کچل شدن این خانم بخاطر اشتباه آرایشگر (عکس)

کچل شدن این خانم بخاطر اشتباه آرایشگر (عکس)

اشتباه آرایشگر باعث کچل شدن این خانم شد.

 

به گزارش تالاب بسیاری از خانم ها در روز جشن تولد به لحاظ لباس و ارایش بیش از حد به خود می رسند.مدل مو بهترین باشد.لباسها در مجلس بدرخشند و صورت مثل برف سفید و موها در حد اعلا خودنمایی نمایند.

 

 اما گاهی اوقات مراسم انطور که ما انتظارش را داریم پیش نمی رود.خانم آلکسیس استانتون  قرار بود جشن 38 سالگی خود را بگیرد.همه چیز مرتب بود.تنها آرایش موها مانده بود.

 

قرار بود یکی از دوستانش او را ارایش نماید.خانم ارایشگر که گفته می شود کارش ارایشگری نبوده است به اشتباه با چسب قوی شروع به اکستنشن موی خانم آلکسیس می نماید.

کچل شدن این خانم بخاطر اشتباه آرایشگر (عکس)

کچل شدن این خانم بخاطر اشتباه آرایشگر

 

پس از چند دقیقه خانم استانتون به وی می گوید سرش گویی سفت شده و احساس درد می نماید.اما خانم ارایشگر می گوید نگران نباشد و در 24 ساعت اینده خوب خواهد شد.اما روز بعد وضعیت بدتر شده و درد در ناحیه سر شدیدتر می گردد و پوست خانم سرخ می شود.

 

آلکسیس نزد ارایشگر دیگر رفته و در کمال تعجب می شنود که دوستش برای اکستنشن کردن از چسب قوی استفاده نموده است.تلاش برای کندن چسب از موها راه به جایی نمی برد و خانم مجبور می گردد موهای خود را از ته بتراشد.

کچل شدن این خانم بخاطر اشتباه آرایشگر (عکس)

کچل کردن این خانم

 

خانم جولی تامپکینز ارایشگر زیبایی می گوید در طول 14 سال حرفه خود ندیده کسی با چسب به اکستنشن مو بپردازد.وی می افزاید سه شنبه هفته گذشته بود که الکسیس نزد من امد و از من خواست تا چسبها را جدا نمابم.

 

اما به او گفتم که جدا کردن چسب با کراتین غیر ممکن است و به خاطر اینکه استون در ان حل می گردد .در نهایت خانم الکسیس مجبور شد با سر تراشیده از پیش من به خانه برود.

 

جدیدترین مطالب سایت