کاهش وزن 110 کیلویی زن انگلیسی

کاهش وزن 110 کیلویی زن انگلیسی

کاهش وزن زن 110 کیلویی مادر 5 فرزند

این زن انگلیسی که 160 کیلو وزن داشت و بعد از زایمان 5 فرزندش قصد کرد که وزن خود را کاهش دهد شاید باورش برای شما سخت باشد که بدانید این زن مانکن زیبا که میبینید روزی 160 کیلوگرم وزن داشته است !!

 

اما حقیقت دارد ! این مانکن جذاب و زیبا اهل انگلستان بوده و در زمان بارداری و زایمان خود وزنی حدود 160 کیلوگرم داشته است ! او تابحال 5 بار زایمان نموده و بسیار چاق بود اما تصمیم گرفت وزن خود را کم کند !

 

به گزارش تالاب: سیمون گیتلی یک زن انگلیسی است که با کاهش وزن خود سوژه رسانه ها شده است.سیمون گیتلی ۳۵ سال سن دارد و دارای ۵ فرزند است. وی پس از زایمان ۵ فرزند دچار اضافه وزن شدیدی شد و تصمیم گرفت که به اندام ایده ال خود دست یابد. به همین منظور شروع به ورزش کردن نمود.

 

کاهش وزن 110 کیلویی زن انگلیسی

کاهش وزن 110 کیلو یی زن انگلیسی

 

به گزارش تالاب او برای رسیدن به وزن و فرم ایده ال به ورزش پرداخت و رژیم غدای خود را تغییر داد. سیمون در حال حاضر 50 کیلوگرم وزن دارد. این زن هر روز ساعت 55 صبح به دویدن و پیاده روی با سگ خود می پردازد و دو بار درهفته نیز به باشگاه ورزشی میرود.در صفحه وی در اینستاگرام بیش 26700 نفر عضو می باشند.

 

کاهش وزن 110 کیلویی زن انگلیسی

کاهش وزن 110 کیلو یی زن انگلیسی

 

به گفته وی بسیاری ازمردها سوالاتی در مورد کاهش وزن پس از زایمان را می پرسند و می گویند که همسر آنها نمی توانند پس از زایمان وزن خود را کم کنند.

 

همچنین نگرانند که همسر آنان پس از زایمان فرم ایده ال بدن خود را از دست می دهند. وی اضافه کرد من همراه با فرزندانم نیز تمرین می کنیم که آنها آنرا به عنوان یک بازی و سرگرمی می بینند.

 

جدیدترین مطالب سایت