۲۸ سال تظاهر به نابینایی این زن

۲۸ سال تظاهر به نابینایی این زن

چرا این زن ۲۸ سال تظاهر به نابینایی کرده است؟

چرا ۲۸ سال تظاهر به نابینایی کرده هست و علت اینکار برای نابینایی چه بوده هست ادامه مقاله را در سایت تالاب دیدن نمایید طنز ترین علت برای فرار از مسلولیت هاي خانوادگی و اجتمایی 28 سال گذشته خانم «کارمن خیمینز» بر اثر حادثه شدیدی که برای چشمانش رخ داد دچار نابینایی کامل شد.

 

این چیزی بود که او همۀ از جمله خانواده‌اش را از آن مطلع کرد. او به تازگی اعتراف کرده که به نابینایی دچار نشده بلکه در طول این ۲۸ سال تظاهر به نابینایی کرده هست!

 

این زن ساکن مادرید اسپانیاست. ۵۷ سال سن دارد. او مجبور شده تا اینکار را انجام دهد زیرا از گفتن «درود» به مردمی که نمیخواست با آن ها احوالپرسی کند خسته شده بود.در طول این مدت چشمان او کاملا سالم و بینا بوده هست. خانواده‌اش بابت این مسئله بسیار حیرت‌زده و متعجب میباشند.

 

۲۸ سال تظاهر به نابینایی این زن

۲۸ سال تظاهر به نابینایی این زن

 

به گزارش تالاب:گرچه چندین بار به او شک کرده بودند. همسر او به روزنامه‌نگاران می گوید که کارمن با توجه زیادی آرایش می کرد و گاهی زیرچشمی به تلویزیون خیره می‌شد اما هیچ‌گاه جز این اواخر اعتراف نکرده بود که نابینایی‌اش دروغین و مزورانه هست.کارمن اینکار را انجام داد تا مجبور نباشد با مردم درود و احوالپرسی کند و حرف بزند. او به آژانس خبری «هاي نیتسیا» اسپانیا میگوید: از رو یارویی با مردم در خیابان و ایستادن و گفتن درود خسته بودم.

 

من هیچوقت اجتماعی نبودم و با تظاهر به نابینایی بار تعداد زیادی از مسئولیت‌هاي اجتماعی را از دوش خود برداشتم.صرف نظر از این که کارمن خیمینز باید حالا پاسخگوی خانواده‌اش باشد که چرا ۲۸ سال تظاهر به نابینایی کرده، اینک با مشکلات قانونی زیادی روبه‌رو شده زیرا او در همۀ این سالها به علت نابینایی، کمک‌هاي مالی خاصی دریافت کرده هست.در این میان تعداد زیادی از مردم، مورد عجیب خانم کارمن را بسیار پیچیده ارزیابی کرده‌اند و خواستار تحقیقات اکثر در این اساس شده‌اند.

 

جدیدترین مطالب سایت