Marshall Birkhead» یک مدل کودکان و شخصیت شوهای تلویزیونی است.

 

او دختر آنا نیکول اسمیت، بازیگر و مدل آمریکایی است که در سال 2007 جان خود را از دست داد. دانیلین نیز در راه مادر قدم گذاشت و از همان کودکی به عنوان مدل لباس‌های کودکان مشغول به کار شد. ثروت شخصی او حدود ده میلیون دلار است.

8- سوری کروز

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

سوری کروز «Suri Cruise» دختر یازده ساله بازیگر سرشناس تام کروز و کیتی هلمز است. البته به دلیل طلاق والدین، سوری مدت زمان زیادی است که با مادر خود زندگی میکند.

 

ثروت شخصی پدر سوری حدود 500 میلیون دلار و ثروت کیتی هلمز حدود 26 میلیون دلار است. همین طور خود سوری در زمینه‌های زیادی مثل مدلینگ و بازیگری نیز مشغول به کار بوده و به تازگی شروع به طراحی لباس کرده است. او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین کودکان دنیا محسوب میشود.

7- والنتینا پانوما پینو

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

سایت تالاب : والنتینا در خانواده‌ای ثروتمند زاده شده. پدر او فرانسوا‌ هانری پینو 24 میلیارد دلار و مادر او که سالما‌ هایک سرشناس است ثروتی 88 میلیون دلاری دارد. با این‌که والنتینا تا به حال مشغول به کاری نبوده است اما ثروت زیادی از خانواده به او رسیده و خانه‌ای به ارزش 12 میلیون دلار دارد که ثروت زیادی برای یک دختر 8 ساله محسوب می‌شود. او در حال حاضر حدود 25 میلیون دلار دارایی دارد و ارث زیادی از خانواده به او خواهد رسید.

6- فرزندان گیتس

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

بیل و ملیندا گیتس دارای دو دختر به نامهای فیبی و جنیفر و پسری به نام روری هستند. با این‌که ثروت شخصی بیل 85 میلیارد و ثروت ملیندا 51 میلیارد دلار است، اما انها تصمیم گرفته‌اند تا اکثر دارایی‌های خود را برای کارهای خیریه صرف کنند. با اینحال این دو نفر حسابهایی 50 میلیون دلاری برای فرزندان خود باز کرده‌اند که به انها اجازه می‌دهد تا از 21 سالگی از این پول استفاده کنند. با توجه به این‌که دارایی والدین این کودکان همه ی ساله افزایش پیدا میکند، انتظار می رود که انها پس از مرگ بیل به ثروت زیادی دست پیدا کنند.

5- رید، اوه و ارین جابز

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

این کودکان که با نام بچه‌های امپراطوری اپل نیز شناخته میشوند فرزندان استیو جابز هستند. استیو در زمان مرگ ثروتی 25 میلیون دلاری داشت که به همسر او لورن پاول منتقل شدند. همین طور جابز پیش از مرگ سه حساب پس انداز با مبلغی نامشخص موجودی برای فرزندان خود باز کرده بود. ثروت هر کدام از این کودکان در لیست فوربز مشخص نیست اما در این مجله دارایی کل سه فرزند استیو جابز 20 میلیون دلار تخمین زده شده. همین طور ثروت مادر انها نیز پس از مرگ متعلق به این کودکان خواهد بود.

4- جرج الکساندر لوئی

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

پرنس جرج کمبریج بزرگترین فرزند و تنها پسر پرنس ویلیامز، دوک و کاترین، دوشس کمبریج است.

جرج یکی از ثروتمندترین کودکان دنیاست و در لیست ما به عنوان کم سن و سال ترین عضو قرار گرفته است. مراسم ازدواج والدین جرج که به‌ صورت مستقیم از بسیاری از شبکه‌های دنیا پخش شد یکی از پربیننده ترین برنامه‌ها در تاریخ تلویزیون بوده است. خبرنگاران زیادی بصورت روزانه گزارشات مربوط به این خانواده را منتشر میکنند. وقایع مربوط به تولد جرج نیز یکی از پربحث ترین مطالب در رسانه‌های بریتانیا بود.

3- ابیگیل برسلین

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

ابیگیل کسلین برسلین «Abigail Breslin» کارش را در سه سالگی و با بازی در یک تبلیغ تلویزیون شروع کرد. دو سال بعد او در اولین فیلم سینمایی خود با نام نشانه‌ها «Signs» به کارگردانی ام نایت شیامالان نقش دختر مل گیبسون را بازی کرد، این فیلم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و بازی او تحسین کارشناسان را برانگیخت.

 

سایت تالاب : اما نقشی که بیش از هر چیز باعث شهرت و محبوبیت برسلین شد فیلم کمدی درام میس سان‌شاین کوچولو «Little Miss Sunshine» نام داشت. این فیلم در اکران و به نظر کارشناسان یک موفقیت بزرگ محسوب میشد. درخشش ابیگیل در این پروژه باعث شد که او در ده سالگی نامزد جایزه اسکار شده و به عنوان یکی از بهترین بازیگران نوجوان کشور کشور آمریکا شناخته شود. برسلین در فیلم های دیگری مثل بدون رزرو، نگهبان خواهر من، سرزمین زامبی‌ها، آگوست اوسیج کانتی و بازی اندر به ایفای نقش پرداخته. ثروت شخصی او 12 میلیون دلار تخمین زده میشود.

2- نیک دآلوسیو

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

نیک د آلوسیو «Nick D’aloisio» یک برنامه نویس کامپیوتری 19 ساله‌ اهل لندن است. او از زمانی که تنها 15 سال داشت به عنوان یک کارآفرین اینترنتی شروع به فعالیت کرد. بیشتر شهرت او بخاطر طراحی و ساخت اپلیکیشن iOS ساملی «Summly» است، نیک این اپلیکیشن را در سال 2013 با قیمت 30 میلیون دلار به یاهو واگذار کرد. روزنامه وال استریت ژورنال به او لقب «مبتکر سال» را داده و در لیست مجله تایم به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نوجوانان دنیا انتخاب شده است. او در سال 2014 برنده جایزه طراحی اپل در کنفرانس WWDC شد. او در حال حاضر دانشجوی علم و فسلفه کامپیوتر در دانشگاه آکسفورد است. دآلوسیو یکی از جوان ترین میلیونرهایی است که تمام ثروتش را شخصا به دست آورده.

1-ناکس و ویوین جولی پیت

آشنایی با پولدارترین کودکان جهان در اروپا

 

احتمالا همه ی ي شما راجع به برانجلینا شنیده‌اید! ناکس «Knox» و ویوین جولی پیت «Vivienne» دوقلوهای زوج سابق سرشناس‌ هالیوودی یعنی آنجلینا جولی و برد پیت هستند. هنگامی که این دو کودک در سال 2008 در بیمارستانی در شهر نیس فرانسه متولد شدند بسیاری از رسانه‌ها بیمارستان را محاصره کرده بودند تا عکسی از انها منتشر کنند. گفته شده که اولین عکس مربوط به این دو کودک با قیمت 14 میلیون دلار به فروش رسیده است و گرانترین تصویری است که تا به حال خرید و فروش شده است. با توجه به این‌که آنجلینا جولی و برد پیت از پردرآمدترین بازیگران‌ هالیوودی هستند، به هیچ وجه عجیب نیست که این دوقلوها در لیست ما در رتبه اول قرار داشته باشند. لازم به ذکر است که جولی و پیت در حال حاضر جدا از یکدیگر زندگی میکنند.

 

جدیدترین مطالب سایت